z domova

z domova | 07.05.2021

Zájem o licence i služby DietaFit stále roste

Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.

Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.

z domova | 21.04.2021

Franšíze Solodoor rostou prodeje i pobočková síť

Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.

z domova | 19.04.2021

Zdraví jako příležitost pro podnikání

Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.

z domova | 12.04.2021

Franšíza jako recept na úspěch

Korporátní svět nebyl nic pro něj. Svou budoucnost viděl franšízant Re/Max Štěpán Gjurič ve vlastním podnikání. Našel ji v realitách.

z domova | 29.03.2021

Zakázky pro franšízanty

Loni dosáhla franšízová síť Next Reality rekordního obratu 200 milionů Kč. Pro letošek je plán o 100 milionů vyšší.

z domova | 17.03.2021

E-shop pro každou prodejnu

Lokální a kvalitní potraviny jsou stále na vzestupu. I to je důvod, proč v současné době roste zájem o franšízové licence konceptu Sklizeno.

z domova | 15.03.2021

S franšízou do onlinu

Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.

z domova | 10.03.2021

Šance na úspěch v gastronomii

Franšíza Burrito Loco se chce rozšířit z Prahy do dalších regionů. Na kolik přijde franšízanty vstup do podnikání s touto značkou?

z domova | 05.03.2021

Trénink přináší úspěch

Školení je jednou z nejdůležitějších součástí franšízového balíčku. Noví franšízanti by se díky němu měli naučit, jak úspěšně podnikat pod zavedenou značkou.

z domova | 03.03.2021

Pizza Hut na lovu franšízantů

Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.

z domova | 01.03.2021

Blíž k zákazníkům během lockdownu

Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.

z domova | 24.02.2021

Konec CrossCafe v Praze?

Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.

z domova | 22.02.2021

Krize odhaluje příležitost

Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.

z domova | 17.02.2021

Investice do rozvozu se vyplácí

Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.

z domova | 10.02.2021

Zisk podle plánu

Franšízanti by měli od franšízora před zahájením spolupráce získat dobře zpracovaný obchodní plán. Jakým položkám věnovat zvýšenou pozornost, aby později nebyli zaskočeni?

z domova | 01.02.2021

Růst sítě i počtu zaměstnanců

McDonald´s má za sebou úspěšný rok. A to i přesto, že fungování franšízantů a jejich poboček bylo omezeno.

z domova | 26.01.2021

B2B segment láká nové franšízy

Poskytování služeb firemním zákazníkům se zdá být pro zahraniční značky atraktivní. Kdo usiluje o vstup na trh?

z domova | 22.01.2021

25 nových značek na trhu

Zahraniční značky mají stále zájem expandovat do Česka. Jejich chuť ukousnout si alespoň kousek z koláče českých zákazníků nezkazila ani pandemie.

z domova | 20.01.2021

Úspěšný rok pro Partners Market

Síť Partners Marketů se loni rozrostla o 12 nových poboček, zvýšila se i výkonnost jednotlivých franšízantů. Do budoucna uvažuje o expanzi na zahraniční trhy.

2
3
4
5
další  
posledni