02.02.2017

Skotský duch z Las Vegas

Americké hospody pro sportovní fanoušky Tilted Kilt chtějí otevřít nové franšízy v Evropě. Investice činí pro nové partnery milion dolarů.

Tilted Kilt je franšízová síť sportovních hospod a barů, které kromě televizních obrazovek lákají na keltské motivy a jídla, a to včetně tradičních skotských kiltů na číšnících a servírkách. První podnik Tilted Kilt byl otevřen v roce 2003 v Las Vegas. Záměrem majitelů konceptu bylo vytvořit pro hosty jedinečnou nabídku nápojů a jídel, odkazující ke kultuře starých Keltů. Restauraci nejvíce proslavili po celém světě číšníci a servírky oblečení jako Tilted Kilt Girls & Boys.

Tilted Kilt clanek

V nabídce mají restaurace Tilted Kilt na tucet jídel pro tradiční i moderní Američany, nechybí irská a skotská kuchyně a 30 druhů piv.

V nabídce mají restaurace Tilted Kilt na tucet jídel pro konzervativnější i moderní Američany, nechybí irská a skotská národní kuchyně. K pití svým hostům nabízí na 30 druhů točeného i lahvového piva. V duchu typických sportovních barů jsou hospody vybaveny samozřejmě obřími LED obrazovkami, aby návštěvníci mohli v klidu a pohodlí celé noci i dny sledovat utkání, zápasy a závody ve svém oblíbeném sportu.

Uspějí jen zkušení a informovaní

Koncept Tilted Kilt se rychle rozrostl po celých Spojených státech. "Hledáme nové partnery mezi výkonnými marketingově orientovanými firmami, které mají zkušenosti z oblasti pohostinství. Uchazeči by měli mít také solidní logistiku a spolehlivý dodavatelský řetězec. Musí být každopádně dobře obeznámeni s místním trhem," říká generální ředitel společnosti SHR William Edwards, který má na starosti expanzi značky do střední Evropy. Bar by měl mít rozlohu 450 až 900 m2.

Držitel exkluzivní licence, který bude mít zájem o místní výhradní práva na provoz restaurací, stráví pět týdnů tréninkem v sídle společnosti v Arizoně. Jeho nejbližší tým na stejném místě stráví poslední týden před otevřením nové pobočky. Kromě zaškolení Tilted Kilt poskytuje partnerům on-line podporu a nabízí materiály pro reklamu v médiích. Prvotní investice se odhaduje na 1 milion amerických dolarů a zahrnuje i náklady na zprovoznění podniku.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank