aktuality

Franšízanti profitují i z e-shopu
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.

Staňte se součástí ikonické značky!
Řetězec restaurací Pizza Hut společnosti AmRest v České republice a na Slovensku rozšiřuje svou síť a hledá nové franšízanty. / REKLAMA

Otevíráme franšízový obchod Sklizeno
Obliba kvalitních a regionálních potravin mezi českými zákazníky stále stoupá. Neváhají si za ně připlatit.

Našim franšízantům zajistíme klienty
„Uchazeči o naši franšízu nemusí mít zkušenosti z oboru logistiky. Naším franšízantem je i bývalý bankéř," prozrazuje Stanislav Nečas, Head of Franchise konceptu DoDo.

McDonald´s definitivně opouští Rusko
Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.

Příprava na budoucnost s franšízou
Franšíza Young Engineers působí v 50 zemích světa. Nyní chce expandovat i k nám. Dětem nabízí vzdělání v perspektivních oborech.

La Donuteria v každém větším městě
Původně si chtěli otevřít malý vinný bar. Dnes Lukáš Jakubek spolu se Stanislavem Virdzekem provozují franšízu La Donuteria v Praze. Kdy přišla změna?

Nejlepší mezi franšízami
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.

Rostoucí zájem o licence
Síť prodejen Traficon má pro letošek ambiciozní plány ohledně dalšího rozšiřování. Kdo se může stát jejím franšízovým partnerem?

Investice na expanzi
Technologicko-logistická společnost DoDo Group získává od investorů 1,5 miliardy Kč. Pomoci mají s rozvojem za hranicemi. A to i prostřednictvím franšízingu.

Zájem o ochranu duševního vlastnictví stoupá
„Letos ná čeká řada legislativních novinek, které mohou ovlivnit fungování mnoha firem," říká Ivan Rámeš, společník advokátní kanceláře Havel & Partners.

Náš chléb míří do větších i menších měst
Franšízová síť Náš chléb vaše pekárna se rozrůstá. Při expanzi se zaměřuje zejména na vhodné prostory a lokalitu.

Franšíza ve spodním prádle
Značka Esotiq & Henderson usiluje o vstup na český trh. Je novinkou v Katalogu franšíz.

Inovace zaměřené na franšízanty
Zavedené franšízové systémy se snaží neustále zavádět novinky, které jejich franšízantům zlepší a usnadní podnikání. Co je nového ve vzdělávacím konceptu Maple Bear?

Byznys z Česka s chutí Itálie
Franšíza 360pizza se na našem trhu pomalu rozrůstá. Jaké podmínky musí uchazeči o licenci splnit?

Franšíza ve formě
Vedení sítě fitness center pro ženy Contours vidí na trhu další potenciál rozvoje. Franšízové pobočky se hodí do měst s více jak 30 tisíci obyvatel.

Franšízing je pro nás dlouhodobé partnerství
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.

Otevíráme sushi fast-food
Správný prostor, nadšení a odhodlání i kapitál na rozjezd. To vše potřebují franšízanti pro otevření vlastní pobočky pod značkou Mr. Sushito. Kolik musí investovat?

Praha na dohled
Franšíza Doučování Doma v současnosti zažívá nejhektičtější období. Lektoři v hradecké pobočce jsou v plném nasazení, vedení společnosti jedná o nových pobočkách.

Byznys ve 3D
Vzdělání s ohledem přípravy na budoucnost nabírá v současné době na atraktivitě. Inovativnímu vzdělávání dětí a mládeže se věnuje i franšízová síť Edu3Dcation.

Značka, která roste u nás i v Evropě
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.