OBCHOD

z domova | 11.07.2018

Největší českou síť založili studenti

Značka Teta kromě sítě drogerií rozšiřuje své působení také na lékárny. Časem bude možná nabízet licence na jejich franšízy.

Značka Teta kromě sítě drogerií rozšiřuje své působení také na lékárny. Časem bude možná nabízet licence na jejich franšízy.

rozhovor týdne | 25.06.2018

Striktní pravidla jsou v síti nutná

Po několikaleté expanzi je český trh pro naše prodejny již naplněn, zajímavým lokalitám se ale nebráníme, říká zakladatel tuzemské franšízové sítě Oxalis čaj&káva Petr Zelík.

z domova | 13.06.2018

Levná franšíza pro elegány

Franšízové sítě obchodů s pánskou módou Repablo působí v Polsku, Česku a na Slovensku. Do vínku dostávají pobočky od franšízora například podporu prodeje skrze e-shop.

z domova | 30.05.2018

Franšízy, v nichž šéfuje tělo

Na český trh míří další úspěšná polská franšízová značka. Body Chief se specializuje na chutné dietní pokrmy v krabičkách, které vozí zákazníkům až domů.

rozhovor týdne | 28.05.2018

Hledáme příležitost k expanzi v Česku

Chcete-li rychle vstoupit do inovativního kosmetického průmyslu, je Collagen Cocktail správnou volbou, říkají zástupkyně maďarského konceptu Ěva Farkas a Tímea Bús.

z domova | 23.05.2018

Stylový, moderní. A výjimečný

Chcete patřit mezi naprostou špičku ve svém oboru? Francouzská značka pánské módy Pierre Cardin nabízí v ČR franšízovou licenci.

z domova | 15.05.2018

Módní franšízy Made for Kids

TulecTrend, Coccodrillo, LEGO wear či 5.10.15. Franšízovým značkám pro prodej dětské konfekce se v Česku daří stále lépe.

z domova | 14.05.2018

Franšíza ze zavedené poradny

Síť výživových poraden Naturhouse hledá další franšízanty, kterým nabízí i převzetí zavedených poboček v některých okresech.

ze světa | 09.05.2018

Nová IKEA ve virtuální realitě

Švédská franšízová ikona IKEA testuje možnost vyzkoušet si nábytek v obchodech ve virtuální realitě. Plánuje i další růst mezinárodní sítě.

z domova | 03.05.2018

Byznys s hnědočerným zlatem

Na bezkonkurenční podmínky při nákupu uhlí láká nové franšízanty Uhlí Morava. Licenci nabízí zkušeným obchodníkům i investorům.

z domova | 27.04.2018

Roztomilý, zábavný, trendy

Koncept obchodů s designovými interiérovými doplňky Kioda nabízí to nejlepší z korejského online maloobchodu. Franšízanty hledá i v ČR.

z domova | 24.04.2018

Mnoho výhod za málo peněz

Polská franšíza s dětským textilem Coccodrillo se neustále rozrůstá i v ČR, kde hledá franšízanty ve městech s 25 tisíci obyvatel.

z domova | 20.04.2018

Tabák a tisk, Traficonu zisk

Česká maloobchodní síť prodejen s tabákem a tiskovinami má 150 kmenových prodejen. Každý rok chce přidávat až 15 nových trafik.

z domova | 19.04.2018

TulecTrend chce šít Evropě

Tuzemská franšízová značka původní dětské konfekce se po 25 letech zkušeností chystá vstoupit na rumunský trh.

ze světa | 17.04.2018

Láska a péče jako know-how

Švédská značka Husse je evropským lídrem v prodeji krmiva pro domácí zvířata. I letos se probojovala mezi nejlepší franšízy světa.

rozhovor týdne | 16.04.2018

Za růst vděčíme franšízingu

Nyní máme téměř 20 obchodů v ČR, na Ukrajině a v Bělorusku. Letos chceme otevřít 12 nových franšíz, říká majitel polské značky dětského oblečení 5.10.15. Marek Czupryna.

z domova | 05.04.2018

Malé potraviny ve velkých sítích

Malé prodejny potravin pomalu mizí v konkurenci supermarketů. Franšízám se však stále daří růst i díky spolupráci obchodů v síti.

z domova | 19.03.2018

Když víno i zisk teče proudem

Češi pijí stále více dražšího vína. Franšízové vinotéky Cavavin sázejí na pestrou nabídku, české Víno Hruška na výběr toho nejlepšího.

rozhovor týdne | 12.03.2018

Každý rok dvakrát tolik franšíz!

Zakladatelka hudební školy Malý muzikant Veronika Diamantová říká, že její plán zněl: Každým rokem zdvojnásobit počet poboček. I přes nulové zkušenosti v podnikání uspěla.

2
3
4
5
další  
posledni