aktuality

rozhovor týdne | 17.12.2018

Naši franšízanti čaj milují

Úspěch franšízantů je nezbytný pro úspěch celé společnosti, říká Alexander Mehnert, generální ředitel TeaGschwendner. Obchody s čajem této značky chce rozšířit i v Česku.

Úspěch franšízantů je nezbytný pro úspěch celé společnosti, říká Alexander Mehnert, generální ředitel TeaGschwendner. Obchody s čajem této značky chce rozšířit i v Česku.

rozhovor týdne | 10.12.2018

Český trh má pro nás velký potenciál

Dobře vedená pobočka dosahuje zisku již rok po otevření, do 5 let představuje pro majitele pasivní příjem, prozrazuje Lucie Eliášová, ředitelka franšízové sítě Extéria Market.

z domova | 10.12.2018

Franšízy s topnými foliemi v každém kraji

Nízké pořizovací i provozní náklady jsou výhodami konceptu Maxeco. Na trh přinesl inovativní způsob vytápění nejen rodinných domů skrze speciální tepelné folie.

z domova | 07.12.2018

Los Capolitos otevřelo první franšízu

Síť mexických restaurací našla franšízanta, s nímž zprovoznila pobočku v Opavě. Nyní primárně cílí na velká krajská města, v nichž sídlí vysoké školy.

z domova | 05.12.2018

Poe Poe nabízí pomoc s financováním franšízy

Síť bister Poe Poe oznámila před časem zájem expandovat za hranice. Prioritou pro ni však zůstává rozvoj na domácím trhu.

zprávy z trhu | 03.12.2018

Rub a líc franšízového podnikání

Při koupi licence známé značky si usnadňujeme start v podnikání výměnou za část vlastní nezávislosti. Franšíza má své světlé a stinné stránky, ty světlé ale převažují.

rozhovor týdne | 03.12.2018

České podnikatelky se „mužských“ oborů nebojí

Ocenění Českých Podnikatelek vyzdvihuje úspěšné české ženy na poli podnikání. Jaký byl jeho 11. ročník v rozhovoru prozradila zakladatelka OCP Helena Kohoutová.

z domova | 30.11.2018

CrossCafe myslí na zákazníky i ekologii

Franšízová síť kaváren se stále rozrůstá. Kávu si nově mohou vychutnat zákazníci v Berouně a také další v pobočce v Plzni, odkud celý koncept pochází.

ze světa | 28.11.2018

Franšíza s francouzským šarmem

Otevření obchodu Pierre Cardin stojí minimálně 2,5 mil. Kč. Jak dlouho musíte čekat, než se vám investice vrátí?

z domova | 26.11.2018

Křehký byznys s krásou

Mobilní prodejny v každém okresním městě s více než 50 tisíci obyvateli, to je plán konceptu Gold Crystal Outlet. Kdo se může stát franšízantem?

rozhovor týdne | 26.11.2018

U franšízantů hledáme zodpovědnost a pečlivost

V současné době cílíme s pobočkami Relay na lokality s potenciálem kupí síly jako jsou nemocnice nebo kancelářské komplexy, říká Pavel Bubník ze společnosti Lagardere Travel Retail.

z domova | 23.11.2018

Osvojte si roli Master-franšízanta

Koupě master-franšízové licence je jako začátek hry na vysoké úrovni hned od samého začátku. Odměny jsou větší než pro individuální franšízanty, tomu však odpovídá i vyšší dávka zodpovědnosti.

z domova | 21.11.2018

Módní franšíza

Tradiční výrobce spodního prádla Triumph expanduje prostřednictvím licencí. Je novinkou v Katalogu franšíz.

rozhovor týdne | 19.11.2018

Chceme členy BforB podporovat a inspirovat

Franšízanti Business for Breakfast jsou úspěšní díky členům svých klubů. Jejich cílem tak musí být jejich spokojenost, říká ředitelka sítě v Česku Kamila Zárychtová.

moje franšíza | 19.11.2018

Podnikám ve svém a dobře vydělávám

Kombinace toho nejlepšího z banky a finančního poradenství stála za rozhodnutím Stanislavy Liškové vést jako franšízantka pobočku Partners market v Brně.

z domova | 16.11.2018

Byznys na léto i zimu

Yogoterie slaví 4 roky působení na trhu. Díky novému produktu pomáhá franšízantům vydělávat i když venku mrzne.

z domova | 14.11.2018

S franšízou na teambuilding s Legem

Původem americká franšíza Bricks 4 Kidz rozšířila pobočkovou síť i nabídku služeb. Zajímá vás, které to jsou? Zjistili jsme to.

rozhovor týdne | 12.11.2018

Amici chystá vstup na zahraniční trhy

Síť restaurací Amici vznikla v Brně, dnes má díky franšíze pobočky i v dalších městech. Nové plány v rozhovoru prozradila Andrea Valoušková z Amici Pizza & Burgers.

z domova | 12.11.2018

Skibi Kids vstupuje do regionů

Značka Skibi Kids funguje na trhu již 12 let. V Plzni otevřela svou první franšízovou prodejnu s dětským oblečením a doplňky.

2
3
4
5
další  
posledni