Kavárny Starbucks chtějí v USA konkurovat restauracím. Od 16 hodin nabízejí pro zákazníky večerní menu obsahující sendviče a alkohol.
Čtvrtek
29.05.2014
Majitel franchisové sítě Starbucks chystá změny v nabídce. V USA si mohou zákazníci objednat i alkohol.
 

Kavárenský řetězec Starbucks, který se rozvíjí pomocí franchisy nejen v zahraničí, ale také na svém domácím americkém trhu, rozhodl nalákat do svých kaváren zákazníky i večer. V rámci této strategie bude rozšiřovat nabídku pití a jídla. Zákazníci si tak mohou v pobočkách Starbucks dát nejen kávu, ale také alkohol jako víno či pivo a k občerstvení nabídne lehké sendviče. „Testovali jsme tuto nabídku dlouho a musíme říci, že se vyplatila. Prodeje ve večerních hodinách vzrostly,“ dodává marketingový ředitel Troy Alstead.

Změny ve strategii nabídky kavárenského řetězce se budou týkat tisíci prodejen napříč USA v rámci programu „Starbucks evenings“. První experiment nabídky alkoholu v kavárnách Starbucks začal v roce 2010 v Seattlu. Během roku 2012 rozšířil testování do dalších 25 poboček v USA.  V současné době jich existuje asi 40. Jak dodal Troy Alstead pro agenturu Bloomberg, večerní menu nebude fungovat ve všech franchisových kavárnách, ale pouze v takových, které se nacházejí v místech, které lidé navštěvují ve večerních hodinách.

Kavárenský řetězec Starbucks na celém světě řídí přes 20 tisíc poboček, zejména franchisových. V samotných USA se nachází 11 500 kaváren. U nás se franchisově Starbucks nerozvíjí, master-franchisovou licenci drží firma AmRest, která rozvoj jednotlivých poboček řídí ve vlastní režii.


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014