Paříží se přehnala vlna sushi

Jedním z konceptů sushi restaurací představených v Paříži byla značka SUSHISHOP
Úterý
17.03.2009
Jednoznačnou módní vlnou letošního Franchise Expo Paris byly systémy sushi restaurací.
 

„Na Franchise Expo Paris se objevily se svými prezentacemi dva franchisové systémy sushi restaurací. Během posledních dvou let však ve Francii vzniklo šest takových konceptů,“ řekl Martin Jonáš z poradenské firmy PROFIT system, která jako jediná ze střední a východní Evropy měla na Franchise Expo Paris oficiální stánek.

Sushi zatím bez expanze

Systémy během jednoho až dvou let fungování otevřely ve Francii desítky provozoven. Celková investice se pohybuje mezi 100 až 350 tisíce eur, přičemž licenční vstupní poplatek je od 15 do 40 tisíc eur. Zatím žádný z těchto systémů neuvažuje o vstupu na český trh. „Hlavním důvodem je ještě stále krátká historie těchto systémů a zatím menší počet provozoven, které by dodaly systému finanční sílu a větší stabilitu,“ uvedl Martin Jonáš.

Vydrží?

Je však otázka, jak dlouho se tato módní vlna udrží. „Takovéto podobné módní vlny byly na veletrzích vždy. V minulosti to například byly sítě půjčoven DVD, realitní kanceláře či finanční poradci. Počet těchto systémů však letos významně poklesl. Sítě půjčoven DVD již letos nebyly žádné. Je možné, že stejně tak dopadnou i koncepty sushi barů,“ dodal Martin Jonáš z PROFIT system.


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014