26.07.2010

Chceme i nadále budovat silnou značku a koncept šířit tam, kde je to ekonomicky smysluplné

říká Martin Šampalík, spolumajitelem franšízy The PUB.

Co Vás přivedlo na myšlenku samoobslužného pivního baru?
Přemýšleli jsme co by nás jako hosty bavilo a zároveň odstranilo některé problémy, které se běžně v restauracích objevují. Inspirace k úmístění výčepů na stůl přisla ze světa, kde se podobné myšlenky objevovaly v méně propracovaných variantách.

Máte další nápady, které jste nestihli uplatnit, nebo je produkt konečný?
Koncept se stále vyvíjí a i nadále se vyvíjet bude. Nedávno jsme napřiklad spustili The PUB Jukebox, který umožní zákazníkům z dotykových panelů na stolech objednávat oblíbené písničky z velmi široké databáze. Je to nová vychytávka, kterou si zákazníci velmi rychle oblíbili.

Chystáte se na zahraniční trhy?
Na zahraniční trh jsme již vstoupili. Aktuálně velmi intenzivně pracujeme na 1. franchise v Berlíně. Pokud se tam pilotní projekt osvědčí, budou další PUBy následovat. Uvažujeme o vstupu i na další trhy, ale budeme postupovat obezřetně.

Jaké máte další plány?
Osobně chci ještě dokončit magisterské studium na VŠE, kde mi zbývají dvě státní zkoušky. V podnikání chceme samozřejmě neustále zlepšovat naše služby a přinášet na trh další inovace.

THE PUB bude Váš jediný franšízový koncept nebo se chystáte na další téma?
Rozvoj konceptu nás zaměstnává natolik, že nechystáme jiné téma. V úvahu připadá pouze varianta konceptu, která by byla zaměřena na prodej levnějších značek piv, taková varianta by se pak mohla objevit i mimo centra měst, například v sousedství sportovních areálů, nebo na periferiích velkých měst.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank