Fórum k článku: 1. McDonald`s ve Frýdku-Místku 21
Dobrý den. Velice mě překvapilo v MC Donalds ve Frýdku-Místku chování jedné z Vašich manažerek jménem Lucie,která bezdůvodně vyjela po své zaměstnankyni,která mě obsluhovala s úsměvem. Jsem tímto Mc Donaldem velice znechucen a doufám,že se to už nebude opakovat,nebo budu nucen provést řádná opatření.
S pozdravem Milan Prášil
Dobrý den.Musím upozornit na ten vzkaz od p. Prášila.Jsem zákazníkem a svědkem docela dost často v mekáči ve Frýdku.Je mi líto zaměstnanců(hlavně žen),že si nechávají líbit takové zacházení od manažerů.Moje žena je dlouho bez práce a shání,ale do mekáče bych jí nikdy neposlal.Co vidím mi bere dech.Ani v Ostravě jsem neviděl,že by zaměstnanec Mc Donalds čistil smetákem chodník.Je to hnus,co se děje v naší republice.Jak se tak někdo může chovat k zaměstanncům.Velice by mě zajímalo,jestli by manažer,co tam pracuje šel a dřel chodník.To by asi nešlo,co?Ale hnát tam ještě ke všemu mladou ženskou,tak to je tedy maras.SAni tady nebudu psát s pozdravem.Nashledanou a zaměstnancům pevné nervy.
Byl jsem tam několikrát a viděl jsem jak se nadřízení chovají k zaměstnancům a už se tam nemíním vracet, protože mi v takovém prostředí jídlo nechutná. Vrcholem bylo, když jsem stál ve froně a zaměstnanec na kolenou čistil zem jakýsim kartáčkem a manažer nad ním stál a jen ho korigoval. Takové chování jsem neviděl v žádném McDonald\'s v republice ani v zahraničí. Je mi líto zaměstnanců McDonald\'s Frýdek-Místek.
jj souhlasím jídlo nechutná tak jako v jiných mc donaldech obsluha supr ale za 50kč na hodinu si majitelé celkem uletěli co koupíte v dnešní nelevné době za 50kč jste směšní páni majitelé f-m mc nikdy už u vás nic nekoupim jen kvůli otrokařině kterou provozujete a doufám že dokud nezměníte přístup spousta lidí k vám chodit nebude max. děti na hnusné přepálené hranolky sbohem
Dobrý den.
Opravdu musím říct,že já na vlastní oči jsem viděla otrokařinu.Nemúžu pochopit,co se děje v naší republice.Že prostě manažerka \"namyšlená blondýna\" nakáže mladé holce,ať jde škrábat žvýkačky před mekáčem.Chtěla bych vidět jí,jestli ona by to šla dělat a nebo v minulosti dělala??Určitě ne a dívat se na zaměstnance jak se s nimi zachází......Je mi zle,opravdu tohle jsem ještě nezažila.Mc Donalds taková velká společnost a nemůže zavolat na technické,aby přijeli odstranit žvýkačky a posbírat odpadky pod most.To je další věc,co mě dostala.Opravdu by si měli nadřízení uvědomit,že jim takhle každý uteče,protože tohle je pod úroveň každého člověka.Kde to žijem,že se s těmi zaměstnanci takhle zachází?Opravdu přemýšlím o tom,že napíšu stížnost do Prahy,aby konečně někdo udělal pořádek a zaměstanci tak byli v klidu a pracovali,jak mají a ne otročili manažerům.Vám zaměstnancům,pokud tohle budete číst přeji hodně štěstí a pokud možno jinou lepší práci.Věřte,že znám spoustu jiných společností,kde se takhle k Vám chovat nebudou a budou Vás brát s úctou.Nashledanou.Zákaznice I.Nováková
Dnes ráno v Ústí nad Labem mě v lékárně v ulici Fabiána Pulíře do které často chodím, mě přes Vaši kartu tak rozčílila jedna velice zlá lékárnice až jsem tu jako zákazník vsteky roztrhal. Bordel, bordel a bordel!!! Nevyjasněnost v Benu kartách. Jedna lékárnice tvrdí ono, druhá ono, pak dochází k nedorozumění ani vyslechnutí zákazníka. V lékárně Fabiána Pulíře, toho jsem byl dnes svědkem. Nechodím do lékárny abych se rozčiloval, ale abych nakupoval drahé masti. Ta dotyčná pani lékárnice atˇjde pracovat na nějakou vhodnou pozici. Nedokáže ani naslouchat, natož prodávat. Bohužel budu muset chodit do jiné filiálky. A to chtěli před časem abych na ně psal pochvalu. Víte, proč nepíši pochvaly?? Poněvadž se lidé časem vybarví. Moc děkuji za pochopení a tu pani raději vyhodˇte. Moc děkuji. S pozdravem Ladislav Hrubý.
