17.03.2015

Mražený byznys chutná

Celosvětový fenomén v podobě mražených jogurtů pomalu, ale jistě proniká i k nám.

Jednou ze značek, která v této branži působí je i původem česká Yogoterie. Ta se rozhodla o svůj úspěch podělit s podnikateli, kteří si mohou koupit franšízovou licenci tohoto konceptu. Bylo by však chybou se domnívat, že Yogoterie jsou jen mražené jogurty. V nabídce konceptu jsou i čerstvé jogurty, milk shaky a smoothies různých příchutí.

Mražený jogurt z Yogoterie s vlaječkou vymazlená chuť Foto Yogoterie

Hlavním produktem Yogoterie je chlazený čerstvý jogurt, jenž si zákazník sám natočí ze speciálního stroje a následně doplní ovocem, posypy a polevou dle své chutě.

Pobočky značky Yogoterie můžeme momentálně najít na dvou místech, a to v pražských nákupních centrech Atrium Flora a Arkády Pankrác. Tyto provozovny řídí sama společnost. „Momentálně jednáme o první franšízové prodejně. Ta by se měla nacházet v Brně,“ prozrazuje Přemysl Hejda, spolumajitel společnosti Yogoterie.

Zájemce o franšízovou licenci Yogoterie za ni zaplatí 150 tisíc korun. Celková investice do provozovny se pak pohybuje mezi jedním až dvěma miliony korun. „Vše samozřejmě závisí na velikosti pobočky a také na počtu zmrzlinových strojů, který v ní chce franšízant mít,“ vysvětluje Hejda s tím, že v případě Yogoterie je třeba počítat s prostorem pro prodejnu od 15 do 40 metrů čtverečních. Součástí by mělo být i místo pro sklad.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank