23.11.2015

Konkurence nevadí

Jak se po necelém roce u nás daří síti Yogoterie a jak se vyrovnává s přibývající konkurencí na trhu, jsme si povídali s Martinou Krupauerovou, jednatelkou firmy Yogoterie.

Jak se daří konceptu Yogoterie na tuzemském trhu?

Po necelém roce a půl povozu můžeme říct, že nejen že se Yogoterie úspěšně uchytila na trhu frozen yogurtu v ČŘ, ale především i zákazníci si zvykli na náš samoobslužný koncept a baví je stejně jako nás. To můžeme sledovat i díky našemu věrnostnímu programu, který naši zákazníci hojně využívají.

Zdá se mi to, nebo se v poslední době na českém trhu vyrojilo více značek nabízejících klientům čerstvý mražený jogurt?

Ano, skutečně nám na trhu frozen yogurtu přibyli za poslední rok další prodejny, nicméně vzhledem k omezené 'spádové oblasti' každé z prodejen, která se obvykle nachází v obchodních centrech, nepociťujeme tuto skutečnost jako faktor ohrožující naši společnost. Naopak jsme rádi, že frozen yogurt se tak stává mezi zákazníky ještě známějším a tak i více vyhledávaným produktem.

Jak se s konkurencí vyrovnáváte?

Na místech, kde mohou zákazníci najít naše prodejny, konkurenci nepociťujeme. Nepřímou konkurenci pak opravdu považujeme za obohacující faktor, který i nás nutí stále se zlepšovat a přicházet s novinkami v rámci našich provozoven.

Jaké jsou Vaše nejbližší plány rozvoje na našem trhu, řekněme v horizontu dvou let?

Především chceme plně stabilizovat pozici na trhu frozen yogurtů v Praze. Následně pak plánujeme pokračovat v otevírání nových poboček mimo naše hlavní město.

Jaký potenciál má Česká republika pro značku Yogoterie?

Veliký. V České republice je kultura frozen yogurtu a samoobslužných konceptů jako takových teprve na začátku. Z našeho krátkého působení na trhu jsme si však již ověřili, že zákazníky tento typ prodejen skutečně baví, a to především naše mladší zákazníky.

Plánujete se svým konceptem proniknout i na další trhy? Pokud ano, jaké by Vás v tomto směru zajímaly?

Další trhy typu Slovenska nás samozřejmě lákají, ale především z pohledu franšízingu, a rozvoje prostřednictvím franšízových partnerů. Sami se chceme soustředit na český trh, který je pro nás momentálně prioritou.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank