Naše franšízy chybí v podstatě všude

Extra Services má franšízanty a partnery / Zájemci o franšízovou licenci mohou nejprve na zkoušku pracovat jako partneři a rozhodnout se o franšíze později.
pondělí
24.03.2025
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
 

Přiblížíte nám, jak se momentálně vaší síti daří? Chystáte nové pobočky a spolupráce?

Dalo by se říct, že se naše síť Extra Services rozrůstá každým dnem. Momentálně máme systém spuštěný v 15 zemí Evropy. V každém státě místní franšízanti a partneři poskytují své služby tamním občanům v oblasti veškerých řemeslných služeb, úklidů, stěhování a vyklízení.

Jaký je aktuální počet franšíz?

 V těchto 15 zemí máme k dnešnímu dni 181 franšízantů a téměř 3 000 partnerů, kteří si chod franšízy mohou nejprve vyzkoušet a rozhodnout se, zda se stanou plnohodnotnými franšízanty, nebo s námi budou spolupracovat jen na bázi partnerství.

Zavádíte nějaké inovace v nabídce služeb?

Co se týče nabídky služeb pro objednatele a koncové zákazníky, máme stále stejný koncept se zaměřením na různé řemeslné práce, úklidy, stěhování a vyklízení. Pokud jde o služby a inovace pro naše franšízanty a partnery, tady ano. Došlo ke spoustě změn a zdokonalení celého systému, abychom urychlili celý proces poskytnutí služeb objednatelům a zjednodušili komunikaci mezi objednatelem a poskytovatelem, které mezi sebou napřímo propojíme doslova během vteřiny. Veškeré podmínky i cenu si již mezi sebou domlouvají jen objednatel a poskytovatel služby bez zásahu jakéhokoli prostředníka.

O jaké služby je nyní nejvíce zájem?

Největší poptávky byly v roce 2024 jednoznačně po úklidových službách a hned v závěsu se drží poptávky po řemeslných službách.

Kde myslíte, že franšíza chybí a je šance na úspěch?

Na základě neustálého nárůstu počtu nových poptávek po našich službách a neustále se plnící centrální databáze zakázek, kde si berou práci všichni naši franšízanti i partneři by se dalo říct, že nové franšízy chybí vlastně všude. Všude je neustále prostor na to, aby se přidávali noví franšízanti i partneři a podnikali s námi. A úspěch? Úspěch je hlavně o každém z nás. Pokud chce někdo skutečně podnikat, obětovat svůj čas a nebojí se práce, není možné, aby u nás neuspěl.

Jaký je zhruba obrat a zisk (nějaké rozpětí) na pobočce?

Průměrné hrubé příjmy našich franšízantů jsou nejvyšší u stěhování, kde je to v průměru 240 000 Kč měsíčně. U řemeslných služeb je to zhruba 230 000 Kč měsíčně a u úklidů 170 000 Kč měsíčně.


Jiří Bártík, obchodní manažer Extra Services / „Pokud chce někdo skutečně podnikat, obětovat svůj čas a nebojí se práce, není možné, aby u nás neuspěl.“

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014