17.12.2010

1. franšíza se 100% bio hovězím masem

Angus Burger vstupuje na trh franchisingu. Podnikatelská příležitost jak pro nové partnery, tak pro stávající klasické i fast food restaurace.

Angus Burger je česká značka restaurací založená v roce 2007. Hlavní nabídku tvoří steaky a burgery ze 100% BIO hovězího masa skotského plemene Aberdeen-Angus pocházející z vlastní české ekologické farmy. Maso neobsahuje žádné náhražky, dochucovadla ani další příměsi.

Zdjęcie punktu systemu ANGUS BURGER

Společnost Angusrest, s.r.o. provozuje své 4 vlastní restaurace, které tvoří 2 steak house restaurace, 1 pension a 1 fast food Angus Burger. V současné době hledá partnery pro rozšíření sítě v rámci celé ČR. Jak sdělil Václav Silovský, kontaktní osoba pro zájemce o licenci: „Franchisanti si mohou vybrat ze dvou možností restaurací Angus Burger, buď provozovat restauraci typu fast food v obchodních centrech, nebo si mohou zvolit klasickou restauraci s posezením. V rámci podpory pro ně máme připravenou provozní příručku, vstupní i průběžná školení, provozní a marketingové poradenství a celou řadu jiných podpůrných nástrojů.

Potřebná počáteční investice, s níž musí franchisant počítat, se pohybuje mezi 2 až 5 mil Kč, a je závislá na umístění a vybavenosti provozovny. Smlouva se uzavírá na 5 let: „K tomu, aby si franchisant otevřel restauraci, jsou výhodou zkušenosti s podnikáním v gastronomii, nikoliv však nezbytnou podmínkou. Také je důležité, aby vládl organizačními a managerskými schopnostmi jako je například schopnost řídit a motivovat kolektiv a aktivně se zapojil do řízení restaurace,“ vyjmenovává požadavky na vhodné vlastnosti a dovednosti franchisantů Václav Silovský.

V případě Angus Burger se jedná o první průkopníky fast food restaurací nabízející 100 % BIO maso. V dnešní době se čím dál více spotřebitelů zajímá o chuť, strukturu a kvalitu všech součástí, příloh a přísad jejich jídel a tak se ekologický chov stává populárním. Skot žije celý svůj život na pastvinách a živí se pouze trávou a v zimě senem. Jeho maso je tak libovější a zdravější. Toto ekologické maso má méně kalorií a tuku než hovězí maso z ustájeného chovu. Kromě toho obsahuje omega3 mastné kyseliny, je důležitým zdrojem minerálních látek jako například železa, fosforu, selenu a mědi a obsahuje největší procento vitamínů skupiny B a 2x více beta-karotenu než ostatní hovězí.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank