Káva jako kulturní záležitost

Dnes je Segafredo Zanetti se svými 70.000 zákazníky a 50 miliony vypitými šálky denně italským i celosvětovým lídrem na trhu.
Pátek
19.08.2011
Síť kaváren Segafredo funguje na českém trhu již 17 let a rozvíjí se pomocí franchisingu.
 

Massimo Zanetti založil značku v roce 1973. Ze začátku působila značka pouze v Itálii, poté vstoupila na mezinárodní trhy, kde začala budovat síť kaváren pomocí franchisingu. Na území České republiky rozvíjí značku od roku 1994 společnost Segafredo Zanetti CR s.r.o., která získala master licenci.

Dnes je v České republice Segafredo Zanetti nejen největším dodavatelem italské kávy pro gastronomii ale také pro potravinářské obchodní sítě. Eva Valentová, marketingová managerka, porovnává kulturní vývoj: „Český zákazník byl v 90. letech navyklý pít klasického turka s lógrem. Začali jsme tedy zákazníky postupně seznamovat s italskou kávovou kulturou. Byla to pro nás výzva.“

První franchisová kavárna byla otevřena v roce 1995 v centru Prahy v ulici Na Příkopech. V současné době působí na českém trhu 13 franchisových poboček, které provozuje stejný počet partnerů.

Segafredo Zanetti je celosvětově jediným dodavatelem kávy, který má pod kontrolou celý výrobní cyklus a kontrolu kvality, od pěstování kávy až po hotový šálek.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014