19.08.2011

Káva jako kulturní záležitost

Síť kaváren Segafredo funguje na českém trhu již 17 let a rozvíjí se pomocí franchisingu.

Massimo Zanetti založil značku v roce 1973. Ze začátku působila značka pouze v Itálii, poté vstoupila na mezinárodní trhy, kde začala budovat síť kaváren pomocí franchisingu. Na území České republiky rozvíjí značku od roku 1994 společnost Segafredo Zanetti CR s.r.o., která získala master licenci.

Dnes je Segafredo Zanetti se svými 70.000 zákazníky a 50 miliony vypitými šálky denně italským i celosvětovým lídrem na trhu.

Dnes je v České republice Segafredo Zanetti nejen největším dodavatelem italské kávy pro gastronomii ale také pro potravinářské obchodní sítě. Eva Valentová, marketingová managerka, porovnává kulturní vývoj: „Český zákazník byl v 90. letech navyklý pít klasického turka s lógrem. Začali jsme tedy zákazníky postupně seznamovat s italskou kávovou kulturou. Byla to pro nás výzva.“

První franchisová kavárna byla otevřena v roce 1995 v centru Prahy v ulici Na Příkopech. V současné době působí na českém trhu 13 franchisových poboček, které provozuje stejný počet partnerů.

Segafredo Zanetti je celosvětově jediným dodavatelem kávy, který má pod kontrolou celý výrobní cyklus a kontrolu kvality, od pěstování kávy až po hotový šálek.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank