25.01.2016

Vzhůru na Moravu

Oblíbenost mražených jogurtů u nás neustále stoupá. Těžit z toho mohou i franšízanti konceptu Yogoterie.

Momentálně na našem trhu firma provozuje dvě vlastní pobočky, a to v pražských nákupních centrech Atrium Flora a Arkády Pankrác. Příležitost podílet se na dalším rozvoji sítě chce však dát i franšízantům. „V současné době hledáme franšízové partnery, kteří by se chtěli připojit do týmu Yogoterie a stát se majiteli poboček v ostravském Forum Nová Karolina a obchodním centru Olympia Brno,“ prozrazuje jednatel společnosti Yogoterie Přemysl Hejda.

Yogoterie Atrium Flora s lidmi Foto Yogoterie

Zájemce o otevření franšízové pobočky značky Yogoterie se musí připravit na investici ve výši 1 až 2 milionů korun. Vše závisí na velikosti prodejny a počtu zmrzlinových strojů v ní.

"Jak v centru Forum Nová Karolina, tak v Olympii Brno se nabídka franšízy týká konkrétních lokalit, kde jsme schopni po podpisu franšízové smlouby velmi rychle otevřít," doplňuje další z jednatelů společnosti Jakub Zíma s tím, že v případě prostor obou nákupních center jde o atraktivní lokality, kde je o koncept Yogoterie je zájem.

Firma otevřením franšízových poboček pokračuje v expanzi, při níž se chce soustředit zejména na Českou republiku, kde vidí pro úspěch celého konceptu velký potenciál. V Česku je totiž kultura frozen yogurtu a samoobslužných konceptů jako takových teprve na začátku. "Koncept frozen yogurt je na trhu zatím krátkou dobu, ale rychle proniká do povědomí lidí a nalézá si stálé a spokojené zákazníky. Yogoterie vstoupila na trh v červnu 2014 a meziroční nárůst tržeb na konkrétní provozovnu činí 21%. V současné době vidíme potenciál otevřít provozovny ve velkých městech napříč Českou republikou," říká Jakub Zíma, podle nějž o tom, jak silný bude trend a jestli Yogoterie pronikne i do menších měst napoví následující roky.

Do budoucna se však firma nebrání ani vykročení za naše hranice. Láká ji zejména slovenský trh, nicméně hlavně z hlediska franšízového rozvoje. Otevírání vlastních samoobslužných „barů“ firma u našich východních sousedů nechystá.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank