Mražený byznys chutná

Hlavním produktem Yogoterie je chlazený čerstvý jogurt, jenž si zákazník sám natočí ze speciálního stroje a následně doplní ovocem, posypy a polevou dle své chutě.
Úterý
17.03.2015
Celosvětový fenomén v podobě mražených jogurtů pomalu, ale jistě proniká i k nám.
 

Jednou ze značek, která v této branži působí je i původem česká Yogoterie. Ta se rozhodla o svůj úspěch podělit s podnikateli, kteří si mohou koupit franšízovou licenci tohoto konceptu. Bylo by však chybou se domnívat, že Yogoterie jsou jen mražené jogurty. V nabídce konceptu jsou i čerstvé jogurty, milk shaky a smoothies různých příchutí.

Pobočky značky Yogoterie můžeme momentálně najít na dvou místech, a to v pražských nákupních centrech Atrium Flora a Arkády Pankrác. Tyto provozovny řídí sama společnost. „Momentálně jednáme o první franšízové prodejně. Ta by se měla nacházet v Brně,“ prozrazuje Přemysl Hejda, spolumajitel společnosti Yogoterie.

Zájemce o franšízovou licenci Yogoterie za ni zaplatí 150 tisíc korun. Celková investice do provozovny se pak pohybuje mezi jedním až dvěma miliony korun. „Vše samozřejmě závisí na velikosti pobočky a také na počtu zmrzlinových strojů, který v ní chce franšízant mít,“ vysvětluje Hejda s tím, že v případě Yogoterie je třeba počítat s prostorem pro prodejnu od 15 do 40 metrů čtverečních. Součástí by mělo být i místo pro sklad.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014