z domova

Vyšší investice, nižší riziko?
Podle amerických statistik může být franšízová síť s vyššími investičními potřebami dlouhodobě úspěšnější.
Podle amerických statistik může být franšízová síť s vyššími investičními potřebami dlouhodobě úspěšnější.

Byznys s hladkou kůží
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.

Podnikáme s trdelníkem
Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.

150 franšíz na trhu
Rok 2022 přinesl finanční skupině Partners růst. Obrat celé skupiny dosáhl 3,5 miliardy Kč. Dařilo se i Partners Marketům.

Otevíráme pizzerii s franšízou
Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.

Franšíza Solodoor dále roste
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.

Expanze u nás i v zahraničí
Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?

Výsledky předčily očekávání
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.

Franšízing jako řešení pro budoucnost zaměstnanců?
Rostoucí inflace i životní náklady nutí řadu lidí k uvažování o změně zaměstnání. Pro řadu z nich může být zajímavou příležitostí vlastní byznys, třeba i franšíza.

Vzhůru na západ
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.

Franšízy (nejen) pro řemeslníky
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?

Pověst franšízy je základ
Žijeme v „době značkové“, ve které se řada transakcí, zejména pokud jde o prodeje franšízových licencí, řídí pověstí a tím, jak jsou jednotlivé značky vnímány.

V centrech měst i obchoďácích
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.

Rebranding jako klíč k rozvoji
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.

Školní bufety ve franšíze
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.

Nové příležitosti v roce 2022
Loni ohlásilo zájem vstoupit na franšízový trh hned několik značek. Řada dalších pak začala s větší propagací franšízové nabídky.

PF 2023
Přejeme všem našim příznivcům z řad čtenářů a klientů úspěšný vstup do nového roku 2023.

Sladká franšíza na cestě za expanzí
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.

Poptávka po kancelářích neklesá
Od začátku roku nabízí IWG franšízy také přímo majitelům budov. Se svou nabídkou chce vstoupit i do regionálních měst.

Co měsíc, to nová kavárna
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.

Rok ve znamení modernizace
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?