z domova

móda pro děti a dospělé | 18.03.2019

Coccodrillo zrychluje tempo

Síť obchodů s oblečením pro děti se neustále rozrůstá. Daří se jim i v menších městech s více jak 20 tisíci obyvateli a také v lokalitách s velkým turistickým potenciálem.

Síť obchodů s oblečením pro děti se neustále rozrůstá. Daří se jim i v menších městech s více jak 20 tisíci obyvateli a také v lokalitách s velkým turistickým potenciálem.

gastronomie | 13.03.2019

Příležitost se ukrývá v poctivých burgerech

Uspět na franšízovém trhu díky kvalitním surovinám a vstřícnosti k chutím zákazníků, takový je cíl konceptu Hadog Burgers. Kdo se může stát franšízantem značky?

služby pro koncové zákazníky (B2C) | 11.03.2019

Čisté prádlo, čistý zisk

Síť samoobslužných prádelen LG Laundry Launch měla svou evropskou premiéru v Chorvatsku. Nyní chce franšízami obsadit i Česko.

vzdělávání | 06.03.2019

Franšíza pro budoucnost

Nedostatek kvalifikovaných lidí v oboru IT. Problém, se kterým se potýká nejen Česko. Pomoci řešit ho může i značka Coders Lab, která je novinkou v Katalogu franšíz.

vzdělávání | 04.03.2019

Svoboda v byznysu

Licence Direct Method for English umožňuje franšízantům vzdělávat klienty díky specifické metodě. Jejími držiteli se mohou stát sami lektoři i majitelé jazykových škol.

z domova | 01.03.2019

Franšízy v boji o balíky

Tradičnímu doručovateli balíků České poště chce šlapat na paty franšízová síť Zásilkovna.cz. Jak tento „souboj“ dopadne, ukáže čas.

potraviny a tabák | 27.02.2019

Sklizeno chce více

Tržbami ve výši 705 milionů korun zakončila loňský rok společnost Sklizeno. Franšíza s kvalitními potravinami se letos pustí do budování nových prodejen i projektů.

potraviny a tabák | 25.02.2019

Ve znamení nového designu

O tom, zda zájemce o podnikání pod značkou PONT to go získá franšízovou licenci, rozhoduje zejména místo, kde chce svůj obchod otevřít.

služby pro koncové zákazníky (B2C) | 22.02.2019

Byznys v balonovém koši

Zprostředkovávat nevšední zážitky svým klientům, takové je poslání konceptu Balony.eu. Její první franšízová pobočka v Česku zahájí provoz letos.

potraviny a tabák | 20.02.2019

Letos 15 nových prodejen

Dobré organizační schopnosti, obchodní duch a chuť do práce. To jsou vlastnosti, které u zájemců o franšízu hledá vedení sítě Traficon.

z domova | 13.02.2019

Vyberte si ziskovou franšízu

Nabídka franšízových licencí je u nás poměrně velká. Jak však poznat tu, která vám přinese zisk? Poradíme vám.

lékárny a zdraví | 11.02.2019

Nové trhy i programy

Franšíza Fitness Food Menu zavedla hned několika novinek. Týkají se domácího trhu i zahraniční expanze.

móda pro děti a dospělé | 08.02.2019

Originalita prodává

Obchody s módní značkou Cipo & Baxx se hodí jak do měst, tak do nákupních center. Kdo se může stát jejich franšízantem?

vzdělávání | 06.02.2019

Zábava, vzdělání i zisk

Vzdělávání dětí představuje v dnešní době zajímavou podnikatelskou příležitost. Pro ty, co chtějí na trh přivést zbrusu novou značku, je tu Edukido.

z domova | 01.02.2019

7 důvodů pro franšízu

Důvodů, proč je pro začínající podnikatele výhodné zapojit se do franšízové sítě, je celá řada. Vybrali jsme sedm z nich.

krása, zdraví, sport | 30.01.2019

Byznys s hladkou kůží

Téměř 100 poboček ve čtyřech zemích světa. Taková je síť značky DepilConcept. Rozvíjet se chce i na našem trhu. Je novinkou v Katalogu franšíz.

obchod - různé | 28.01.2019

Návrat legendární značky

Po 30 letech se značka Benzina vrací na slovenský trh. Šanci k podnikání nabídne i franšízantům.

služby pro koncové zákazníky (B2C) | 23.01.2019

Menší podnikatelé i nadnárodní firmy

Franšíza Extra služby neustále roste. Přispívá k tomu i pomoc franšízantům s financováním jejich podnikání pod touto značkou.

business a poradenství (B2B) | 18.01.2019

Svět propagace a reklamy se zajímavými možnostmi

O nestandardní kampaně v médiích v podobě speciálních čtyřstranných přebalů periodik či využití titulní strany produktu je zájem, tvrdí španělský franšízor Grupo Overnews.

bankovnictví a finance | 16.01.2019

Letošním cílem je stovka

Obrat franšízových poboček Partners market loni dosáhl 300 milionů Kč. Část z nich letos rozšíří nabídku služeb díky spolupráci s Next Reality.

2
3
4
5
další  
posledni