06.08.2010

Významný hráč na franšízovém trhu hledá netradiční místa prodeje

SUBWAY brzy najdete na benzínkách, v nemocnicích i autosalonech.

Netradiční místa pro prodej sendvičů hledá fast-foodový řetězec SUBWAY, v Polsku otevřel první provozovnu na benzínové pumpě BP. Podobný rozvoj plánuje na trzích střední a východní Evropy.

Celosvětově otevírá SUBWAY v letošním roce každých 5 dnů jednu novou provozovnu.

„V současné době posuzujeme možnosti spolupráce s některými řetězci čerpacích stanic ve střední a východní Evropě. Jsme také otevřeni spolupráci při provozování restaurací SUBWAY se stávajícími majiteli či nájemci čerpacích stanic,“ uvedl manažer rozvoje sítě SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ.

Chystá se i na další netradiční místa, provozovny chce otevírat v nemocnicích, autosalonech nebo administrativních centrech nebo letištích. První pobočky v administrativních centrech otevřel již vloni, jak v Praze, tak ve Varšavě.

„Pro partnery hrají významnou roli vstupní náklady na zařízení provozovny. Při využití netradičních míst jako jsou právě čerpací stanice, se tyto vstupní náklady snižují až o 40 procent. S našimi pulty se navíc dostaneme i na plochu jen deseti metrů čtverečních,“ uvedl Martin Princ.

SUBWAY tak potvrdila, že výběr místa je klíčovým faktorem při zřizování provozovny. Řada podnikatelů se chce dostat do center měst, kde je celkem velká konkurence i vysoké nájmy a provozní náklady, přeplněná administrativní centra, nemocnice nebo autosalony, kde musíte často čekat, jsou výhodnou alternativou, byť od pondělí do pátku.

Loni otevřela síť SUBWAY v celé střední a východní Evropě 53 nových restaurací. Letos počítá s otevřením zhruba 35 nových restaurací v regionu. V prvním čtvrtletí otevřela již 18 nových provozoven. Zhruba do pěti let chce být řetězec v každé zemi střední a východní Evropy největším fast-foodovým řetězcem.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank