25.07.2008

Paneria: Zaostřeno na Prahu a Brno

Koncept prodejen čerstvého pečiva ještě letos otevře dvě provozovny

Na hlavní město Prahu a Brno se chce v následujících dvou až třech letech soustředit koncept Paneria z oblasti tzv. snack business, tedy prodejen s občerstvením založeným na čerstvém pečivu. „V rámci střednědobé strategie budeme soustředit expanzi na města Praha a Brno,“ řekl portálu FranchisingINFO.cz šéf konceptu Michal Freiberger. O zaměření na tyto dvě města svědčí i plán otevřít letos po jedné z prodejen v každém z nich.

Na Panerie se přemění i stávající prodejny Fr. Odkolek

Zatím na svém, ale …

Prozatím se koncept, který je součástí největší pekárenské skupiny v regionu střední Evropy United Bakeries, soustředí na rozvoj vlastních provozoven. „V současné době se nesoustředíme na expanzi formou udělování franchisy. Stavíme vlastní prodejny,“ řekl šéf sítě. Dodal však, že do budoucna se bude koncept soustředit s franchisovými partnery na všechna hlavní a krajská města.

Přestavba vlastních prodejen

Nyní také prochází kompletní přeměnou síť vlastních provozoven Fr. Odkolek. Mění se podle nového modelu Paneria. „Mění se technologie, nábytek a design s ohledem na rozšíření počtu míst na sezení a poskytnutí většího komfortu během konzumace,“ uvedl Michal Freiberger. Koncem roku by tak mělo v Česku existovat 25 prodejen Paneria, z toho dvě fungující na principu franchisingu.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank