Důraz na důvěru

V prosinci Euromaster uspořádal pravidelné setkání franchisantů, kde jste hodnotili uplynulý rok. Jak byste jej zhodnotil?
Rok 2013 musíme hodnotit ve dvou rovinách. Z pohledu výsledků a hospodaření našich franchisantů a jejich spokojenosti s konceptem Euromaster můžeme říci, že vše směřuje správným směrem a po nepříznivém vývoji na trhu pneumatik v posledních letech se blízká na lepší časy. Neustále se daří snižovat tlaky na upadající produktovou marži efektivnějším prodejem ostatního zboží a zejména služeb. Ve druhé rovině je nutné zmínit, že se nám nedaří dynamicky síť Euromaster rozšiřovat.
Jaké plány jste si vytyčili na tento rok?
Spokojený a profitabilní franchisant pod rozrůstající se značkou Euromaster, dále se zejména pak zaměřit na kvalitu a počet servisních míst kde si budou naši zákazníci spokojeně moci nakoupit zboží i služby. Pro naše zákazníky chceme být přirozenou volbou a partnerem, jemuž důvěřují. Jejich důvěru chceme získávat skrze péči o ně, naši odbornost a férové jednání.
Jak hledáte vhodné franchisanty? Chystáte se navštívit i nějaké akce, které se zabývají franchisingem?
Pneuservisní / autoservisní činnost je oblast, kde příliš mnoho nových subjektů nevzniká, a tudíž se soustředíme na stávající základnu firem poskytující tyto služby, ať již pro osobní či nákladní, nebo zemědělská vozidla. Plánujeme pasivní účast na mezinárodní Výstavě pro podnikání a franchising.
Jsou některé lokality, které se Vám nepodařilo obsadit? Jaký je důvod?
Zajisté těch lokalit je více. Ambice Euromaster je v počtu cca 50-60 servisních center a dnes jsme stále ještě pod hranicí 20 servisních center. Jmenoval bych tedy lokalit více, mezi ty nejlukrativnější patří - Praha, České Budějovice, Olomouc, Ústí nad Labem.
Jak byste popsal trh pneuservisů v České republice? Jaká je konkurence?
Pneuservisů v ČR je celá škála od garáží až po nově vybudovaná centra a trh se v tomto směru výrazně nemění. Naším směrem je spíše spokojený zákazník, jež se k nám bude vracet a doporučovat nás i svým obchodním partnerům, přátelům či známým.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...