06.09.2011

Nový formát Starbucks a KFC

Polské zastoupení AmRestu zahájilo pilotní projekt prodeje rychlého občerstvení v kioscích.

Společnost AmRest, která ve střední a východní Evropě provozuje restaurace s rychlým občerstvením - KFC, Pizza Hut a kavárny Starbucks - chce vyzkoušet nový formát prodejen. Ty by měly začít fungovat také jako stánky. Pilotní projekt ve střední Evropě odstartoval v polském Krakowě v Galeria Krakowska, ve které byl zahájen zkušební provoz kiosků KFC a Starbucks.

Kiosky jsou určeny pro uspěchané zákazníky, kteří nemají čas na posezení.

Ředitel společnosti AmRest, Henry McGovern, chce pomocí této inovace oslovit zejména ty zákazníky, kteří žijí ve spěchu a nemají čas zastavit se v restauraci na oběd. Pokud se formát kiosků osvědčí, rozšíří se také na vlaková a autobusová nádraží.

Společnost AmRest provozuje restaurace značek KFC, Pizza Hut, Fresh Point, Rodeo Drive, Starbucks a Burger King na území Polska, Česka, Maďarska, Bulharska, Ruska, Srbska a Ukrajiny. Vlastní na 250 restaurací a je druhou největší sítí restaurací rychlého občerstvení a restaurací typu casual dining ve střední a východní Evropě.

V Polsku je společnost volně obchodovatelnou na Varšavské burze. Prodej firmy na polském trhu vzrostl v prvním pololetí tohoto roku o téměř 15 % na 1,14 miliardy zł (cca. 6,84 mild. Kč). V souvislosti se zprávami o navýšení zisku společnosti vzrostly ceny akcií o 13,3 % na 74 zł. (cca. 444 Kč) za 1 akcii.

Pro více informací neváhejte kontaktovat redakci FranchisingINFO.cz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank