OBCHOD

z domova | 12.11.2018

Skibi Kids vstupuje do regionů

Značka Skibi Kids funguje na trhu již 12 let. V Plzni otevřela svou první franšízovou prodejnu s dětským oblečením a doplňky.

Značka Skibi Kids funguje na trhu již 12 let. V Plzni otevřela svou první franšízovou prodejnu s dětským oblečením a doplňky.

z domova | 29.10.2018

Kila dolů, zisky nahoru

Zodpovědnost, profesionální přístup, podnikavost a týmovost – to jsou vlastnosti, které u svých franšízantů hledá koncept It´s my life!.

moje franšíza | 24.10.2018

Ze zákaznice podnikatelkou

Okolo prodejny Yves Rocher v pražském OC Chodov chodila Naďa Sovová každý den do své kanceláře. Spolupráce s touto franšízou ji zlákala natolik, že dnes je majitelkou dvou obchodů.

z domova | 22.10.2018

Oxalis vstoupil s franšízou na Slovensko

Tuzemská síť obchodů s čajem a kávou zahájila expanzi za hranice Česka. Na domácím trhu je stále prostor pro 80 poboček.

rozhovor týdne | 01.10.2018

Z 0 na 100 za 10 let

Řada našich franšízantů přišla z korporátního prostředí, na spolupráci s námi oceňují přátelský a otevřený přístup, říká Jan Gonda, master-franšízant sítě výživových poraden Naturhouse pro ČR a SR.

z domova | 24.09.2018

Chuť podnikat rozhoduje

Do konce roku 2018 plánuje síť prodejen s dětským oblečením Coccodrillo otevřít dvě franšízy. Cílem jsou lázeňská města.

rozhovor týdne | 17.09.2018

Nově v Maďarsku i Bosně a Hercegovině

V roce 1998 se vydavatelství Modrý slon rozhodlo motivovat české děti ke čtení pomocí personálních knih. Jeho majitel Marek Halfar prozrazuje, jak se jim daří s franšízou v zahraničí.

moje franšíza | 11.09.2018

První a úspěšní

Už 10 let podniká Robert Smetana se svou manželkou s franšízovým konceptem Naturhouse. Byl historicky prvním franšízantem, který získal licenci této sítě výživových poraden.

z domova | 10.09.2018

Sklizeno a Fruitisimo pohromadě

Ve dvou se to lépe táhne. To si řeklo vedení franšízových sítí Sklizeno a Frutisimo a 1. září otevřelo první společnou prodejnu.

rozhovor týdne | 03.09.2018

Černé zlato ve franšíze

Zájem ze strany klienta přiměl společnost Uhlí Morava k vytvoření franšízového konceptu. Jaké má firma další plány v rozhovoru prozradil ředitel společnosti Lukáš Kubín.

rozhovor týdne | 27.08.2018

Přinášíme nový koncept PONT to go

Firma JPServis v Česku provozuje 30 prodejen značky PONT. Ty teď čeká modernizace. Nové obchody již vznikají jako PONT to go, prozrazuje ředitel společnosti Marek Cagášek.

rozhovor týdne | 13.08.2018

Nabídky z Česka i Slovenska

Zájem o franšízové licence značky Yves Rocher roste. Nahrává tomu i zvyšující se ekologické chování koncových zákazníků, říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR a SR.

z domova | 06.08.2018

Centra měst a silniční tahy

Franšízová síť Uzenářství Chodura se pomalu, ale jistě rozrůstá. Od začátku roku otevřela dvě pobočky, zatím poslední zahájila provoz v červnu ve Šlapanicích u Brna.

z domova | 11.07.2018

Největší českou síť založili studenti

Značka Teta kromě sítě drogerií rozšiřuje své působení také na lékárny. Časem bude možná nabízet licence na jejich franšízy.

z domova | 09.07.2018

Červené franšízy na cesty

Síť prodejen Relay nabízí zájemcům o licenci vždy převzetí již existující pobočky. Franšízy vznikají především na exponovaných dopravních tepnách.

rozhovor týdne | 02.07.2018

Zájem o naše franšízy je konzistentní

Pro Německo a Rakousko máme sjednané partnery a jejich působení vnímáme jako sbírání zkušeností pro další rozvoj, říká majitel tuzemské značky Fitness Food Menu Tomáš Volf.

rozhovor týdne | 25.06.2018

Striktní pravidla jsou v síti nutná

Po několikaleté expanzi je český trh pro naše prodejny již naplněn, zajímavým lokalitám se ale nebráníme, říká zakladatel tuzemské franšízové sítě Oxalis čaj&káva Petr Zelík.

z domova | 13.06.2018

Levná franšíza pro elegány

Franšízové sítě obchodů s pánskou módou Repablo působí v Polsku, Česku a na Slovensku. Do vínku dostávají pobočky od franšízora například podporu prodeje skrze e-shop.

z domova | 30.05.2018

Franšízy, v nichž šéfuje tělo

Na český trh míří další úspěšná polská franšízová značka. Body Chief se specializuje na chutné dietní pokrmy v krabičkách, které vozí zákazníkům až domů.

2
3
4
5
další  
posledni