"Den franchisingu" se blíží

Zmíněná konference se bude konat v Praze, ve Slovanském domě ve středu 15. listopadu. Co přináší za novinky?
Master franchisová konference, jak už sám název napovídá, prezentuje exkluzivní nabídky úspěšných zahraničních značek, které nabízejí tzv. master-licenci nebo-li výhradní zastoupení pro Českou a Slovenskou republiku. Konferenci organizujeme od roku 2012 a za tu dobu se jí účastnilo již na 600 zájemců o franchising a představeno bylo více než 75 podnikatelských nabídek.
Hlavní novinkou letošního roku je to, že konference se uskuteční spolu s Veletrhem franchisingu v rámci Summitu týdne podnikání, což pro zájemce o franchising, tak podnikání obecně, představuje více podnikatelských příležitostí a nabídek na jednom místě.
Pro koho je master-konference primárně určena?
Rádi se zde potkáme se všemi zájemci o franchisové podnikání – jak se zájemci o nákup master-franchisových licení, tak s manažery firem zvažujících vlastní podnikání, s investory, se středními i malými podnikateli, s již zkušenými franchisanty i s těmi, kteří jsou v této oblasti nováčky a mají zájem o osobní kontakt a potřebné informace.
Co je tedy pro návštěvníky připraveno?
V rámci celé akce budou postupně představeny zajímavé zahraniční franchisové koncepty, které v České a Slovenské republice hledají své nové master-franchisové nebo franchisové partnery. Účastníci tak mají jedinečnou možnost jednat přímo se zástupci franchisových systémů o podmínkách spolupráce a navázat osobní kontakty.
Které zahraniční značky mají zájem vstoupit na náš a slovenský trh a budou na konferenci představeny?
Je jich poměrně hodně a jsou z různých oblastí podnikání. Uvést mohu např. Iddesign z Dánska (síť prodejen s nábytkem ve skandinávském stylu, do jejíž skupiny patří i síť JYSK), francouzské Anticafé (inovativní franchisový koncept specifických kaváren), nebo Boco (též z Francie, dokazující, že i fast food může být kvalitní a lákavý pro zákazníky). Atraktivní značkou je také Marco Aldany (jednička na španělském trhu kadeřnictví a salónů krásy), NOA NOA (dánský franchisový konceptem s módou), HITIO Gym (sportovní a fitness-kluby z Norska), ... ale pokračovat bych mohl i dalšími názvy jako jsou Logiscool, Tiroler nebo VOODIES. Doporučuji proto podívat se na stránky www.masterkonference.cz, kde průběžně aktualizujeme franchisové systémy, které se na konferenci přestaví.
Ještě nám poraďte, jak si rezervovat místo na této konferenci?
Je to velmi jednoduché – online registrační formulář, podmínky a další informace k této ojedinělé události, získáte také na webových stránkách konference. Každý účastník master franchisové konference získává automaticky volný vstup na Veletrh franchisingu a Summit Týdne podnikání.
A já jen dodávám: Těším se na vás, i na všechny letošní návštěvníky!
PŘEČTI ČLÁNKY

Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
„Flexibilita, inovativní přístup a schopnost reagovat na změny budou zásadní pro úspěch,“ vzkazuje budoucím franšízantům Marek Halfar, CEO poradenské společnosti PROFIT system.
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30% pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Správný čas na byznys
platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com
Správný čas na byznys
Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Zaměřeno na vzdělávání
Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...