z domova

z domova | 15.07.2019

Franšíza pro šikovné ruce

Praha, Plzeň, Říčany a Hradec Králové – města, ve kterých zákazníci najdou tradiční pánská holičství The Original Barber. Letos se chystají do Liberce a Ostravy.

Praha, Plzeň, Říčany a Hradec Králové – města, ve kterých zákazníci najdou tradiční pánská holičství The Original Barber. Letos se chystají do Liberce a Ostravy.

z domova | 01.07.2019

Zisk z praní i žehlení

Franšízová síť čistíren 5áSec nabízí šanci podnikat v tomto perspektivním oboru. Na jak vysokou investici se musí franšízant připravit?

z domova | 26.06.2019

Dveře byznysu dokořán

Rozšiřování franšízové sítě Solodoor pokračuje. Poskytovatel licence může franšízantům pomoci s financováním investice.

z domova | 24.06.2019

Volba pro franšízanta

Žádné náklady spojené s pronájmem prostoru a nižší počáteční investice než při otevření klasické franšízové pobočky. To je BodyBody Home&Office.

z domova | 17.06.2019

Budoucnost v digitálních dovednostech

Vzdělání je investice s návratností. Své o tom vědí zakladatelé škol Coding Giants, zaměřené na kurzy programování a digitální gramotnosti pro děti a mládež. Nyní hledají franšízanty i v Česku.

z domova | 12.06.2019

Stovka na dosah

Podnikání ve finančnictví láká stále více lidí. Síť Partners marketů pozoruje zvýšený zájem o licence i díky spolupráci s Next Reality.

z domova | 10.06.2019

Podnikání v módní branži

Cílem módní značky Pierre Cardin pro letošní rok je proniknout s franšízou na český a slovenský trh. V hledáčku má města nad 100 tisíc obyvatel.

z domova | 05.06.2019

Franšíza zákazníkům na očích

Turisticky atraktivní lokality, akce pro děti i břehy řek plné vodáků. To jsou místa, kam se svými stánky míří nový koncept „Tak trochu jiná točená“. Zájemcům o licenci nabízí dvě možnosti spolupráce.

z domova | 03.06.2019

Podnikání bez zaměstnanců

Franšízový koncept samoobslužných prádelen Speed Queen chce do 3 let zdvojnásobit síť. V Česku i na Slovensku. Jaké jsou podmínky spolupráce?

z domova | 29.05.2019

Vzhůru za oceán

Extéria Market chce vstoupit za hranice. Vede jednání se zájemci o master-franšízové licence.

z domova | 22.05.2019

Rebranding a franšíza

Na trhu se rýsuje nový franšízový koncept. Stojí za ním investiční skupina Calabar Invest.

z domova | 20.05.2019

Bez lepku i bez poplatku

Speciální pekařství Smajlík je zaměřeno zejména na celiaky a lidi s potravinovou alergií. Franšízantům nabízí nulový poplatek po dobu minimálně 10 let.

z domova | 17.05.2019

Franšíza bez obalu

Nadbytečná produkce obalů je celosvětový problém. Trendem je ho řešit obchody prodávající zboží ne balené, ale na váhu. Sází na to i nová značka FoodShop bezobalu.

z domova | 15.05.2019

Americká jednička mezi realitkami v Česku

Před rokem vstoupila na český realitní trh americká franšíza Keller Williams. Nyní je novinkou v Katalogu franšíz. Čím se liší od jiných realitních značek?

z domova | 13.05.2019

150 poboček jako cíl

V Česku a na Slovensku má značka Naturhouse 137 výživových poraden. Je jednou z nejrychleji expandujících franšíz. A hledá další franšízanty.

z domova | 06.05.2019

Franšíza na tělo

Značka spodního prádla Triumph chystá další rozšíření sítě. Potenciál vidí v menších lokalitách.

z domova | 03.05.2019

Móda pro profesionály

Originální česká značka Ardon vstupuje do franšízy. Je novinkou v Katalogu franšíz.

z domova | 26.04.2019

Husse hledá u franšízantů hlavně kvalitu

Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.

z domova | 24.04.2019

Tradice a spolupráce

Franšíza Yves Rocher otevřela v Česku a na Slovensku 100 poboček. Nyní chce cílit na menší města.

2
3
4
5
další  
posledni