Subway ve střední Evropě expanduje

Ve střední Evropě letos Subway chce otevřít téměř 30 obchodů, z toho tři v Česku.
Čtvrtek
19.03.2009
Jeden z největších fast-foodových řetězců na světě, společnost SUBWAY, plánuje letos otevřít v pěti zemích střední Evropy téměř 30 nových restaurací.
 

„I přes hospodářský pokles chystáme v zemích střední Evropy i letos další rozvoj. Bude však záviset na ekonomickém vývoji jednotlivých zemí. Nejvíce našich restaurací plánujeme otevřít v Polsku,“ řekl šéf SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ. V pěti zemích střední Evropy – Česku, Polsku, Slovensku, Maďarsku a Chorvatsku provozuje SUBWAY celkem 47 restaurací, všechny na principu franchisingu.

Nejvíce franchisantů v Polsku

Největší rozvoj chystá SUBWAY v Polsku. „V Polsku by ke stávajícím 26 restauracím mělo letos přibýt dalších 20. První čtyři plánujeme otevřít na Slovensku. V Česku uvažujeme o třech nových restauracích a přehoupneme se tak přes desítku fungujících restaurací. Do pěti let bychom ale chtěli mít v Česku 55 restaurací. Všechny přitom chceme provozovat prostřednictvím franšízy, tedy partnera - podnikatele,“ uvedl Martin Princ.

Až 300 nových míst

Ještě větší rozvoj chystá SUBWAY ve Velké Británii a Irsku. Do konce roku 2010 zde chce otevřít 600 nových restaurací a dosáhnout tak čísla 2000. Celková investice dosáhne 60 milionů liber (asi 1,9 mld. Kč). Přitom franchisový řetězec vytvoří kolem 7000 nových pracovních míst. „V každé z našich restaurací dáváme práci v průměru deseti lidem. Ve střední Evropě tak letos vytvoříme téměř 300 nových pracovních míst,“ uvedl Martin Princ.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014