Pondělí
23.11.2015
Jak se po necelém roce u nás daří síti Yogoterie a jak se vyrovnává s přibývající konkurencí na trhu, jsme si povídali s Martinou Krupauerovou, jednatelkou firmy Yogoterie.
 

Jak se daří konceptu Yogoterie na tuzemském trhu?

Po necelém roce a půl povozu můžeme říct, že nejen že se Yogoterie úspěšně uchytila na trhu frozen yogurtu v ČŘ, ale především i zákazníci si zvykli na náš samoobslužný koncept a baví je stejně jako nás. To můžeme sledovat i díky našemu věrnostnímu programu, který naši zákazníci hojně využívají.

Zdá se mi to, nebo se v poslední době na českém trhu vyrojilo více značek nabízejících klientům čerstvý mražený jogurt?

Ano, skutečně nám na trhu frozen yogurtu přibyli za poslední rok další prodejny, nicméně vzhledem k omezené 'spádové oblasti' každé z prodejen, která se obvykle nachází v obchodních centrech, nepociťujeme tuto skutečnost jako faktor ohrožující naši společnost. Naopak jsme rádi, že frozen yogurt se tak stává mezi zákazníky ještě známějším a tak i více vyhledávaným produktem.

Jak se s konkurencí vyrovnáváte?

Na místech, kde mohou zákazníci najít naše prodejny, konkurenci nepociťujeme. Nepřímou konkurenci pak opravdu považujeme za obohacující faktor, který i nás nutí stále se zlepšovat a přicházet s novinkami v rámci našich provozoven.

Jaké jsou Vaše nejbližší plány rozvoje na našem trhu, řekněme v horizontu dvou let?

Především chceme plně stabilizovat pozici na trhu frozen yogurtů v Praze. Následně pak plánujeme pokračovat v otevírání nových poboček mimo naše hlavní město.

Jaký potenciál má Česká republika pro značku Yogoterie?

Veliký. V České republice je kultura frozen yogurtu a samoobslužných konceptů jako takových teprve na začátku. Z našeho krátkého působení na trhu jsme si však již ověřili, že zákazníky tento typ prodejen skutečně baví, a to především naše mladší zákazníky.

Plánujete se svým konceptem proniknout i na další trhy? Pokud ano, jaké by Vás v tomto směru zajímaly?

Další trhy typu Slovenska nás samozřejmě lákají, ale především z pohledu franšízingu, a rozvoje prostřednictvím franšízových partnerů. Sami se chceme soustředit na český trh, který je pro nás momentálně prioritou.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014