Rychle, zdravě, kvalitně

Být vidět / Ideálním místem pro otevření restaurace Salad Box je food court obchodních center s velkým pohybem lidí, pasáže v centrech měst, office centra a také dopravní uzly. Velikost prostor by se měla pohybovat minimálně od 90 m2, jeho součástí by měla být také velká výloha vhodná k prezentování značky.
Čtvrtek
29.08.2019
Láká vás podnikání v oblasti gastronomie, ale nemáte v tomto oboru mnoho zkušeností? Řešením pro vás může být franšíza Salad Box.
 

Myšlenka na založení sítě Salad Box, jejímž cílem bylo nabídnout zákazníkům zdravý životní styl založený na kvalitním a čerstvém jídle za dostupné ceny, vznikla před zhruba osmi lety v Rumunsku. Netrvalo ani rok a první pobočka otevřela své brány ve více jak 300tisícovém městě Kluž. Autor konceptu Dan Isai a jeho dva společníci se svými saláty dosáhli takového úspěchu, že během následujícího roku otevřeli dalších 12 restaurací. V roce 2013 se pak začali rozrůstat i prostřednictvím franšízových licencí i do dalších zemí. V současné době tak pobočky této sítě naleznou zákazníci ve 12 zemích na 3 kontinentech. Celkem po světě funguje 70 provozoven Salad Box, z nichž 58 je franšíz. Zbylých 12 jich pak provozuje centrála sítě.

V České republice se značka poprvé objevila v roce 2017, když otevřela svou první pobočku v pražském nákupním centru Chodov. Za vstupem konceptu Salad Box stojí společnost Stairway, která od jeho tvůrců získala výhradní zastoupení pro Česko, Slovensko a také Rakousko. To vše na základě velmi důkladného jednání s majitelem sítě, na kterém se diskutovalo o specifikách českého trhu a také možnostech podpory Salad Box pro expanzi ve střední a východní Evropě.

„Koncept nás zaujal zejména provozní jednoduchostí, která nevyžaduje žádné vysoce kvalifikované kuchaře ani manažery, nicméně výsledný produkt je maximálně čerstvý a zdravý. Rovněž kombinace čerstvých ingrediencí do salátů spolu s krémovými polévkami umožnuje optimalizaci nákladů na suroviny. Prostě ideální koncept pro současný vysoce konkurenční trh se zdravou stravou, nedostatkem pracovních sil a jejich vysokou obrátkou v gastro segmentu,“ říká Operations Manager Salad Box v Česku Jan Žáček s tím, že na vysoké úrovni je také marketingová podpora, vývoj produktů a sdílené know-how.

Po otevření a odpilotování vlastní provozovny v Plzni, ke kterému došlo během letošních prázdnin, chce vedení sítě najít prvního franšízanta. Má pro něj dokonce připravené speciální podmínky, a to nejen ve formě slevy na poplatek, ale i ve formě zápůjčky části vybavení. „Chceme totiž společně vytvořit model, který budeme pak dále nabízet. A dobře fungující franšíza bude nejlepší referencí,“ doplňuje Jan Žáček. Do konce roku 2020 by se pak síť měla rozšířit do 3 až 5 nových lokalit.

Kdo se může stát franšízantem Salad Box?

Jak Jan Žáček vysvětluje, je ideálním franšízantem člověk s chutí podnikat, který vidí potenciál v rostoucí poptávce v oblasti zdravého stravování, jež začíná pronikat i do menších měst než jen Praha a Brno. K dispozici by měl mít vstupní kapitál od 2 milionu korun, vždy záleží na lokalitě a velikosti pobočky. Není potřeba mít velké zkušenosti z oblasti gastro, jako spíš dobrý zákaznický přístup a chuť učit se. „Neříkáme, že vše půjde samo, ale nabídka Salad Box je pro zákazníky lákavá, provozní podpora intenzivní a manažersky je provoz jednoduchý. Důležitá je volba vhodné lokality, kde i my můžeme pomoci svými zkušenostmi,“ dodává.


Do krajů i okresů / Koncept Salad Box umožňuje zájemcům o licence několik variant velikosti pobočky. Míří s nimi do krajských i některých okresních měst. Podle poskytovatele licence umožňují nízké provozní a vstupní náklady jeho fungování i v menších městech s menším pohybem zákazníků.

Populární na fóru

Gastroreality.cz

Právě vzniknul nový web http://www.gastroreality.cz ,který jako jediný nabízí inzerci zdarma pro gastro podniky a obory z oblasti gastronomie :)

1 komentář(e)
posledni 30.08.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014