z domova

z domova | 23.03.2023

Vyšší investice, nižší riziko?

Podle amerických statistik může být franšízová síť s vyššími investičními potřebami dlouhodobě úspěšnější.

Podle amerických statistik může být franšízová síť s vyššími investičními potřebami dlouhodobě úspěšnější.

z domova | 09.03.2023

150 franšíz na trhu

Rok 2022 přinesl finanční skupině Partners růst. Obrat celé skupiny dosáhl 3,5 miliardy Kč. Dařilo se i Partners Marketům.

z domova | 06.03.2023

Otevíráme pizzerii s franšízou

Když jsme nemocní, plánujeme party nebo nevíme, co k obědu, často si objednáme pizzu. Zdá se to tak jako dobrý byznys. Rozjet ho lze i s franšízou Pizza Hut.

z domova | 23.02.2023

Franšíza Solodoor dále roste

Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.

z domova | 20.02.2023

Expanze u nás i v zahraničí

Franšízová síť La Donuteria letos slaví 6 let na českém trhu. Jak se jí podařilo u nás prorazit a oslovit zákazníky i zájemce o licence?

z domova | 13.02.2023

Výsledky předčily očekávání

Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.

z domova | 10.02.2023

Franšízing jako řešení pro budoucnost zaměstnanců?

Rostoucí inflace i životní náklady nutí řadu lidí k uvažování o změně zaměstnání. Pro řadu z nich může být zajímavou příležitostí vlastní byznys, třeba i franšíza.

z domova | 06.02.2023

Vzhůru na západ

Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.

z domova | 30.01.2023

Franšízy (nejen) pro řemeslníky

Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?

z domova | 25.01.2023

Pověst franšízy je základ

Žijeme v „době značkové“, ve které se řada transakcí, zejména pokud jde o prodeje franšízových licencí, řídí pověstí a tím, jak jsou jednotlivé značky vnímány.

z domova | 16.01.2023

V centrech měst i obchoďácích

Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.

z domova | 09.01.2023

Rebranding jako klíč k rozvoji

Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.

z domova | 04.01.2023

Školní bufety ve franšíze

Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.

z domova | 02.01.2023

Nové příležitosti v roce 2022

Loni ohlásilo zájem vstoupit na franšízový trh hned několik značek. Řada dalších pak začala s větší propagací franšízové nabídky.

z domova | 31.12.2022

PF 2023

Přejeme všem našim příznivcům z řad čtenářů a klientů úspěšný vstup do nového roku 2023.

z domova | 21.12.2022

Sladká franšíza na cestě za expanzí

Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.

z domova | 19.12.2022

Poptávka po kancelářích neklesá

Od začátku roku nabízí IWG franšízy také přímo majitelům budov. Se svou nabídkou chce vstoupit i do regionálních měst.

z domova | 14.12.2022

Co měsíc, to nová kavárna

Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.

z domova | 12.12.2022

Rok ve znamení modernizace

Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?

2
3
4
5
další  
posledni