04.04.2011

Pizza Mizza je vždy čerstvá

Říká Jozef Šétaffy, předseda představenstva společnosti GastroNet a provozovatel franšízové síťě Pizza Mizza na Slovensku a nově také v ČR.

Jak vypadá situace se vstupem Pizza Mizza na český trh?
Značka se nachází v dynamickém stavu. Získali jsme nabídky na prostory v obchodních centrech. Jsme si ale moc dobře vědomi toho, že podnikání je o zisku, proto vytváříme byznys plány, abychom franšízantům garantovali, že podnikání pod naší značkou bude pro ně výhodné. Nyní intenzivně pracujeme na vyhodnocování nabídek od developerů. V první fázi se budeme rozvíjet v Praze a Ostravě.

Na co se v ČR zaměříte?
V rámci ČR zatím uvažujeme o konceptu rychlého občerstvení ve food courtech obchodních center, kde je velký pohyb osob. Nemáme strach z globálních značek, protože se od nich odlišujeme cenou, která je nižší, a současně nabízíme zdravější verzi fast foodu. U nás najdete vše čerstvé, klademe vysoké nároky na provoz. Franšízový systém poboček je výhodný například v množstevních slevách. Je totiž rozdíl v ceně, pokud odebere 10 kg mouky a několik tun. Současně spolupracujeme s přímými dodavateli, tím je naše zboží nejen čerstvé, ale také levnější.

Jak budujete značku Pizza Mizza?
Do budování značky investujeme nemalé částky. Přistupujeme k tomu tak, že veškeré marketingové aktivity jako je například reklama a PR se nám vrátí tím, že lidé budou mít povědomí o značce. Už samotný název Pizza Mizza zní sexy, nemýlím-li se.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank