25.01.2016
Vzhůru na Moravu
Oblíbenost mražených jogurtů u nás neustále stoupá. Těžit z toho mohou i franšízanti konceptu Yogoterie.
Momentálně na našem trhu firma provozuje dvě vlastní pobočky, a to v pražských nákupních centrech Atrium Flora a Arkády Pankrác. Příležitost podílet se na dalším rozvoji sítě chce však dát i franšízantům. „V současné době hledáme franšízové partnery, kteří by se chtěli připojit do týmu Yogoterie a stát se majiteli poboček v ostravském Forum Nová Karolina a obchodním centru Olympia Brno,“ prozrazuje jednatel společnosti Yogoterie Přemysl Hejda.
Zájemce o otevření franšízové pobočky značky Yogoterie se musí připravit na investici ve výši 1 až 2 milionů korun. Vše závisí na velikosti prodejny a počtu zmrzlinových strojů v ní.
"Jak v centru Forum Nová Karolina, tak v Olympii Brno se nabídka franšízy týká konkrétních lokalit, kde jsme schopni po podpisu franšízové smlouby velmi rychle otevřít," doplňuje další z jednatelů společnosti Jakub Zíma s tím, že v případě prostor obou nákupních center jde o atraktivní lokality, kde je o koncept Yogoterie je zájem.
Firma otevřením franšízových poboček pokračuje v expanzi, při níž se chce soustředit zejména na Českou republiku, kde vidí pro úspěch celého konceptu velký potenciál. V Česku je totiž kultura frozen yogurtu a samoobslužných konceptů jako takových teprve na začátku. "Koncept frozen yogurt je na trhu zatím krátkou dobu, ale rychle proniká do povědomí lidí a nalézá si stálé a spokojené zákazníky. Yogoterie vstoupila na trh v červnu 2014 a meziroční nárůst tržeb na konkrétní provozovnu činí 21%. V současné době vidíme potenciál otevřít provozovny ve velkých městech napříč Českou republikou," říká Jakub Zíma, podle nějž o tom, jak silný bude trend a jestli Yogoterie pronikne i do menších měst napoví následující roky.
Do budoucna se však firma nebrání ani vykročení za naše hranice. Láká ji zejména slovenský trh, nicméně hlavně z hlediska franšízového rozvoje. Otevírání vlastních samoobslužných „barů“ firma u našich východních sousedů nechystá.
- AMICI Delivery & Bistro
- Arby´s
- Bageterie Boulevard
- Bistro Bonviván
- BubbleMania
- CAFÉ LEVEL
- Coffeeshop Company
- COLOSEUM
- CrossCafe original
- Dairy Queen
- Denny’s
- Easy Beer
- Eeasy Wine
- Grimaldi´s Pizzeria
- Lawry’s
- LODOSTREFA
- Los Capolitos
- McDonald´s
- Mr. KEBAB
- PJ’s Coffee of New Orleans
- Poe-Poe
- Subway
- Telepizza
- The PUB
- Tilted Kilt
- UGO
- Výtopna
- YOGOTERIE
Vzhůru na Moravu
K tomuto článku není zatím komentář. Váš bude první.
Fórum 142 téma, 276 komentáře, 105 uživatelů- Oranžový slon pro potěšení dětí 2 komentáře posledni: 14.06.2011
- 17 poboček za 9 měsíců 2 komentáře posledni: 16.07.2011
- Záruky pro začínající podnikatele 2 komentáře posledni: 04.07.2011
- Kolik může stát pronájem v nákupním centrum? 2 komentáře posledni: 10.04.2011
- Franchisingová smlouva 2 komentáře posledni: 30.11.2017
- Co musí vědět franchisor a franchisant o sobě navzájem? 2 komentáře posledni: 12.09.2011
- České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších... 4 komentáře posledni: 04.10.2010
- Obchodní centrum za tři miliardy 1 komentář posledni: 30.03.2012
- Češi jsou úspěšní vývozci čaje 1 komentář posledni: 03.06.2010
- Z Loun do Karlových Varů 1 komentář posledni: 05.03.2012