ze světa

móda pro děti a dospělé | 28.11.2018

Franšíza s francouzským šarmem

Otevření obchodu Pierre Cardin stojí minimálně 2,5 mil. Kč. Jak dlouho musíte čekat, než se vám investice vrátí?

Otevření obchodu Pierre Cardin stojí minimálně 2,5 mil. Kč. Jak dlouho musíte čekat, než se vám investice vrátí?

gastronomie | 12.10.2018

Originalita vydělává

Jak už název napovídá, Easy Wine a Easy Beer jsou inovativní gastronomické koncepty, které své zákazníky přitahují jako magnet. Shodnou se na tom jejich majitelé i franšízanti.

gastronomie | 10.10.2018

Pohlcená polská Telepizza

Novým majitelem společnosti Telepizza Polska se stal AmRest. Zaplatit za ni měl 8 milionů eur. Bude se tento trend opakovat i v dalších zemích?

gastronomie | 01.10.2018

Grandiózní a atypický

Je to více než dva roky, co Starbucks oznámil, že vstoupí na italský trh. První kavárna byla otevřena začátkem září v Miláně, v exkluzivním formátu.

gastronomie | 28.09.2018

Podnikání dva v jednom

Partnerovi, který se dobře vyzná na českém trhu, nabízí exkluzivní licenci i americký řetězec Dairy Queen. Spojuje myšlenku restaurace a cukrárny v jednom.

ze světa | 19.09.2018

Největší franšízový veletrh ve střední Evropě se blíží

Ve dnech od 18. - 20.10.2018 se ve Varšavě představí na 200 úspěšných franšízových značek. Očekávaná návštěvnost 16. ročníku Franchise Expo je i letos kolem sedmi tisíc lidí.

ze světa | 04.09.2018

Moskva pro podnikatele

Od 10. do 12. září bude hostit hlavní město Ruska šestnáctý franšízový veletrh BUYBRAND Expo.

gastronomie | 30.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola vstoupí do obchodování s kávou s franšízovou licencí Costa Coffee od společnosti British Whitbread.

ze světa | 27.08.2018

Litva dává příležitost novým franšízám

Zahraniční značky tvoří v Litvě 80 % franšízového trhu. Funguje zde více jak 750 poboček řízených franšízanty.

ze světa | 24.08.2018

Marketing ve službách franšízingu

Marketingové plány franšízových sítí sledují dva strategické cíle: vybudovat silnou značku a usnadnit nábor nových franšízantů. Jak přitom postupovat?

gastronomie | 03.08.2018

Franšíza pro rodinu

Rodinná síť amerických restaurací Denny´s chce vstoupit na evropský trh. Exluzivní licenci nabízí i českým podnikatelům.

ze světa | 23.07.2018

Příležitost pro podnikání na Slovensku

Podzim bude v Bratislavě ve znamení franšízingu. Slovenská franchisingová asociace pořádá 2. ročník výstavy „Podnikajte s franchisingom“.

gastronomie | 17.07.2018

Arby's překročila další milník

Americká franšízová síť Arby's otevřela 1000. restauraci s novým designem. Inovativní formát restaurací zvýšil hodnotu značky, jejíž zisky již 7. rokem po sobě rostou.

gastronomie | 10.07.2018

Franšíza s Amerikou za zády

Tradiční americkou značkou, která usiluje o proniknutí na tuzemský trh, je i populární pizzerie Grimaldi´s. Typická je pro ni rodinná atmosféra.

ze světa | 29.06.2018

5 způsobů jak vést franšízu

Podnikání formou franšízingu bývá někdy označováno termínem one-size. Spolupráce v síti totiž zaručuje všem stejné podmínky. Franšízoři a franšízanti přitom ale plní různé role.

gastronomie | 11.06.2018

Nový McDonald's v novém

Big Mac slaví 50. narozeniny, a globální vedení společnosti McDonald's se stěhuje. Po 47 letech se vrátí do Chicaga, kde manažery přivítá nové firemní sídlo za 250 milionů dolarů.

gastronomie | 31.05.2018

Velká pizzová koalice

Španělská Telepizza podepsala dohodu o spolupráci s původně konkurenční americkou značkou Pizza Hut a stane se jejím největším master-franšízorem.

ze světa | 29.05.2018

Nové franšízy roku 2018

Magazín Entrepreneur vybral nejlepší nově vzniklé značky. Vítězná firma uBreakiFix zajištuje diagnostiku a opravy elektroniky.

gastronomie | 24.05.2018

Starbucks: poseďte i bez kávy

Franšízová síť Starbucks zavádí novou politiku - po skandálu s vyhozenými hosty bude možné v kavárně pobýt i bez povinné objednávky.

2
3
4
5
další  
posledni