Na dovolenou s franchisou
Pro mnoho menších cestovních kanceláří může být spojení se známou značkou krok správným směrem. Například Invia.cz nabízí zájemcům licenci na franchisu už pět let a za tu dobu vzniklo 55 poboček v České republice a 4 na Slovensku.
„Naši franchisanti mají meziroční nárůsty klientů pravidelně. Je to způsobeno hlavně změnou identity. Naše značka je v cestovním ruchu už poměrná silná a důvěryhodná. Menší agentury zjistily, že jim změna přivede nové klienty, které získá od ostatních kanceláří právě díky naší pověsti,“ říká Jakub Eliáš, manažer pobočkové sítě Invia.cz.
Cestovní agentura v budování franchisové sítě rozhodně nekončí. Chce být v každém krajském a okresním městě nad 10 000 obyvatel. Zájemce o licenci musí splňovat několik podmínek. Podle Eliáše rozhodně musí jít o člověka znalého oboru. „Požadujeme zavedenou cestovní agenturu nebo kancelář. Vedle toho zavedený provizní prodej, historii firmy, obrat a klientelu. Zájemce musí mít rozhled v cestovním ruchu a znát byznys,“ dodává Eliáš. Naopak franchisanti získají přístup k široké nabídce zájezdů, letenek a ubytování.
Invia.cz ale není v Česku jedinou cestovní kanceláří, která nabízí franchisové licence. K dalším patří například CK Fischer nebo Exim tours.
PŘEČTI ČLÁNKY
Naše franšízy chybí v podstatě všude
/24.03.2025
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Master-franšízanti Andrea Kunešová a její otec Otakar Konečný vedou v Česku síť prémiových švédských krmiv Husse již 15 let. Jaké franšízanty aktuálně hledají?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...