Chceme i nadále budovat silnou značku a koncept šířit tam, kde je to ekonomicky smysluplné

Pondělí
26.07.2010
říká Martin Šampalík, spolumajitelem franšízy The PUB.
 

Co Vás přivedlo na myšlenku samoobslužného pivního baru?
Přemýšleli jsme co by nás jako hosty bavilo a zároveň odstranilo některé problémy, které se běžně v restauracích objevují. Inspirace k úmístění výčepů na stůl přisla ze světa, kde se podobné myšlenky objevovaly v méně propracovaných variantách.

Máte další nápady, které jste nestihli uplatnit, nebo je produkt konečný?
Koncept se stále vyvíjí a i nadále se vyvíjet bude. Nedávno jsme napřiklad spustili The PUB Jukebox, který umožní zákazníkům z dotykových panelů na stolech objednávat oblíbené písničky z velmi široké databáze. Je to nová vychytávka, kterou si zákazníci velmi rychle oblíbili.

Chystáte se na zahraniční trhy?
Na zahraniční trh jsme již vstoupili. Aktuálně velmi intenzivně pracujeme na 1. franchise v Berlíně. Pokud se tam pilotní projekt osvědčí, budou další PUBy následovat. Uvažujeme o vstupu i na další trhy, ale budeme postupovat obezřetně.

Jaké máte další plány?
Osobně chci ještě dokončit magisterské studium na VŠE, kde mi zbývají dvě státní zkoušky. V podnikání chceme samozřejmě neustále zlepšovat naše služby a přinášet na trh další inovace.

THE PUB bude Váš jediný franšízový koncept nebo se chystáte na další téma?
Rozvoj konceptu nás zaměstnává natolik, že nechystáme jiné téma. V úvahu připadá pouze varianta konceptu, která by byla zaměřena na prodej levnějších značek piv, taková varianta by se pak mohla objevit i mimo centra měst, například v sousedství sportovních areálů, nebo na periferiích velkých měst.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014