z domova

z domova | 07.07.2020

Franšízanti McDonald´s nabírají zaměstnance

Fastfoodové síti se rychle po znovuotevření restaurací vrátily tržby do normálu. Zákazníci zdvojnásobili zájem o McDelivery.

Fastfoodové síti se rychle po znovuotevření restaurací vrátily tržby do normálu. Zákazníci zdvojnásobili zájem o McDelivery.

z domova | 24.06.2020

Novými produkty k zisku

Po výrazném propadu tržeb se restaurace Subway vrací na loňská čísla. Čím novým franšízanti osloví zákazníky?

z domova | 22.06.2020

Realitní franšíza s tradicí

Do konce roku rozšíří realitní franšíza RK Evropa svou síť o 5 nových poboček. Kdo se může ucházet o licenci?

z domova | 17.06.2020

Krize odhalila nový potenciál pro franšízanty

Vládní opatření v boji proti pandemii tvrdě zasáhla podnikání v oboru vzdělávání. Jak ve „zkoušce“ obstál franšízový koncept Direct Method for English?

z domova | 15.06.2020

Byznys za 360 vteřin

Pizzerie s kvalitní italskou pizzou na celém území Česka. Taková je vize nového franšízového konceptu 360pizza skupiny Crocodille. Kdo se může stát franšízantem?

z domova | 12.06.2020

Zisk podle plánu

Franšízanti by měli od franšízora na začátku spolupráce získat kvalitní obchodní plán. Jakým položkám věnovat zvýšenou pozornost, aby později nebyli překvapeni?

z domova | 01.06.2020

Okna i dveře spolupráci dokořán

Rozšířit své služby a produkty do dalších regionů. Takový je plán výrobce dveří a oken VPO Protivanov. Pomoci mu v tom mají franšízanti.

z domova | 29.05.2020

Výhoda globální sítě se ukazuje v krizi

Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.

z domova | 25.05.2020

Léto s novou pobočkou

Franšízové speciální pekařství Smajlík otevře zanedlouho novou provozovnu. Co rozhodlo o tom, že ji centrála otevře ve vlastní režii?

z domova | 22.05.2020

Smělé plány na rozvoj

Síť prodejen Žabka chce se svými novými pobočkami dál expandovat mimo Prahu a Středočeský kraj.

z domova | 20.05.2020

Byznys s chutí trhaného masa

Koncept rychlého občerstvení Volos chce svými pobočkami obsadit celé Česko. Kdo se může ucházet o franšízovou licenci?

z domova | 13.05.2020

Obchodní centra se otevřela zákazníkům

Obchodní centra – místa, kde franšízové značky rády otevírají své pobočky. Bude tomu tak i nadále nebo se přesunou spíše do center měst?

z domova | 11.05.2020

Pandemie jako příležitost

Ochrana zdraví a bezpečnost práce jsou dnes aktuálními tématy. Těžit z toho mohou franšízanti sítě Extéria Market.

z domova | 06.05.2020

Franšízy ukazují svou sílu

Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?

z domova | 29.04.2020

Gastronomie prověřená epidemií

Za necelý měsíc skončí doba, která pro majitele restaurací, barů i bister znamenala, že ve svých pobočkách nesměli přivítat zákazníky. Co to znamenalo pro gastrofranšízy?

z domova | 27.04.2020

Nová pobočka i v době omezení

Franšíza Amici Pizza & Burgers se zaměřuje hlavně na rozvoz. Jak se jí vede dnes, kdy obliba doručování kvůli situaci roste?

z domova | 22.04.2020

Podnikání se začátkem v recesi

Každá krize je zároveň příležitostí začít podnikat. Může to být právě vzdělávání, z čeho se stane nejlepší byznys? Zdá se, že tomu tak být může.

z domova | 20.04.2020

Sladké na krizi

Ze dne na den zůstaly kvůli nařízením vlády všechny pobočky La Donuteria zavřené. Dnes franšízy i díky věrnosti zákazníků částečně fungují.

z domova | 17.04.2020

Byznys zaměřený na děti

Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?

2
3
4
5
další  
posledni