Subway vyráží na festivaly

Letní festivalové show, kterých se účastní i místní franšízanti, jsou součástí větší transformace značky Subway jako takové.
Pátek
26.05.2017
Franšízový řetězec Subway představil show, určenou pro letní hudební festivaly. Nabídne zdarma wi-fi, koncerty, hry o ceny i minibagety.
 

Franšízová síť fastfoodů Subway se chystá v létě navštívit se svou letní show 5 předních hudebních letních festivalů. Interaktivní pojízdná show nazvaná Green Room (Zelená místnost) bude v provozu od května do srpna. Představení mobilního konceptu firmy Subway proběhlo v minulých dnech na festivalu Gulf Shores v americkém státě Alabama. Zelená místnost obsahuje restauraci, prostor pro veřejná umělecká vystoupení, a měla by přinést návštěvníkům podobné zážitky, jako kdyby mohli nahlédnout do backstage (zákulisí) k muzikantům.

Subway chce fanoušky přitáhnout také skrze akustická vystoupení i neprofesionálů, DJů, či přímé přenosy z hlavní festivalových pódií. K letním radovánkám patří také speciální virtuální i nevirtuální hry, různé ceny, i naprosto jedinečné speciality jako keksy s příchutí balzámu na rty (ano, čtete správně - zřejmě mají připomínat chuť rtů při líbání). K tomu bude v pojízdném stánku k dispozici všem klimatizace, rychlá wi-fi, služba nabíjení telefonů a dalších přístrojů, samozřejmostí jsou minibagety pro hosty zdarma.

Čerstvé spojení se zákazníkem

Letní show, které se účastní i místní franšízanti, je součástí větší transformace značky Subway jako takové. Firma nedávno představila také nové logo a firemní uniformy. Mezi hlavní hvězdy festivalů, které si Subway pro letošní prezentaci vybrala, patří například Lorde, The Weeknd, Red Hot Chili Peppers, či Wiz Khalifa. Tedy žádné regionální hvězdičky, nýbrž největší hudební hvězdy minulosti i současnosti.

Účelem Green Room je podle americké společnosti možnost zažít se Subway něco výjimečného, co zároveň značku přiblíží více k jejím zákazníkům. "Subway je každodenní součástí lidských života. Nyní se chceme rozšířit na nové pole působnosti a území, abychom překročili očekávání mladších zákazníků," říká Karlin Linhardt, ředitel marketingu pro Severní Ameriku. "Je to příležitost pro lidi, aby se spojili se společností Subway čerstvým způsobem, a přehodnotili, jak vidí naši značku," dodává.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015