23.11.2012

Trochu jiná zmrzlina

Zájem o vstup do ČR má slovenský koncept JOGO. Je novinkou v Katalogu franchis.

„Jdeme vlastní cestou. Náš zákazník je „fajnšmerk, který ví, co konzumuje.“ Tak zní heslo slovenského konceptu JOGO, který se chystá vstoupit na tuzemský trh prostřednictvím masterfranchisového partnera, který bude zodpovědný za další rozvoj této sítě v České republice.

shop JOGO in the shopping centre

Přáním značky JOGO je, aby mražené jogurty našly pevné místo v našich jídelníčcích tak, jak tomu je v zahraničí.

Nápad na výrobu a prodej mražených jogurtů vznikl v létě roku 2010 na evropském tanečním festivalu OUTBREAK EUROPE v Bánské Bystrici, během kterého se po mražených jogurtech sháněl návštěvník z Kambodže. Právě to tehdy přivedlo Michala Kavčáka k nápadu se tímto produktem vážněji zabývat. Bylo tedy třeba rozhodnout se, zda přivést na slovenský trh osvědčený franchisový koncept či spíše začít budovat vlastní značku. A právě pro to druhé se rozhodl Michal Kavčák.

Pilotní prodejna JOGO byla otevřena na jaře roku 2011 v EUROPA Shopping centre v Bánské Bystrici. Jednalo se o JOGO bar. V listopadu téhož roku pak zahájila provoz pobočka v bratislavském Avion Shopping Parku. Začátkem roku 2013 by pak měla nová prodejna začít fungovat v Košicích, v nákupním centru OC Atrium Optima.

Minimální investice do franchisové pobočky ve formě prodejního stánku v nákupním centru se pohybuje okolo 50 tisíc eur. Po zaplacení vstupního franchisového poplatku získá franchisový partner mimo veškerého know how a zaškolení, licenci na dva roky s opcí na prodloužení na dalších pět let.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank