OK POINT má to, co Češi chtějí

Radim Štantejský / „Během 3,5 roku působení na tuzemském trhu jsme otevřeli 44 poboček OK POINT. Hledáme takové lokality, které jsou na exkluzivních místech ve městech s více jak 15 tisíci obyvateli a se spádovou oblastí minimálně 30 tisíc."
Franšízový koncept poboček OK POINT, kde lze na jednom místě řešit finanční, realitní i bankovní služby, funguje již tři a půl roku. Zájem o něj je vysoký, protože přináší to, co Češi hledají.
 

„Právě tomuto trendu jsme vykročili na konci roku 2015 vstříc a otevřeli první pobočku OK POINT v Praze. V zahraničí je již sloučení různých finančních či realitních služeb na jedné pobočce běžné, v Česku si na tento koncept teprve zvykáme. Ale ti, kteří již služby vyzkoušeli, se k nám vracejí opakovaně a službu doporučují dále,“ vysvětluje Radim Štantejský, manažer projektu OK POINT.

OK POINTy fungují na principu franšízových poboček a za ryze českým konceptem stojí společnost Broker Consulting a internetová mBank. Během tří a půl roku společně otevřely po celé republice 44 OK POINTů a další jsou ve fázi výstavby, nebo se plánují.

V expanzi finančních poboček na českém trhu patříme k nejsilnějším hráčům, v plánu máme dalších 25 měst,“ představuje plány Štantejský a pokračuje. „Zájem o náš koncept je vysoký, od jeho spuštění jsme měli přes pět set zájemců. Pečlivě s potenciálními franšízanty ladíme případnou spolupráci a musíme si vybírat. Naším záměrem je, aby OK POINT byl pro franšízanta hlavní podnikatelskou činností s dlouhodobým výhledem a touhou budovat síť poboček. Vlastní vstupní kapitál je poměrně nízký, pohybuje se okolo 300 tisíc korun, zbývající část nutné investice umíme jako franšízor zafinancovat.“

Manažeři i zkušení podnikatelé

Mezi zájemce o franšízové podnikání v oblasti financí a realit nejčastěji patří top manažeři  či vedoucí pracovníci, kteří po 15, 20 letech v manažerských pozicích mají touhu se vrhnout na vlastní podnikání. Netroufají si ale začínat od nuly, a tak volí právě franšízový koncept, který jim dá potřebnou oporu, ale zároveň umožní dostatečnou svobodu v podnikání. Bývalí zaměstnanci mají pro franšízing skvělé předpoklady, mají zkušenosti s vedením týmu a jsou zvyklí respektovat pravidla zaměstnavatele, potažmo tedy franšízora.

Druhou velmi podstatnou skupinou zájemců jsou již zkušení podnikatelé, kteří uvažují o rozšíření nebo změně svého pole působnosti. Ti naopak disponují tím, že mají v dané lokalitě již vybudovanou klientelu a podnikatelské renomé. Na franšízingu ocení právě možnost spolehnout se na silného obchodního partnera s možností okamžitě rozjet své podnikání. 

„Oba výše zmíněné typy franšízantů máme zastoupeny na OK POINTech. A jak bývalí manažeři, tak i podnikatelé se v našem konceptu „našli“ a úspěšně provozují ne jednu, ale i více poboček. Nově také pro zájemce o franšízy OK POINT pořádáme ve vybraných lokalitách podnikatelská setkání, kde se o konceptu mohou dozvědět více. 16. července budeme od 11.00 v hotelu Rehavital v Jablonci na Nisou a 12. září se můžeme potkat v Českých Budějovicích,“ zve Radim Štantejský.

Na akci se můžete registrovat ZDE, o konceptu OK POINT pak zájemcům více informací podá web www.okpointy.cz a Lenka Slepičková na lenka.slepickova@bcas.cz.


Rentabilní byznys / Vstupní investice franšízanta se pohybuje okolo 1,5 mil. Kč. S návratností pak může počítat v horizontu 1 roku.
Více informací
Pokud chcete získat více informací, prosíme vyplňte kontaktní formulář. Vaše údaje budou zaslány přímo OK POINT.
Více informací
Kontaktní formulář
Kontaktní formulář
If you see this, leave this form field blank