Z televize do sanitky

Jak sama říká, díky televizní dramaturgii pro ní není pojem licence ničím neznámým. Ty televizní se od těch franšízových totiž příliš neliší. „Koupíte koncept pořadu, který se vám líbí, a natočíte jej ve vlastní režii s vlastními lidmi. Majitel práv vám pomůže s veškerou technickou přípravou, provede vás přípravami k natáčení, pohlídá první díly, dostanete úvodní znělku i scénickou hudbu. Obsah si pak dodáte sami podle místních potřeb – třeba v případě soutěže otázky z místních zdrojů o věcech, které lidi ve vaší zemi zajímají,“ vysvětluje Jarmila Skopalová s tím, že přesně takový model očekávala i od vstupu do franšízového konceptu Novodobá sanitka. A nemýlila se.
Franšízantkou této specifické sítě se stala Jarmila Skopalová v červnu roku 2014, kdy zahájila provoz pobočky v Jihlavě. Na konceptu oceňuje zejména to, že může těžit z jeho ucelenosti a rozšířenosti po celé republice. „Majitelka konceptu Novodobá sanitka Dita Freibergová se i v této ne příliš příznivé době pro podnikání snaží najít cesty, jak pomoci nám, franšízantům, kteří jsme od centrály v Teplicích vzdáleni. Pomáhá nám v kontaktu se samosprávou tak, abychom v jednotlivých regionech nepůsobili jako jedna malá firma, ale aby bylo patrné, že jsme firma s historií působící na celém českém trhu,“ vysvětluje Jarmila Skopalová.
Za hranice
Velkým přínosem pro síť je dle ní i fakt, že franšízor respektuje specifika jednotlivých regionů, kde její franšízoví partneři působí. „Například u nás na Vysočině se stále snažíme sloužit hlavně v malých obcích, a proto například musíme hodně přizpůsobovat ceny možnostem našich klientů,“ doplňuje Jarmila Skopalová.
Jen v loňském roce se síť Novodobá sanitka rozrostla o osm nových poboček, díky nimž se služba nabízející přepravu pro nemocné, kteří nemají od lékaře nárok na sanitní zdravotnickou přepravu, rozšířila do dalších regionů jako například Litoměřice, Praha, Most, Havířov nebo Pardubice. „Loni se nám podařilo také vytvořit nový vizuální styl naší sítě, který postupně zavádíme. Zaměřili jsme se na sjednocení reklamní a marketingové kampaně. Na přelomu roku jsme také spustili novou podobu webových stránek, které jsme daleko více zaměřili na naše klienty,“ vypočítává Dita Freibergová.
Pro letošní rok má však Novodobá sanitka plány zcela jiné. Nejenže chce i nadále rozšiřovat své působení, aby u nás její služby byly zákazníkům co nejdostupnější, ale plánuje i expanzi za hranice. „Hlavním cílem roku 2016 je zavedení našeho konceptu na území Slovenska. Od ledna tak na tamním trhu nabízíme franšízové licence,“ prozrazuje Dita Freibergová s tím, že zájem o ně je značný, a to jak u nás, tak i u našich východních sousedů.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...