21.09.2015

Zadáno pro milovníky jídla

Zakladatelé sítě prodejen Sklizeno přivádí na trh nový franšízový koncept.

Několik desítek provozoven na tuzemském trhu. Takové plány mají majitelé se zbrusu novým franšízovým konceptem Sklizeno Food Lovers. Ten ideově vychází z konceptu sítě již fungujících prodejen na trhu. „Sklizeno Food Lovers vzniklo na základě úspěchu prodejny Sklizeno v brněnském OC Campus Square, které bylo první prodejnou spojenou s bistrem, kde se podává polední menu,“ říká David Kukla, jednatel společnosti Sklizeno.

Sklizeno Food Lovers Zákazník s obsluhou Foto Sklizeno

Projekt Sklizeno Food Lovers je nově vznikající franšíza, jejíž myšlenka vznikla z konceptu sítě prodejen s farmářskými potravinami Sklizeno. Kromě názvu má se Sklizeno společné to, že při přípravě pokrmů vychází především z dodavatelů, kteří prošli kritérii Sklizeno.

Projekt Sklizeno Food Lovers je koncipovaný především do business parků, office parků a podobných center, kde se soustřeďují především lidé z kanceláří a vetší firmy. Sám pilotní projekt sídlí v OC Campus Square v Brně, kde jsou kromě obchodního centra také kancelářské a administrativní budovy, které tvoří 70 procent klientely restaurace. „Chceme změnit typické závodní vývařovny a jídelny v kvalitní, příjemné, rychlé a pohodlné stravování, kde se bude vařit pouze z kvalitních surovin tak, aby byla zachována kvalita a chuť pokrmu,“ vysvětluje David Kukla s tím, že nový franšízový koncept není to jediné, co je ve společnosti Sklizeno nového.

Momentálně totiž firma pracuje na budování logistiky a vlastní distribuci. „Stejně tak pracujeme na vlastní produkci potravin a zemědělskou prvovýrobu. Aktuálně jsme také ve fázi vstupu na slovenský trh, kde vidíme velký potenciál,“ prozrazuje David Kukla.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank