aktuality

bydlení a domácnost | 21.04.2021

Franšíze Solodoor rostou prodeje i pobočková síť

Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.

Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.

reality a správa nemovitostí | 12.04.2021

Franšíza jako recept na úspěch

Korporátní svět nebyl nic pro něj. Svou budoucnost viděl franšízant Re/Max Štěpán Gjurič ve vlastním podnikání. Našel ji v realitách.

vzdělávání | 12.04.2021

Kanadské vzdělávání i pro děti v Česku

„Podpora ze strany franšízora je pro nás klíčová," říká Liliana Nikolova, franšízantka konceptu bilingvních škol a školek Maple Bear v Bulharsku.

obchodní a poradenské služby | 06.04.2021

Online tržiště ve franšíze

Franšízový koncept Qjob hledá v Česku franšízanty i zájemce o master licenci, kteří budou online propojovat firmy se zákazníky. Jaké musí splnit podmínky?

gastronomie | 31.03.2021

Steaková franšíza

Obor gastronomie se vlivem současné situace promění. Šanci uspět získají nové koncepty, které zaujmou zákazníky svou nabídkou.

gastronomie | 29.03.2021

Poptávka po licencích sílí

„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.

reality a správa nemovitostí | 29.03.2021

Zakázky pro franšízanty

Loni dosáhla franšízová síť Next Reality rekordního obratu 200 milionů Kč. Pro letošek je plán o 100 milionů vyšší.

lékárny a zdraví | 24.03.2021

Klientům zlepšujeme kvalitu života

Kateřina Pauknerová vede 2 výživové poradny Nutriadapt Weight Management Clinic. Co vidí jako hlavní pozitiva podnikání jako franšízantky?

reality a správa nemovitostí | 22.03.2021

Realitní trh žije

„Rok 2020 bychom mohli nazvat time outem v rámci expanze naší franšízové sítě, letošek očekáváme její další rozvoj,“ prozrazuje Jiří Hruška, obchodní ředitel Century 21.

vzdělávání | 22.03.2021

IT obři ve franšíze

Na sousedním Slovensku franšíza Coding Giants již první studenty v IT oblasti vzdělává. Podaří se najít franšízové partnery i v Česku?

bankovnictví a finance | 18.03.2021

Nerozlišuji, zda podniká žena, nebo muž

Lucie Langerová se rozhodla otevřít svůj OK POINT v Jablonci nad Nisou letos v únoru. V rozhovoru prozradila, co stálo za jejím rozhodnutím a co radí ženám zvažujícím podnikání.

potraviny a tabák | 17.03.2021

E-shop pro každou prodejnu

Lokální a kvalitní potraviny jsou stále na vzestupu. I to je důvod, proč v současné době roste zájem o franšízové licence konceptu Sklizeno.

potraviny a tabák | 15.03.2021

Oxalis roste navzdory krizi

„Žádná franšízová prodejna nebyla loni uzavřena, síť zůstala otevřena v plném rozsahu. Letos chceme růst,“ říká Petr Zelík, majitel konceptu Oxalis.

obchodní a poradenské služby | 15.03.2021

S franšízou do onlinu

Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.

gastronomie | 10.03.2021

Šance na úspěch v gastronomii

Franšíza Burrito Loco se chce rozšířit z Prahy do dalších regionů. Na kolik přijde franšízanty vstup do podnikání s touto značkou?

ze světa | 08.03.2021

Byznys (nejen) pro ženy

V Česku každoročně stoupá počet žen, které se pustí do vlastního podnikání. Příležitost rozvíjet byznys jim dávají i franšízy, které teprve na náš trh míří.

z domova | 05.03.2021

Trénink přináší úspěch

Školení je jednou z nejdůležitějších součástí franšízového balíčku. Noví franšízanti by se díky němu měli naučit, jak úspěšně podnikat pod zavedenou značkou.

gastronomie | 03.03.2021

Pizza Hut na lovu franšízantů

Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.

kosmetika | 01.03.2021

Blíž k zákazníkům během lockdownu

Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.

2
3
4
5
další  
posledni