Dobrý den, překvapuje mě,že není tady žádná odpověď na tyto komentáře.Nemyslím si, že taková společnost, nemá pár slov k vyjádření. Přesto můžu říct, že ze svých zkušeností kdysi dělali (čištění chodníků a tak dále) i manager který teď nad nimy stojí. Mc´Donalds je dobrá škola pro všechny, možná proto by si někteří lidi měli třeba uvědomit, že by se tak neměli chovat, třeba odplivovat žvýkačky, protože se vždycky musí najít někdo, kdo to musí odstranit. Dobré moto je \'\'nikdy se nechovej tak, jak by sis nepřál aby se ostatní chovali k Tobě\'\' S přáním hezkého dne Eva
Dobrý den.Já to zase chápu,že nejsou komentáře od spol.Mc Donals.A že zde píši zákaznici,že neignorují,to co vidí a myslím si,že není správné,aby zaměstananec tohle měl dělat.
Dobrý den, přispěvatelé této diskuze.
přidávám svůj názor na něčí reakci na přilepené žvíkačky. Víte všechny mcdonaldy v ČR jsou franchisi, tak názory jako, \"to si taková společnost nemůže objednat technické služby...\" jsou naprosto liché. Stačí si zjistit, co je franchising! A mysleli jste, že zaměstnanci mcd si jen stoupnou za pult a to je vše? A 50 kč na hodinu je zkutečně málo, jenže to tak odpovídá.
Dobrý den.
Je to v dnešní době docela bordel,když zaměstnanci mcd makají,lépe řečeno otročí za 55kč na hodinu.Znám spoustu jiných dobře placených prací,např.Security v marketech.Kde pouze stojí a hlídají a mají 70kč na hodinu a nikdo je navíc nebuzeruje.To je lepší práce.Radši stát na nohách za víc,než makat jak šroub za míň..
Myslíte,že je normální,aby zaměstananec mcd uklízel tzv.posrané záchody a pak šel makat za pokladnu s jídlem,nebo ještě hůř do kuchyně?Tak to je velmi nechutné a divím se,že hygiena tenhle podnik ještě nezavřela.To jsem zrovna viděl jednu paní na záchodech a pak obsluhovala zakázníky.Velmi nechutné.
A taky jsem měl vždycky dost,když jsem viděl ty nafintěné manažerky,jak buzerovaly zaměstnance,hlavně ženy..Udělej tamto a máš na to 5 min.To jsem byl a ne jednou svědkem a nechápal jsem,že si tohle vůbec může zaměstnavatel dovolit...Když tak,tak to měl říct slušně a ne rozkazem.To určitě neví ani majitelka mcd,co se děje v jejím podniku...
Tak jsme se s detmi cestou z chaty v nedeli vydali do tohoto mekace, jelikoz to mame po ceste domu. Meli jsme nedostatek casu a tak jsme zvolili mc drive. Po patnacti minutach cekani, i kdyz jsme byli jedine auto jsme dostali tasku nasi objednavky. To melo byt- 2 x happy meal kureci kousky se sladkokyselou omackou, 1 x dzus bez ledu, 1 x cola zero bez ledu a jeden country.
Jake bylo me prekvapeni po otevreni tasky, kdyz jsme tam meli 2 x happy meal kureci kousky bez jedine omacky, vsechny napoje s ledem, hracky nikde a v country byl jen platek masa bez jakekoliv prilohy!
Takze priste uz nikdy mcdrive ve FM a vse zkontrolovat.
1. McDonald`s ve Frýdku-Místku
Společnost McDonald`s ČR otevřela ve čtvrtek 5. ledna novou restauraci ve Frýdku-Místku, a to prostřednictvím franchisy. Jedná se o historicky první provozovnu tohoto fastfoodového řetězce ve Frýdku-Místku. Restauraci, která se nachází v ulici Na Příkopě, provozuje samostatná obchodní podnikatelka společnosti McDonald`s, franchisantka Kamila Kleiblová na základě licence. Jedná se již o pátý McDonald`s, který tato franchisantka provozuje. Celková investice do jeho výstavby činila téměř 49 milionů Kč. V letošním roce chce firma otevřít čtyři nové restaurace.Ostatní kategorie
PROFIT system franchise services s.r.o. prohlašuje, že nenese odpovědnost a nezasahuje do obsahu příspěvků zadaných uživateli prostřednictvím Fóra. Budou odstraněny příspěvky s reklamním sdělením, zjevně protiprávním obsahem či obsahem odporujícím dobrým mravům.
Přispívat mohou pouze zaregistrovaní uživatelé. IP adresa autorů příspěvků je přístupná všem uživatelům. Konto uživatele bude zablokováno v případě uveřejňování reklamních sdělení, odporujících dobrým mravům či poškozujících dobré jméno. V případě, že se s takovýmto obsahem setkáte, prosím, kontaktujte: redakce@franchising.cz.
Redakce si vyhrazuje právo využít část či celé příspěvky uveřejněné na Fóru portálu Franchising.cz v článcích, které bude na tomto portálu publikovat.