22.04.2014

České pivo chutná

Franchisový gastronomický koncept The PUB expanduje doma i v zahraničí. V květnu se otevře restaurace v Ostravě.

České pivo se nejen u nás, ale také ve světě těší velké oblibě. Dokazuje to i franchisový koncept The PUB, Pilsner Unique Bar, který se vyznačuje především samoobslužnými pivními výčepy. První provozovna byla otevřena v Plzni v roce 2005 a během devíti let se rozšířila i za hranice. Loni firma The PUB Franchising otevřela 2 nové restaurace a 1 přestěhovala. I přes pokles gastronomického trhu firma loni zaznamenala mírný růst.

provozovna The PUB Foto The PUB

Praha, Berlín, Vídeň, Bratislava a další. V těchto městech si mohou zákazníci sami načepovat pivo v restauracích The PUB, které se rozvíjejí pomocí franchisy.

Koncept působí i v Německu a nově také na Slovensku a Rumunsku. „V Bukurešti máme za sebou první půlrok provozu, v Bratislavě necelý měsíc. I přesto, že je brzy hodnotit, zaznamenáváme rostoucí trend, což je důležité,“ dodává jednatel společnosti The PUB Franchising Jaroslav Stuna s tím, že zájemci o licenci se v jednotlivých zemích příliš neliší, nicméně trhy jsou rozdílné. Společné mají jen to, že prodejní cena piva je vyšší než v ČR.

V Česku už firma provozuje 12 restaurací, z čehož 5 se nachází v Praze. V květnu by měla přibýt další v Ostravě. „Jednáme se zájemci o licenci po celém Česku a odhadujeme, že bychom letos mohli otevřít ještě jednu restauraci,“ dodává Jaroslav Stuna. V Praze je firma s počtem restaurací zatím spokojena a neočekává v blízké době další otevření. Ovšem podle Jaroslava Stuny záleží na konkrétní lokalitě, takže Praha zůstává nadále v kurzu.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank