Fórum k článku: 5 nejčastějších chyb v podnikání 73
Vytvořili jsme seznam 5 nejčastějších chyb v podnikání. Máte tipy, na co podnikatelé zapomíají? Diskutujte. http://franchising.cz/abc-firma/2152/5-nejcastejsich-chyb-podnikani/
5 nejčastějších chyb v podnikání
Rozjíždíte svůj byznys nebo již ho máte, ale cítíte, že vaše nápady na to, jak vydělat, se neosvědčily. Možná jste udělali jednu z mnohých začátečnických chyb. 1. Práce kvapná málo platná Jednou z nejčastěji dělaných chyb je investování bez rozmyšlení. Jeden příklad za všechny: mám peníze, chci mít vlastní byznys a mám ráda i květiny, otevřu si tedy květinářství. Není důležité, že moje láska k rostlinám se omezuje pouze na zalévání kaktusu jednou měsíčně a finanční zázemí činí 50 tisíc, jež mi zbyly z mých osmnáctých narozenin. Tento příklad se může zdát trochu přehnaný, ale výstižně zachycuje způsob myšlení mnoha dnešních mladých podnikatelů. Jejich největším hříchem je spěch, s nímž jsou spojeny i další chyby jako například absence základních znalostí o trhu a odvětví, v němž začínají podnikat nebo nedostačující finanční prostředky. Rada: Spěch je vždy špatným rádcem. Rozjezdu vlastního byznysu by měl předcházet pečlivý průzkum trhu a co možná nejpodrobnější finanční analýza. Průvodcem by měl být od samého začátku byznysplán. Je vhodné jej vytvořit podle stanoveného schématu, začít profilem činnosti firmy a také krátkou charakteristikou výrobku nebo služby, jež budeme nabízet. V byznysplánu je třeba také provést analýzu trhu včetně bližší a ostatní konkurence a také podrobit analýze nezbytné věcné, lidské a finanční zdroje.Ostatní kategorie
PROFIT system franchise services s.r.o. prohlašuje, že nenese odpovědnost a nezasahuje do obsahu příspěvků zadaných uživateli prostřednictvím Fóra. Budou odstraněny příspěvky s reklamním sdělením, zjevně protiprávním obsahem či obsahem odporujícím dobrým mravům.
Přispívat mohou pouze zaregistrovaní uživatelé. IP adresa autorů příspěvků je přístupná všem uživatelům. Konto uživatele bude zablokováno v případě uveřejňování reklamních sdělení, odporujících dobrým mravům či poškozujících dobré jméno. V případě, že se s takovýmto obsahem setkáte, prosím, kontaktujte: redakce@franchising.cz.
Redakce si vyhrazuje právo využít část či celé příspěvky uveřejněné na Fóru portálu Franchising.cz v článcích, které bude na tomto portálu publikovat.