ze světa

Restaurace skoro bez vaření
Sushi je celosvětově oblíbená pochoutka. Zákazníky v Česku chce se svou nabídkou oslovit značka Japanos, pomoci jí v tom má master-franšízant a další franšízanti.
Sushi je celosvětově oblíbená pochoutka. Zákazníky v Česku chce se svou nabídkou oslovit značka Japanos, pomoci jí v tom má master-franšízant a další franšízanti.

Miliardové tržby ve franšíze
Pobočky společnosti MBE Worldwide vykázaly loni tržby vyšší než 1 miliardu eur. Stát se součástí sítě mohou i podnikatelé u nás.

Naprogramovaná franšíza
Za více jak 7 let otevřela vzdělávací franšíza Coding Giants již přes 50 vlastních poboček a 70 franšízových. Pro český trh hledá master-franšízanta.

Franšíza do obchoďáku i na ulici
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.

Byznys šitý na míru (nejen) ženám
Franšíza Edukido umožňuje skloubit podnikání s rodinným životem. Franšízové partnery chce najít i na našem trhu.

McDonald´s definitivně opouští Rusko
Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.

Příprava na budoucnost s franšízou
Franšíza Young Engineers působí v 50 zemích světa. Nyní chce expandovat i k nám. Dětem nabízí vzdělání v perspektivních oborech.

Nejlepší mezi franšízami
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.

Inovace zaměřené na franšízanty
Zavedené franšízové systémy se snaží neustále zavádět novinky, které jejich franšízantům zlepší a usnadní podnikání. Co je nového ve vzdělávacím konceptu Maple Bear?

Byznys ve 3D
Vzdělání s ohledem přípravy na budoucnost nabírá v současné době na atraktivitě. Inovativnímu vzdělávání dětí a mládeže se věnuje i franšízová síť Edu3Dcation.

Donuty ve franšíze
Sladký byznys se značkou Donuterie lze rozjet už za necelý milion. Jaké jsou podmínky spolupráce?

Zájem o vzdělávání v IT oboru roste
Síť programovacích škol Coders Lab hledá v Česku a na Slovensku zájemce o franšízovou licenci. Kdo je vhodným uchazečem?

DepilConcept – novinka v Katalogu franšíz
Zájemci o podnikání pod značkou DepilConcept si mohou vybrat, kolik do startu svého nového byznysu investují. Začít lze na 465 tisících Kč.

Strýček Váňa místo McDonald's?
Chtějí Rusové napodobit McDonald's? Mírně upravené logo a název Strýček Váňa by mohly nahradit brand této globální sítě v Rusku.

Světovým franšízám vládnou džusy
V mezinárodní soutěži Global Franchise Awards 2022 na International Franchise Convention zvítězila australská značka Boost Juice.

Impérium MBE
Mail Boxes Etc. pomáhá lidem a společnostem zvýšit produktivitu outsourcingem logistických a komunikačních služeb. V Česku hledá master-franšízového partnera.

Nos na byznys
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?

Chuť divokého západu
Lotyšská franšízová síť restaurací Steiku Haoss má plán, jak nakrmit Evropu. Kdo se může ucházet o licenci?

Úspory jako klíč k úspěchu
Společnost Expense Reduction Analysts má za sebou v regionu CEE úspěšný kvartál. V Česku chce dál expandovat. Jaké franšízové partnery hledá?

Trampoty giganta Starbucks
Ani dlouholeté zkušenosti s franšízovým rozvojem vás nemusí ochránit před problémy na nových trzích. Své o tom ví i celosvětově oblíbená kavárenská síť.

IWG se rozrůstá po Evropě
Největší světový provozovatel co-workingových center International Workplace Group podepsalo první franšízovou smlouvu v Polsku. Franšízanty hledá i v Česku. Kolik musí investovat?