Fórum k článku: Pont zamířil na Florenc 114

Robert Fuchs 18.01.2016 *.wn-pai02-001.waycom.cz

1
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec. Čtyři půllitrové plechovky jsou k sobě přilepeny lepící páskou, cena 159 Kč. "Aha, říkám si, zřejmě je to kvůli klidu kolem nádraží, pokud by se pivo prodávalo po jednom, za normální cenu, vedlo by to k výtržnostem." Beru, i když nerad, lepenkou slepený balík, při tom si myslím: "no vida, extra precaution, a zároveň docela slušný marketingový tah. Cítím se mírně diskriminován... Beru si bagetu crocodile, protože mám hlad. U pultu platím kartou, v pohodě, žádný problém. Pan prodavač, který mimochodem s prominutím vypadá, jako kdyby se zrovna vrátil z neúspěšné protialkoholní léčby, mi vrací kreditní kartu, a já říkám: máte na to nějakou tašku? "Jasně, za pět korun." Dobře, dávám mu pěti korunu, kterou mám v kapse. Pán vyndavá igelitovou tašku a pokládá ji na bagetu a "slepenec" piv na pult před sebe. Podotýkám, že zboží je blíže k němu přes pult, navíc, pro něj je pult, přesto, že pán je evidentně menší, než já, mnohem níže, než pro mě, protože za pultem je evidentně stupínek. Dívám se významně na balík před ním, a na zpátky na něho, a čekám, že nakoupené zboží dá sám do tašky a tu mi podá. Nikoliv. Bezzubě se usmívá. Natahuji se, s nepříjemnými pocity, pro zakoupené zboží přes pult k němu a beru si to, co jsem právě koupil. "Už jsem nikdy nepůjdu" říkám si,: "bože, co je tohle za firmu?!?"

Ostatní kategorie

PROFIT system franchise services s.r.o. prohlašuje, že nenese odpovědnost a nezasahuje do obsahu příspěvků zadaných uživateli prostřednictvím Fóra. Budou odstraněny příspěvky s reklamním sdělením, zjevně protiprávním obsahem či obsahem odporujícím dobrým mravům.

Přispívat mohou pouze zaregistrovaní uživatelé. IP adresa autorů příspěvků je přístupná všem uživatelům. Konto uživatele bude zablokováno v případě uveřejňování reklamních sdělení, odporujících dobrým mravům či poškozujících dobré jméno. V případě, že se s takovýmto obsahem setkáte, prosím, kontaktujte: redakce@franchising.cz.

Redakce si vyhrazuje právo využít část či celé příspěvky uveřejněné na Fóru portálu Franchising.cz v článcích, které bude na tomto portálu publikovat.