Subway vyráží na festivaly
Franšízová síť fastfoodů Subway se chystá v létě navštívit se svou letní show 5 předních hudebních letních festivalů. Interaktivní pojízdná show nazvaná Green Room (Zelená místnost) bude v provozu od května do srpna. Představení mobilního konceptu firmy Subway proběhlo v minulých dnech na festivalu Gulf Shores v americkém státě Alabama. Zelená místnost obsahuje restauraci, prostor pro veřejná umělecká vystoupení, a měla by přinést návštěvníkům podobné zážitky, jako kdyby mohli nahlédnout do backstage (zákulisí) k muzikantům.
Subway chce fanoušky přitáhnout také skrze akustická vystoupení i neprofesionálů, DJů, či přímé přenosy z hlavní festivalových pódií. K letním radovánkám patří také speciální virtuální i nevirtuální hry, různé ceny, i naprosto jedinečné speciality jako keksy s příchutí balzámu na rty (ano, čtete správně - zřejmě mají připomínat chuť rtů při líbání). K tomu bude v pojízdném stánku k dispozici všem klimatizace, rychlá wi-fi, služba nabíjení telefonů a dalších přístrojů, samozřejmostí jsou minibagety pro hosty zdarma.
Čerstvé spojení se zákazníkem
Letní show, které se účastní i místní franšízanti, je součástí větší transformace značky Subway jako takové. Firma nedávno představila také nové logo a firemní uniformy. Mezi hlavní hvězdy festivalů, které si Subway pro letošní prezentaci vybrala, patří například Lorde, The Weeknd, Red Hot Chili Peppers, či Wiz Khalifa. Tedy žádné regionální hvězdičky, nýbrž největší hudební hvězdy minulosti i současnosti.
Účelem Green Room je podle americké společnosti možnost zažít se Subway něco výjimečného, co zároveň značku přiblíží více k jejím zákazníkům. "Subway je každodenní součástí lidských života. Nyní se chceme rozšířit na nové pole působnosti a území, abychom překročili očekávání mladších zákazníků," říká Karlin Linhardt, ředitel marketingu pro Severní Ameriku. "Je to příležitost pro lidi, aby se spojili se společností Subway čerstvým způsobem, a přehodnotili, jak vidí naši značku," dodává.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...