Solodoor

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
OTEVŘETE SI SVOJI VLASTNÍ PRODEJNU INTERIÉROVÝCH DVEŘÍ A VYDĚLÁVEJTE S UNIKÁTNÍM FRANCHISOVÝM KONCEPTEM SOLODOOR, JEDINÝM KONCEPTEM TOHOTO DRUHU V ČESKU A SLOVENSKU.
Franchisa SOLODOOR nabízí svým partnerům know – how tradičního českého výrobce interiérových dveří a zárubní získané několikaletým úspěšným provozováním vlastních maloobchodních prodejen v České republice i v zahraničí. Vše, co Vám v rámci franchisy SOLODOOR nabízíme, jsme si vyzkoušeli na vlastní kůži a zaručujeme Vám, že to funguje!
Jak si můžete otevřít vlastní prodejnu dveří a zárubní SOLODOOR?
Odpověď je jednoduchá – je to velice rychlé a do tří měsíců od podpisu franchisové smlouvy může být vše hotovo.
Krátká doba samotné přípravy provozu nové franchisové prodejny je jednou z hlavních výhod naší franchisy. To je možné díky komplexnímu a praxí ověřenému know-how, které obsahuje mnohaletou praxí ověřené kroky potřebné pro vybudování, provoz a následné úspěšné řízení franchisových prodejen. Samozřejmostí je zajištění všech potřebných školení i provozní podpora franchisového manažera. Po celou dobu procesu otevírání Vaší franchisové prodejny jsme s Vámi.
Franchisant přináší kapitál pro vybudování a provoz své prodejny. Jako její vlastník zůstává přitom samostatným podnikatelem využívajícím silnou značku SOLODOOR jakožto jednoho ze tří největších výrobců interiérových dveří a zárubní v České republice.
Centrální nákup zboží a služeb umožňuje franchisantům dosáhnout výrazně výhodnějších nákupních cen, než by dosáhli mimo franchisovou síť SOLODOOR. O jednání s dodavateli se přitom nestaráte. Děláme to za Vás, abyste maximum svého času mohli věnovat svým zákazníkům a řízení Vaší vlastní prodejny.
Co je ještě dobré vědět o franchise SOLODOOR:
SOLODOOR a.s. – Přední český výrobce interiérových dveří a zárubní, který zavedl franchising v roce 2014, coby úspěšný obchodní systém, do své podnikatelské praxe v České republice a na Slovensku. SOLODOOR a.s. využívá jeden z nejstarších známkových fondů v České republice odkazující na silnou tradici značky SOLO, která je známá zejména s dřevařskou a sirkařskou výrobou v Sušici.
Podnikání se společností SOLODOOR je pro nové franchisanty zárukou dlouhodobé perspektivy. Začít podnikat pod zavedenou značkou – franchisou SOLODOOR - která disponuje stabilním postavením na trhu a hlavně chytře propojuje silnou tradici historicky významné společnosti SOLO s pokrokovými přístupy a metodami výroby i prodeje, je pro nové franchisanty zárukou podnikatelských úspěchů i v dnešní rychle se měnící době.
Vlastní provozovny
- Sušice - centrála
Franšízové provozovny
- ČR - 4x Praha, Brno, Zlín, Mnichovo Hradiště, Plzeň, Ostrava, Olomouc, Hradec Králové, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Kolín
- SR - Bratislava, Námestovo, Banská Bystrica, Košice, Žilina
AKTUÁLNĚ HLEDÁME FRANCHISOVÉ PARTNERY V BRNĚ, ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, LIBERCI, JIHLAVĚ A DALŠÍCH MĚSTECH.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Co Vám nabízíme?
- Dlouhodobou a perspektivní spolupráci pod zavedenou značkou tradičního českého výrobce dveří a zárubní. Smlouva se uzavírá na 5 let
- Krátkou dobu pro přípravu a otevření prodejny, pomoc s úvodním marketingem
- Projektovou studii komplexního řešení prodejny
- Územní exkluzivitu pro Vaši prodejnu
- Intuitivní objednávkový systém
- Vstupní a následná pravidelná odborná školení personálu Vaší prodejny
- Využití centrálního marketingu firmy SOLODOOR
- Podpora lokálního marketingu Vaší prodejny
- Zajímavé, zvýhodněné obchodní podmínky
- Výrazný finanční příspěvek poskytovatele franchisy do vybavení prodejny vzorky ve výši až 500 tis. Kč, v závislosti na velikosti prodejny
- Komplexní podporu a poradenství před i po otevření prodejny
- Velmi rychlou návratnost vstupní investice
Potřebná počáteční investice
Franchisa SOLODOOR pro start Vašeho podnikání nevyžaduje vysokou investici. Hlavní část finančních prostředků směřuje do vybavení Vaší vlastní prodejny!
- Jednorázový vstupní licenční poplatek 250 tis. Kč
- Investici franchisanta do vybavení prodejny přibližně 600 - 800 tis. Kč (v závislosti na velikosti a vybavení prodejny)
Základní požadavky
Kdo se může stát partnerem – franchisy SOLODOOR?
Vzhledem k propracovanosti celého konceptu, detailnímu know-how, školení a díky intuitivnímu objednávkovému systému, mohou začít podnikat pod značkou SOLODOOR i lidé mimo obor či začínající podnikatelé. Žádné zkušenosti a ani vzdělání v oboru tak nejsou podmínkou. Záleží hlavně na vaší aktivitě a chuti podnikat, se vším vám pomůžeme.
Neváhejte si s námi dohodnout osobní schůzku, kde můžeme probrat veškeré podrobnosti spolupráce.
Informace o franšízorovi

SOLODOOR CENTRUM s. r. o.
Cejl 494/25602 00 Brno – Zábrdovice
+420 727 884 078
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
František Kelemen
Více informací
Správcem osobních údajů je SOLODOOR CENTRUM s. r. o. (Cejl 494/25602 00 Brno – Zábrdovice). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Solodoor a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na solodoorcentrum.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.

Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
K podnikání pod hlavičkou franšízové sítě Lomax v Rakovníku se Michal Šperl dostal vlastně náhodou. Jak se mu daří?
Výrobce dveří a oken VPO Protivanov rozvíjí svou síť poboček i prostřednictvím franšízových licencí. Konceptu se daří i v menších městech.
Franšízanty Maxeco se stávají podnikatelé hledající nové příležitosti i spokojení zákazníci. Co všechno ovlivňuje jejich byznys?
Zkušenosti s franšízovým podnikáním Radek Chalupník měl. S franšízou Maxeco se však pustil do zcela nového oboru.

„Svou prodejnu Solodoor jsem otevřela v březnu. Pak přišel koronavirus a vládní opatření. I přesto se mi podařilo úspěšně byznys rozjet," prozrazuje franšízantka Linda Andrlová.
Celkem 7 nových franšízantů se letos podařilo začlenit do své sítě konceptu Extra Služby. Většinu zájemců v současné době tvoří hlavně živnostníci a majitelé malých firem.
„Hledáme lidi, kteří mají odvahu se postavit na vlastní nohy a mají touhu budovat své podnikání," říká Miroslav Kubík, jednatel společnosti Lomax.
„Lidé v současnosti více investují do úprav svého bydlení. To je příležitost i pro naše franšízanty,“ říká Jaroslav Kubiesa, zakladatel a obchodní ředitel franšízového konceptu Maxeco.
Solodoor letos otevřel již 3 nové franšízové prodejny. Poskytovatel licence vidí prostor pro další jak u nás, tak i na Slovensku.
Rozšířit své služby a produkty do dalších regionů. Takový je plán výrobce dveří a oken VPO Protivanov. Pomoci mu v tom mají franšízanti.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.