Zmrzlináři, vzhůru ke strojům!

V Polsku se LODOstrefě osvědčila spolupráce právě s Kauflandem, kde v sezoně obslouží stánek 2 až 3 tisíce zákazníků denně. Obrat je ovšem velmi závislý na přízni počasí.
Pátek
24.03.2017
Polský franšízový koncept LODOstrefa se připravuje na letní sezonu. Zmrzlinářům nabízí plně vybavené kiosky či pomoc s financováním.
 

Léto se pomalu, ale jistě blíží, a s ním i rozkvět sezónního byznysu. Typicky letním zbožím jsou točené zmrzliny, které v posledních letech zažívají díky venkovnímu prodeji nárůst popularity v Polsku. Na tamním trhu funguje úspěšně například franšízová značka LODOstrefa, která nabízí franšízantům možnost podnikat prostřednictvím prodeje na stánku či kiosku. Stejná možnost platí také pro české zájemce o franšízovou licenci.

Prodejní jednotky LODOstrefy se nacházejí převážně u supermarketů a nákupních center. "V Polsku koncept perfektně funguje, u nás jsou většinou problémy s umístěním, některým dosavadním adeptům chyběly také potřebné finance," říká Ondřej Němec, který má expanzi LODOstrefy v ČR na starosti. LODOstrefa letos v Polsku zprovoznila 10 nových zmrzlinových stánků, další 4 fungují od loňska na Slovensku.

Pomoc s financováním

V Česku je nyní podle Němce značka v jednání s prodejními řetězci Kaufland a Tesco, u nichž by stánky měly v budoucnu nabízet především točenou zmrzlinu. Lokalita přitom není striktním příkazem, firma se nebrání ani například umístění prodejny na koupališti, či jiných turisticky přitažlvých místech. Aby bylo možné potenciálním českým franšízantům kiosek a jeho vybavení ukázat v provozu, plánuje společnost na duben postavit dva reprezentativní vlastní kiosky v Jičíně či Trutnově.

Franšízantům poskytuje LODOstrefa plně vybavený kiosek včetně strojů a směsí na výrobu zmrzliny. "Pomáháme franšízantům s výběrem lokality, získáním povolení na úřadech, a poskytujeme potřebná školení. Většina našich franšízantů si pořizuje hned několik kiosků, výroba zmrzliny je jednoduchá, a návratnost vstupní investice rychlá," říká Němec. Minimální investice činí 750 tisíc korun, poté se platí franšízový poplatek 6 500 korun za měsíc. Návratnost bývá v průměru do půl roku, někdy déle. LODOstrefa přitom nabízí svým partnerům také pomoc s financováním, náklady na zprovoznění kiosku mohou splácet v průběhu několika let.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014