11.04.2011

Sushi je in

Domnívá se Petr Vlastník, provozní ředitel společnosti Rosinter Czech Republic s.r.o., která vlastní franšízovou licenci na japonské restaurace Planet Sushi.

Kolik Vaše společnost provozuje restaurací Planet Sushi?
V současné době jich provozujeme na 140 v zemích Východní a Střední Evropy. Rozvíjíme je především v Praze, kde zatím funguje 1 pobočka. Kromě této značky patří do našeho portfolia také T.G.I. Friday´s, IL Patio, American Bar&Grill, 1-2-3 Cafe, aj.

V čem je Váš koncept jedinečný?
Planet Sushi je lepší typ restaurace, cenově se pohybuje ve vyšším standardu. Plánujeme, že bychom z ní udělali typ „fast-casual“, bylo by možné si vzít jídlo s sebou nebo v restauraci také posedět. Hledáme další vhodné prostory na hlavních ulicích. V rozvoji brandu ale brání předražené nájmy, kdy majitelé prostor požadují za 1 m2 za měsíc 60 a více eur. Navíc dobrých míst je stále málo. Přidaná hodnota konceptu spočívá v popularitě japonské kuchyně a nenáročnosti na vybavení provozu pobočky. Hosté jsou často prostorem fascinováni, chtějí se zklidnit a odpočinout si od shonu velkoměsta. Vyžadují zážitek, a proto se do restaurace rádi vracejí.

Jak se stavíte k franšízingu?
Restaurace plánujeme provozovat formou franšízingu. Možností je mnoho, pokud má zájemce vhodný prostor a chce restauraci provozovat nebo nemá prostor, ale chce se stát investorem, jsme ochotni se domluvit. Až dosáhneme 5 restaurací v Praze, budeme uvažovat o expanzi do krajských měst.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank