z domova

z domova | 08.04.2020

Vzdělávání se přesouvá do režimu online

Franšíza Helen Doron English nepřestala pracovat, i když jsou její centra momentálně uzavřená. Učí angličtinu online. Jak se k nové situaci postavili její franšízanti?

Franšíza Helen Doron English nepřestala pracovat, i když jsou její centra momentálně uzavřená. Učí angličtinu online. Jak se k nové situaci postavili její franšízanti?

z domova | 27.03.2020

Subway finančně uleví franšízantům

Dlouhotrvající snížení tržeb může být pro řadu franšízantů likvidační. Subway jim tak snižuje poplatky. Po odvolání opatření se chce vrátit v plné síle.

z domova | 25.03.2020

Franšízy v krizovém období

O tom, že koronavirová krize má na český franšízový trh velký dopad, není pochyb. Jak se s tím některé značky vyrovnávají?

z domova | 23.03.2020

Finance i reality na jednom místě

Franšíza OK Point bude dále růst. K dispozici je minimálně 25 volných lokalit.

z domova | 18.03.2020

Byznys ohrožený karanténou?

Od nedělní půlnoci platí v celé České republice karanténa. Pro některé franšízové koncepty to může být problém, ale i příležitost posunout se vpřed.

z domova | 09.03.2020

Zdravá franšíza do krajských měst

Speciální pekařství Smajlík se rozrůstají. Franšízové pobočky najdou zákazníci již i v Ostravě a v Praze.

z domova | 04.03.2020

Nové franšízy na spadnutí

Další rozšiřování sítě a dobudování nové výrobní haly. Takové jsou letošní plány společnosti Lomax. Jaké jsou podmínky spolupráce?

z domova | 26.02.2020

Zlom díky vlastnímu stroji

Síť zmrzlináren Tak trochu jiná točená dynamicky roste. Aktuálně se na otevření připravují 4 nové provozovny. Kdy je nejlepší čas se ucházet o franšízovou licenci?

z domova | 19.02.2020

Franšízy z „vlastních“ zdrojů

Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.

z domova | 17.02.2020

Plzeň a Mladá Boleslav na špici

Síť restaurací Bageterie Boulevard se i díky franšíze v posledních letech viditelně rozrostla. Odráží se to i na známosti značky v regionech.

z domova | 12.02.2020

Příležitost pro podnikatele i nováčky

Franšíza Bezvody.cz šetří životní prostředí i čas. Kdo se může stát držitelem franšízové licence?

z domova | 10.02.2020

Franšíza s dobrou pověstí

Nové projekty a výzvy i meziroční růst. Takový byl loňský rok pro Yves Rocher. Co na spolupráci s touto kosmetickou značkou franšízanty láká?

z domova | 07.02.2020

Nejčastější chyby franšízantů

Franšízanti podepisují franšízové smlouvy s vidinou úspěšné budoucnosti. Na co si však dát pozor, než se upíšete franšízorovi?

z domova | 05.02.2020

Nová značka, nový byznys

Od loňského prosince působí na trhu franšízový koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Nahrazuje poradny sítě Svět zdraví. Co se tím mění?

z domova | 03.02.2020

Úspěšný rok pro Subway

Zvýšení prodejů, obratu i obohacená nabídka. Takový byl rok 2019 pro franšízu Subway u nás. Co chystá dál?

z domova | 29.01.2020

Nové služby vydělávají i franšízantům

Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.

z domova | 22.01.2020

Přípravy na větší expanzi

V roce 2020 plánuje gastronomická franšíza Los Capolitos rozšířit své zastoupení až o 3 nové restaurace. Dostat se chce i mimo Moravu.

z domova | 20.01.2020

Příležitost obsadit trh

Kosmetický trh je bohatší o nového hráče. Španělská značka No+Vello chce nejdříve obsadit krajská města. Aktuálně nabízí master-licenci pro celé Česko.

z domova | 13.01.2020

Rostoucí prodeje franšízantů

V roce 2019 otevřela franšízová síť Solodoor Centrum 3 nové prodejny. Rozšiřovat své zastoupení v Česku a na Slovensku bude i letos.

2
3
4
5
další  
posledni