Pondělí
11.04.2011
Domnívá se Petr Vlastník, provozní ředitel společnosti Rosinter Czech Republic s.r.o., která vlastní franšízovou licenci na japonské restaurace Planet Sushi.
 

Kolik Vaše společnost provozuje restaurací Planet Sushi?
V současné době jich provozujeme na 140 v zemích Východní a Střední Evropy. Rozvíjíme je především v Praze, kde zatím funguje 1 pobočka. Kromě této značky patří do našeho portfolia také T.G.I. Friday´s, IL Patio, American Bar&Grill, 1-2-3 Cafe, aj.

V čem je Váš koncept jedinečný?
Planet Sushi je lepší typ restaurace, cenově se pohybuje ve vyšším standardu. Plánujeme, že bychom z ní udělali typ „fast-casual“, bylo by možné si vzít jídlo s sebou nebo v restauraci také posedět. Hledáme další vhodné prostory na hlavních ulicích. V rozvoji brandu ale brání předražené nájmy, kdy majitelé prostor požadují za 1 m2 za měsíc 60 a více eur. Navíc dobrých míst je stále málo. Přidaná hodnota konceptu spočívá v popularitě japonské kuchyně a nenáročnosti na vybavení provozu pobočky. Hosté jsou často prostorem fascinováni, chtějí se zklidnit a odpočinout si od shonu velkoměsta. Vyžadují zážitek, a proto se do restaurace rádi vracejí.

Jak se stavíte k franšízingu?
Restaurace plánujeme provozovat formou franšízingu. Možností je mnoho, pokud má zájemce vhodný prostor a chce restauraci provozovat nebo nemá prostor, ale chce se stát investorem, jsme ochotni se domluvit. Až dosáhneme 5 restaurací v Praze, budeme uvažovat o expanzi do krajských měst.

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014