OBCHOD

rozhovor týdne | 17.09.2018

Nově v Maďarsku i Bosně a Hercegovině

V roce 1998 se vydavatelství Modrý slon rozhodlo motivovat české děti ke čtení pomocí personálních knih. Jeho majitel Marek Halfar prozrazuje, jak se jim daří s franšízou v zahraničí.

V roce 1998 se vydavatelství Modrý slon rozhodlo motivovat české děti ke čtení pomocí personálních knih. Jeho majitel Marek Halfar prozrazuje, jak se jim daří s franšízou v zahraničí.

moje franšíza | 29.08.2018

První a úspěšní

Už 10 let podniká Robert Smetana se svou manželkou s franšízovým konceptem Naturhouse. Byl historicky prvním franšízantem, který získal licenci této sítě výživových poraden.

rozhovor týdne | 27.08.2018

Přinášíme nový koncept PONT to go

Firma JPServis v Česku provozuje 30 prodejen značky PONT. Ty teď čeká modernizace. Nové obchody již vznikají jako PONT to go, prozrazuje ředitel společnosti Marek Cagášek.

rozhovor týdne | 13.08.2018

Nabídky z Česka i Slovenska

Zájem o franšízové licence značky Yves Rocher roste. Nahrává tomu i zvyšující se ekologické chování koncových zákazníků, říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR a SR.

z domova | 06.08.2018

Centra měst a silniční tahy

Franšízová síť Uzenářství Chodura se pomalu, ale jistě rozrůstá. Od začátku roku otevřela dvě pobočky, zatím poslední zahájila provoz v červnu ve Šlapanicích u Brna.

z domova | 11.07.2018

Největší českou síť založili studenti

Značka Teta kromě sítě drogerií rozšiřuje své působení také na lékárny. Časem bude možná nabízet licence na jejich franšízy.

z domova | 09.07.2018

Červené franšízy na cesty

Síť prodejen Relay nabízí zájemcům o licenci vždy převzetí již existující pobočky. Franšízy vznikají především na exponovaných dopravních tepnách.

rozhovor týdne | 02.07.2018

Zájem o naše franšízy je konzistentní

Pro Německo a Rakousko máme sjednané partnery a jejich působení vnímáme jako sbírání zkušeností pro další rozvoj, říká majitel tuzemské značky Fitness Food Menu Tomáš Volf.

rozhovor týdne | 25.06.2018

Striktní pravidla jsou v síti nutná

Po několikaleté expanzi je český trh pro naše prodejny již naplněn, zajímavým lokalitám se ale nebráníme, říká zakladatel tuzemské franšízové sítě Oxalis čaj&káva Petr Zelík.

z domova | 13.06.2018

Levná franšíza pro elegány

Franšízové sítě obchodů s pánskou módou Repablo působí v Polsku, Česku a na Slovensku. Do vínku dostávají pobočky od franšízora například podporu prodeje skrze e-shop.

z domova | 30.05.2018

Franšízy, v nichž šéfuje tělo

Na český trh míří další úspěšná polská franšízová značka. Body Chief se specializuje na chutné dietní pokrmy v krabičkách, které vozí zákazníkům až domů.

rozhovor týdne | 28.05.2018

Hledáme příležitost k expanzi v Česku

Chcete-li rychle vstoupit do inovativního kosmetického průmyslu, je Collagen Cocktail správnou volbou, říkají zástupkyně maďarského konceptu Ěva Farkas a Tímea Bús.

z domova | 23.05.2018

Stylový, moderní. A výjimečný

Chcete patřit mezi naprostou špičku ve svém oboru? Francouzská značka pánské módy Pierre Cardin nabízí v ČR franšízovou licenci.

z domova | 15.05.2018

Módní franšízy Made for Kids

TulecTrend, Coccodrillo, LEGO wear či 5.10.15. Franšízovým značkám pro prodej dětské konfekce se v Česku daří stále lépe.

z domova | 14.05.2018

Franšíza ze zavedené poradny

Síť výživových poraden Naturhouse hledá další franšízanty, kterým nabízí i převzetí zavedených poboček v některých okresech.

ze světa | 09.05.2018

Nová IKEA ve virtuální realitě

Švédská franšízová ikona IKEA testuje možnost vyzkoušet si nábytek v obchodech ve virtuální realitě. Plánuje i další růst mezinárodní sítě.

z domova | 03.05.2018

Byznys s hnědočerným zlatem

Na bezkonkurenční podmínky při nákupu uhlí láká nové franšízanty Uhlí Morava. Licenci nabízí zkušeným obchodníkům i investorům.

z domova | 27.04.2018

Roztomilý, zábavný, trendy

Koncept obchodů s designovými interiérovými doplňky Kioda nabízí to nejlepší z korejského online maloobchodu. Franšízanty hledá i v ČR.

z domova | 24.04.2018

Mnoho výhod za málo peněz

Polská franšíza s dětským textilem Coccodrillo se neustále rozrůstá i v ČR, kde hledá franšízanty ve městech s 25 tisíci obyvatel.

2
3
4
5
další  
posledni