Rozšířili jsme aktivity poboček
Jak se konceptu Quickwash na tuzemském trhu daří?
Musím přiznat, že stejně jako většinu odvětví ekonomiky, i náš obor byl v letošním roce kvůli pandemii Covid 19 citelně zasažen, a to jak činnost stávajících poboček, tak také rozvoj a výstavba nových provozoven. Přes všechny tyto nepříznivé vlivy jsme v květnu otevřeli nové prádelny Quickwash ve Frýdku-Místku a v Mariánských Lázních.
Jak opatření vlády ovlivnila Váš byznys a také Vašich franšízových partnerů?
Samozřejmě, stejně jako mnoho dalších odvětví, i náš se situace velmi nepříznivě dotkla. V důsledku nařízení vlády musely být naše pobočky od 18. března do 27.dubna uzavřeny. Toto uzavření se pochopitelně citelně projeví v příjmech všech poboček.
Jaké kroky jste přijali, abyste mohli spolu s franšízovými partnery i nadále obsluhovat své zákazníky a klienty?
Abychom alespoň částečně kompenzovali uzavření našich poboček pro samoobslužné praní, snažili jsme se v našich vlastních i licenčních provozovnách nabízet službu praní a sušení „přes okénko“, což v praxi vypadalo tak, že jsme prádlo převzali přede dveřmi provozovny, vyprali, vysušili, vydezinfikovali a přede dveřmi zase v domluvený čas vydali zákazníkovi. Zájem o tuto službu byl však poměrně malý, zřejmě z důvodu, že lidé měli obavy vůbec vycházet z domova. Ale krize nám paradoxně pomohla i v rozvoji některých nových aktivit. Spustili jsme například novou službu „Praní s dovážkou“ a k tomu jsme vytvořili nový web pradelna-on-line. Tato služba zatím funguje v Praze, Ostravě a Plzni.
Trh samoobslužných prádelen je podle mého názoru čím dál více konkurenční. Jaké jsou Vaše další plány expanze? O jaké lokality máte momentálně největší zájem?
Máte pravdu, trh samoobslužných prádelen je čím dál více konkurenční. Ale vzrůstající konkurenci se neubrání žádný úspěšný podnikatelský záměr. Na našem trhu stále vidím potenciál, i když tempo rozšiřování naší sítě zřejmě v letošním a příštím roce zpomalí. Podle mého názoru se potenciál přesouvá z metropolí do menších měst, zejména do těch, které leží v turisticky atraktivních oblastech.
Je teď ten správný čas, kdy Vás mohou kontaktovat zájemci o licenci? Jak dlouhou trvá, po podpisu smlouvy, rozjetí franšízové pobočky?
Určitě, stále je ten správný čas pro rozhovory s novými zájemci. Příprava projektu každé nové pobočky nějakou dobu trvá a analýza dané lokality také zabere nějaký čas. Doba od podpisu smlouvy do otevření pobočky může být různá, ale obecně je nutno počítat minimálně se třemi měsíci. Novému držiteli licence vždy se vším pomůžeme, ale nakonec záleží hlavně na něm, jak rychle si vyřídí nezbytná povolení a připraví prostory k instalaci strojů a následnému otevření.

PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...