aktuality

z domova | 27.11.2020

Tajemství úspěšné franšízové značky

Jedním z hlavních důvodů, proč podnikatelé uvažují o připojení se k franšízové síti, je známá značka. Na čem však opravdu dobrý brand stojí?

Jedním z hlavních důvodů, proč podnikatelé uvažují o připojení se k franšízové síti, je známá značka. Na čem však opravdu dobrý brand stojí?

krása, zdraví, sport | 23.11.2020

Nové příležitosti pro franšízanty

Podle České komory fitness muselo kvůli jarním protikoronavirovým opatření až 10 % fitness center ukončit provoz. Jak si dnes stojí franšízanti BodyBody?

obchodní a poradenské služby | 18.11.2020

Odborníci na síti

Franšíza Qjob pomáhá propojovat firmy a zákazníky online. Uspět chce i u nás. Kdo může získat licenci?

gastronomie | 16.11.2020

Příležitost pro podnikatele s nasazením

Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?

reality a správa nemovitostí | 11.11.2020

Realitní trh funguje i nyní

Vládní opatření nebrání franšízové realitní síti Century 21 dál expandovat. Posílit zastoupení chce mimo jiné na Vysočině a západě Čech.

gastronomie | 09.11.2020

Nové pobočky i rebranding stávajících

Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.

bydlení a domácnost | 09.11.2020

Moderní technologie ve franšíze

„Lidé v současnosti více investují do úprav svého bydlení. To je příležitost i pro naše franšízanty,“ říká Jaroslav Kubiesa, zakladatel a obchodní ředitel franšízového konceptu Maxeco.

móda pro děti a dospělé | 04.11.2020

Franšíza jako řešení krize?

Americká značka GAP letos vstoupila na český trh. V dalších zemích plánuje uzavírání svých prodejen. Zachránit by ji mohli franšízanti.

vzdělávání | 02.11.2020

Technologický boom díky krizi

V březnu rozběhla franšíza Direct Method for English online výuku, která jí alespoň částečně pokryla ztráty. Po několika měsících k ní musela přikročit znovu.

gastronomie | 29.10.2020

Originalitou za úspěchem

Omezení fungování gastronomických provozů nebude trvat věčně. Pokud je tedy vaším cílem podnikat v této oblasti, je ten správný čas na nalezení té pravé franšízy.

obchodní a poradenské služby | 26.10.2020

Spolupráce s licencí i bez

Nová franšíza v Plzni a příležitost spolupracovat s Business for Breakfast i bez nutnosti zakoupení franšízové licence. Takové jsou plány tohoto původem britského konceptu u nás.

gastronomie | 26.10.2020

V každém hlavním městě Evropy

„Slovenský trh již máme zcela pokrytý. V Česku, Maďarsku a Polsku prostor pro nové franšízanty stále je,“ říká majitel konceptu La Donuteria Peter Straňák.

vzdělávání | 21.10.2020

Čas otevřít svou školu kódování

Pandemie koronaviru ukázala potřebu technologických a IT odborníků. Franšíza Coders Lab se věnuje jejich vzdělávání. V Česku hledá partnera pro rozvoj.

gastronomie | 19.10.2020

Krize v gastronomii se opakuje

Provozovatelé restaurací, barů, kaváren a bister kvůli pandemii coronaviru zažívají těžké časy. Týká se to i franšíz. Jaký vliv na ně současný částečný lockdown má?

bankovnictví a finance | 19.10.2020

Franšízanti se zkušenostmi z byznysu

Franšízanti OK POINTů Jiří Sýkora a Tomáš Bartsch nedávno otevřeli své pobočky v Havířově a Jičíně. Prozradili nám, co je k navázání spolupráce přivedlo.

vzdělávání | 16.10.2020

Matika ve franšíze

Matematika, obor, který je mnohdy žáky a studenty nenáviděn. Většinou tehdy, pokud mu nerozumí. Pomoci s tím může franšíza Mathnasium, která chce vstoupit do Česka.

krása, zdraví, sport | 14.10.2020

Franšíza s úsměvem

Značka Smilepoint plánuje expanzi do České republiky. Proto zde hledá master-franšízanta i zájemce o jednotlivé licence.

móda pro děti a dospělé | 12.10.2020

Ardon se zaměřuje na franšízu

Franšíza Ardon plánuje během následujících 12 měsíců rozšířit se minimálně o 2 nové prodejny s pracovní módou. Rozvíjet se chce u nás i na Slovensku.

obchodní a poradenské služby | 12.10.2020

Franšíza, která rostla i v krizi

„Zájemce o master licenci musí mít obchodního ducha opravdovou chuť podnikat, říká Giuseppe Bergonzi," generální manažer pro celosvětový rozvoj značky Mail Boxes Etc.

2
3
4
5
další  
posledni