09.08.2017

McDonald’s mezi pizzeriemi

Chcete vlastnit franšízu, která bude nabízet pizzu, proslulou po celém světě? Značka Grimaldi´s po obsazení USA míří do světa.

Její restaurace voní po uhelné peci, tamní pizza má skvělou pověst pro svou jedinečnou chuť a křupavou "kůrku". Jedna z nejoceňovanějších pizzerií v USA byla otevřena v roce 1990 pod mostem v Brooklynu v New Yorku, poznávací značkou firmy jsou především cihlové pece, v nichž Grimaldiovi pečou své proslulé slané italské koláče. Součástí tajného receptu je navíc ručně vyráběná mozzarela, stejně jako původní tomatová omáčka.

Foto Grimaldi´s

Jako jedna z pěti nejlepších pizzerií vykazuje Grimaldi´s v prodeji pizzy takovou oblíbenost, jakou mají ve světě fastfoodu respektované řetězce McDonald´s nebo Burger King. Ročně prodá přes 2 miliony pizz.

Každá návštěva pizzerie Grimaldi je navíc výjimečným zákaznickým zážitkem i proto, že již od počátků podnik připravuje pizzu přímo před zraky hostů. Nabídku restaurací, jejichž oblíbeným hostem býval třeba Frank Sinatra, doplňují prémiová vína. V současnosti jich působí na mezinárodním trhu více než 50. Značka hodlá ale expandovat na mezinárodní úrovni. Vybraný obchodní partner značky Grimaldi´s Pizzeria v ČR může aktuálně získat exkluzivní licenci.

Dokonalá znalost místního trhu

Restaurační síť Grimaldi´s Pizzeria zastupuje v regionu střední a východní Evropy firma Edwards Global Services (EGS). Mezi požadavky pro navázání spolupráce s ní patří možnost zajištění vhodné nemovitosti a dokonalá znalost lokálního trhu. Pizzerie Grimaldi´s jsou vlastněny a provozovány výhradně jako rodinný podnik. Vybraný tým tak zajišťuje podporu partnerům v rámci mezinárodní expanze. Počáteční kapitál na získání licence a otevření minimálně 2 pizzerií na daném území se pohybuje v rozmezí 1, 5 – 3 milionů dolarů.

Licenci mohou získat i firmy z oblasti realit, developeři nebo vývojáři a provozovatelé nákupních center a malobchodů. Podmínkou je například znalost a přístup k dodávatelským řetězcům, či schopnost zajistit a řídit dostatečně kvalifikované zaměstnance. Kromě Evropy hodlá značka expandovat v následujících 5 letech v jihovýchodní Asii, Jižní Americe, Střední Americe, Mexiku, Kanadě a Austrálii.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank