Posilujeme pozici

Jak se dařilo franchisovému konceptu Extra stěhování v loňském roce?
V loňském roce jsme si na českém trhu upevnili pozici nejen dalšími novými franchisanty, čímž se nám podařilo zajistit kvalitní stěhovací služby v dalších krajích a zároveň jsme dosáhli téměř 60% úspěšnosti ve výběrových řízeních. Stali jsme se členy České hospodářské komory a nepatrně jsme zdokonalili koncept franchisy Extra stěhování, čímž došlo k celkovému zkvalitnění poskytovaných služeb pro koncového zákazníka. Získali jsme mnoho nových významných partnerů a nových stálých klientů. Sečteno a podtrženo – jsem skutečně velmi spokojen, že i v tak krizovém období, které je momentálně v naší ekonomice, dokážeme jít kupředu.
Rozhodli jste se zavést levnější způsob získání franchisové licence. Pro koho je určena a jak se zatím osvědčil?
Tato levnější varianta je určena například pro větší realitní kanceláře, prodejce nábytku a další subjekty, které již mají vytvořenou svoji stálou klientelu a nepotřebují přístupy do naší centrální databáze, nebo nepotřebují tak výraznou propagaci. Mají propůjčenou naši značku Extra stěhování, dostanou základní balíček vybavení a služeb, a samozřejmě musí dodržovat naše know-how na které jsou proškoleni. O tuto levnější variantu je samozřejmě daleko větší zájem, neboť její cena je téměř zanedbatelná, nicméně největší zájem o ni mají ti, kteří právě tu důležitou, stálou klientelu vytvořenou nemají.
Jaké plány jste si vytyčili pro tento rok?
Tento rok máme naprosto stejné plány jako roky minulé. Nadále se rozvíjet, růst a pokud možno obsadit celý trh se stěhovacími službami v České republice.
Jak pokračují Vaše plány rozvoje na zahraničních trzích, kde působíte?
Rozvoj našeho konceptu stěhovacích služeb v zahraničí jsme poněkud zvolnili. Je to opravdu velké a náročné sousto, kde spoustu času a energie musíme věnovat pouze legislativě a administraci. Je to tak trochu boj s větrnými mlýny, ale je to vše jen otázka času a výdrže. Naše současné franchisanty a partnery na Slovensku, v Německu, Rakousku, Polsku i ve Vietnamu samozřejmě kompletně podporujeme a celkově s nimi dobře spolupracujeme. Hlavní prioritu však momentálně klademe na obsazení místního trhu.
Popsal byste konkurenci na trhu stěhovacích služeb?
Konkurence na české trhu je opravdu velká. Zřejmě i proto, že spousty dopravců, kteří nemají práci a mají vozidla, zkouší stěhovat. Zrovna tak to i spoustě podnikavců přijde jako nenáročná a jednoduchá práce, kterou může dělat každý a tak měsíc co měsíc přibývá nových stěhováků, kteří se s neznalostí trhu vřítí do světa stěhování a podnikání, podráží ceny, zklamou zákazníky, pár měsíců přežívají, než přijdou na to, jak je to náročná, těžká a odpovědná práce. Popadají, zkrachují a jdou zkoušet zase něco jiného. Co všechno svým jednáním zapříčinili si už neuvědomují. A tak je to pořád dokola.
Je konkurence i pozitivní?
Naštěstí je ale i konkurence, která má letité zkušenosti, výborné znalosti a schopné lidi. Maximálně uspokojuje své klienty, stěhuje za ceny, které jsou příznivé pro obě strany, ale hlavně – nekazí trh a dobré jméno stěhováků. Tato konkurence je pro nás opravdu velkým pomocníkem a partnerem v oblasti stěhování. Každý by si měl uvědomit, že zkušenosti, a tím pádem ZNAČKY, jsou skutečně zárukou kvality a to i v oblasti stěhovacích služeb, které jsou mimochodem všude v zahraničí jedny z nejdražších a nejžádanějších.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...