29.10.2008

Pro Švejka je Česko těsné?

Franchisovému konceptu tradičních českých „hospod“ – Švejk Restaurant – zřejmě začíná být těsno. Uvažuje o expanzi také do zahraničí.

Mexiko, Německo, Anglie či Španělsko – to by měly být další cílové stanice sítě tradičních českých „hospod“ Švejk Restaurant, které sázejí nejen na dobré jídlo a pivo, ale také na stylové prostředí a obsluhu. Vyplývá to z údajů nové publikace o českém franchisingu, kterou vydala Česká asociace franchisingu.

Půjdou na pivo ke "Švejkovi" i v Německu nebo Anglii?

Letos čtyři Švejci

Letos má Švejk Restaurant v plánu otevřít celkem čtyři provozovny, dvě z toho se otevřely v Praze. Na konci roku by tak měl celkový počet restaurací s charakteristickým logem Švejka nad vchodem dosahovat padesáti.

Investice v milionech

Koncept se v Česku rozvíjí již 12 let. Vstupní poplatek za nákup licence je 100 tisíc korun, nutné je však počítat s dalšími 3,5 až pěti miliony korun v závislosti na velikosti provozovny na investici. Smlouva se uzavírá na deset let. Koncept nabízí především původní českou kuchyni doplněnou o Plzeňský Prazdroj a dobovou atmosféru Rakousko-Uherska.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank