rozhovor týdne

Realitní trh příjemně ožil
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.

MBE staví na individulálních službách
Mail Boxes Etc. je franšíza pro ty, kteří hledají podnikání s mezinárodním úspěchem. To je případ i Saši Cvetojeviče, master-franšízanta pro jadranský region. Co zájemcům radí?

Do třiceti let máme tělo „od pána boha“
Body Express je franšíza EMS tréninkových studií, která klientům už za 20 minut týdně pomohou cítit se ve svém těle lépe. Letos se rozrůstá tempem jedna pobočka za měsíc.

Franšíza je pozvolná a jistá cesta
Miroslav Fojtík se rozhodl opustit dráhu středoškolského učitele a chtěli s manželkou začít podnikat. Jak hodnotí šest let zkušeností franšízanta Kofi Kofi ve Znojmě?

Síť je silná jako nejslabší článek
La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.

Franšíza Cbweed je flexibilní
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.

Úspěch závisí na aktivitě franšízanta
„Každý rok se nám daří rozšiřovat působení o jeden až dva regiony,“ prozrazuje Jana Škabradová, Operation Manager franšízové sítě TAB Board CZ.

Franšíza na zkoušku
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.

Chytré a produktivní řešení
„Centrálně řízený, na datech postavený marketing, s využitím moderní datové platformy, může přinést více výhod pro všechny" říká Jaroslav Novák, majitel konzultační agentury ePace.

Franšíza nejen pro pekaře
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.

Nový obchodní model pro nové časy
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.

Zájem o naši franšízu roste
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.

Návrat investice do půl roku
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.

Byznys i pro malé podnikatele
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.

Na trhu může být až 50 poboček
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.

Zisk pro franšízanty i v nelehké době
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.

Přemýšlíme i o zahraniční expanzi
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.

Správný čas pro franšízu
„Přemýšlíte o franšíze? Poslední tři roky prověřily jejich nabídku. Ty, co uspěly, si zaslouží pozornost franšízantů," říká Marek Halfar, ředitel poradenské společnosti PROFIT system.

Rok 2022 byl pro nás ve znamení růstu
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.

Úspěšný franšízant se chodu pobočky věnuje denně
„Koncept poboček OK Point i nabízených služeb byl dobře nastavený již od začátku svého fungování,“ říká Petr Hrubý, zakladatel Broker Consulting.

Všechna krajská města máme pokrytá
„Letité zkušenosti s franšízou v Česku chceme přetavit i do mezinárodního prostředí," říká zakladatel franšízové sítě prodejen čaje a kávy Oxalis Petr Zelík.