"Den franšízingu" již za 2 dny

Přemýšleli jste někdy o podnikání prostřednitcvím franšízingu? Zajímá vás, jak franšízové sítě fungují? Jaká je jejich budoucnost, nakolik se budou měnit, a jak je ovlivní zbytek světa obchodu a podnikání? Chcete být samostatným podnikatelem nebo se chcete stát franšízantem a začít podnikat rovnou pod zavedenou značkou? Přijďte na 2. ročník Veletrhu Franchisingu v Praze, který začíná ve středu 15. listopadu 2017 v 10 hodin dopoledne. Slovanský dům přivítá podle předpokladů opět kolem dvou tisíc návštěvníků, kteří mají vstup na celodenní akci zdarma.
Veletrh Franchisingu je součástí Hlavní události Týdne podnikání, a patří mezi největší podnikatelské události v České republice. Mezi vystavovateli na samotném veletrhu nebudou v Praze stejně jako loni chybět zástupci úspěšných franšízových značek jako např. McDonald’s, Century 21, Subway, Remax či Ugova salaterie, Telepizza, Pizza Coloseum Quickwash, SpeedQueen, Expense Reduction Analysts, Naturhouse, OK Point, Extéria, Partners, Svět zdraví, Sklizeno. Kompletní seznam naleznete na Veletrhfranchisingu.cz.
Událost, kterou nesmíte vynechat
"Součástí doprovodného programu jsou také Školení franšízingu, či možnost domluvit si zdarma schůzku s odborníky na franšízing z řad poradců pořádající společnosti," říká poradkyně pořádající společnosti PROFIT system® Lenka Nováková. Ohledně franšízingu poradí zájemcům Lenka Turnerová, docentka pro mezinárodní obchod, či zástupci právnické firmy roku Havel Holásek. Hlavním organizátorem Veletrhu franchisingu je každoročně mezinárodní poradenská společnost PROFIT system franchise services s.r.o., která se specializuje na franšízové poradenství, je provozovatelem portálu Franchising.cz a vydavatelem tištěného titulu Vlastní firma FRANCHISING.
Letos návštěvníky kromě setkání s tvůrci a majiteli franšízových sítí a konceptů čeká také novinka. Poprvé je součástí veletrhu také Masterkonference.cz., která představí exkluzivní zahraniční koncepty, aktuálně nabízející franšízovou nebo master-franšízovou licenci pro Česko a Slovensko. "Master franchisová konference je velká příležitost především pro manažery firem, kteří plánují své vlastní podnikání, pro malé a střední podnikatele a investory, jak získat informace o úspěšných globálně působících franchisových systémech a stát se jejich partnery," říká její pořadatel Aleš Tulpa.
Vstup na Veletrh franchisingu a účast na programu Školení franchisignu, seminářů, vedených předními polostátními a podnikatelskými subjekty v rámci Hlavní události Týdne podnikání je ZDARMA.
_________________________________________________________________________________________
Veletrh franchisingu nabízí jedinečnou příležitost osobně se setkat s vedením vybrané společnosti a získat tak všechny potřebné informace pro zahájení svého podnikání. DOMLUVTE SI SCHŮZKU https://veletrhfranchisingu.cz#exhibitors.
PŘEČTI ČLÁNKY

Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI