Na hamburger do přívěsu

Společnost MacWay působí na polském trhu od roku 2010.
Pátek
17.08.2012
Polská firma MacWay provozuje kamenné i mobilní fast foody. Pomocí franchisingu chce expandovat i do zahraničí.
 

Společnost MacWay přišla na polský trh se zajímavým konceptem. Její provozovny totiž mají podobu přívěsu, se kterým je možné se podle potřeby přemístit z místa na místo. Zatím fungují dvě franchisové provozovny. Do konce roku plánuje jejich počet zvýšit na pět. "Hledáme franchisanty z celého Polska. Nedávno jsme začali jednat i se zájemci z Litvy. Nevylučujeme, že bychom chtěli expandovat i na další trhy, nyní je ale prioritou posilování značky v Polsku," informuje Maciej Anikiej, majitel společnosti MacWay.

Výhodou těchto mobilních fast foodů jsou především nižší náklady na údržbu prostor, než jaké musí provozovatel platit v nákupních centrech a supermarketech. MacWay nabízí dva typy smluv - pro stávající majitele přívěsů, která je v délce jednoho roku, a pro majitele nově postavených přívěsů, pro něž je připravena dvouletá smlouva. Postupným rozšiřováním počtu provozoven se MacWay snaží konkurovat velkým nadnárodním řetězcům. Ne nadarmo i název společnosti odkazuje k největšímu globálnímu hráči na trhu rychlého občerstvení.

Budoucnost gastronomie je podle Anikeje především v dobře umístěných lokalitách. "Dnes se firmy prakticky ve všech průmyslových odvětvích snaží konkurenci čelit budováním vlastní sítě provozoven. Náš koncept chce proto svou značkou zastřešit menší provozovny, které samy o sobě nejsou schopné čelit velkým firmám," dodává Anikiej.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014