Požádali jsme všechny partnery z katalogu franšíz o odpověď na jedinou otázku:
Jaké máte plány na příští rok?
Plánujeme otevření nové provozovny The PUB Opava a pravděpodobně se vrátíme k odloženému projektu v Praze v Karlíně a dokončíme The PUB Praha 8. Mimo Českou republiku plánujeme druhou provozovnu v Berlíně a udělení Master licence našemu německému partnerovi na základě úspěšného provozování pilotního projektu The PUB Berlín. Celkově předpokládáme cca 5 nových provozoven.
Martin Šampalík - jednatel společnosti The PUB
Hlavním úkolem pro 2011 je rozjezd firmy a budování sítě.
Vladimír Čížek, prokurista R.W.L. Investments s.r.o., franšízor Cheesecake
Do budoucna plánujeme rozvoj obchodní sítě Yves Rocher formou franšízingové spolupráce, a to jak v Čechách, tak i na Slovensku.
Alena Záhorská, obchodní ředitelka Yves Rocher
V příštím roce chceme otevřít a rozběhnout další dvě školící centra NATURHOUSE. Jedno v Čechách a jedno na Moravě. Hlavním úkolem bude pokračovat v dalším úspěšném otevírání poboček NATURHOUSE a zvyšování výsledků u stávajících poboček. Zájemců o franchisu evidujeme více, než dost. Bude pro nás důležité zachovat kvalitu služeb a dosavadní individuální přístup ke všem zákazníkům a franchisantům v našich pobočkách. Budeme více pracovat i na zviditelnění naší značky.
Jan Gonda - držitel master licence NATURHOUSE pro ČR a SR
V příštím roce chceme expandovat o dalších přibližně 30 realitních kanceláří, klást důraz na další vzdělávání a trénink našich realitních makléřů a dosáhnout ještě vyšší úrovně poskytovaných služeb. Ve všech lokalitách, kde již působíme, chceme zvyšovat tržní podíl jednotlivých realitních kanceláří a výraznými investicemi do marketingu posilovat povědomí o značce CENTURY 21 na českém trhu.
Ing. Lubomír Milek, finanční ředitel master franšízy CENTURY 21 pro Českou republiku
Naším cílem je otevřít více než 100 restaurací v regionu Střední a Východní Evropy v průběhu příštího roku a stejně tak posilovat růst prodeje.
Martin Princ, manažer oblastního rozvoje pro Střední a Východní Evropu
Plánem pro příští rok je otevřít dalších 6 prodejen franšízových a 2 vlastní, udržet 3% nárůst tržeb na stávajícím portfoliu prodejen.
Vladislav Fedoš, obchodní ředitel Alpine Pro
V příštím roce mám v plánu založení dalších 7 klubů v Praze a případně v některém
z krajských měst. Rozvinout stávající kluby na plnou kapacitu a pomáhat členům v tom,
aby byli úspěšní v jejich podnikání. Zapojit se minimálně do dvou až tří společných
podnikatelských projektů v rámci klubů B for B.
Ing. Libor Zinkaizl, oblastní ředitel Business For Breakfast®
Rádi bychom udrželi pozitivní vývoj prodeje a zvýšili náš podíl na trhu. Současně chceme nadále poskytovat našim zákazníkům kvalitní servis. Chceme najít 1-2 kvalitní franšízové partnery.
Miroslav Kubricht, Country Sales Manager, LEVI STRAUSS PRAHA, spol. s r.o., master franchisant pro ČR a SK
Příští rok chceme otevřít 2 firemní pobočky a prodat 20 licencí Contours.
Mgr. Ondřej Velc, master franšízant Contours
Příští rok připravujeme několik dalších provozoven v Praze a dalších městech. Jednáme se zahraničními investory, kteří by náš koncept chtěli provozovat mimo území ČR, takže to je další velký krok, na který se naše společnost nyní soustředí.
Jan Pavlík, manažer pro rozvoj Bageterie Boulevard a.s.
Plánujeme otevřít dalších 24 EXPRESEK a vkročit poprvé na Slovensko.
Petr Kořínek, generální ředitel, franšízor konceptu EXPRESKA
Budeme pokračovat v zavádění dalších CrossCafe. Novinkou je, že v příštím roce otevřeme novou koncepční restauraci, kterou chceme nabídnout jako franšízu.
Jan Janák, jednatel CrossCafe
Naším plánem pro rok 2011 je úspěšně rozjet pilotní projekt a zároveň dostatečně rozpracovat všech 11 krajských měst. Víme, že rok 2011 bude zejména o tvrdé práci a výsledky pro nás i franchisanty se dostaví až v roce 2012, ale vzhlížíme k projektu se stále větším optimismem.
Jan Procházka, ředitel pražské pobočky CYRRUS, a.s., zodpovědný za rozvoj firmy
Chceme pokračovat v nastoupené cestě a nadále nabízet našim zákazníkům kvalitní jídlo v atraktivním prostředí našich restaurací. Plánujeme nejen otevřít nové restaurace, ale také daleko více se soustředit na McCafé a rozšířit tak tento skvělý koncept, který má výbornou odezvu u našich hostů, do dalších restaurací.
Ivo Lamich, Franchising Manager, McDonald´s ČR, spol. s r. o.
Příští rok chceme otevřít minimálně dvě další provozovny. Dále máme vytipované některé provozovny pro franchisingové provozování. Některé starší provozovny bychom rádi rekonstruovali s novým image.
Marek Cagášek, ředitel společnosti a člen představenstva, JPServis, a.s., držitel licencí Fornetti, Pont, Bio Pont
Po úspěšném zavedení pilotního provozu v roce 2010 jsme v roce 2011 připraveni k rozšíření našeho nového, dynamicky se rozvíjejícího a perspektivního systému o minimálně 2 nové franchisové pobočky.
Zdeněk Spáčil, MARVEL-INTERNATIONAL s.r.o., mobilní domy Marvel
Všem franšízorům i franšízantům přejme hodně radosti v novém roce, splnění všech cílů a plánů, dostatek zákazníků, vstřícné úřady i banky, kvalitní partnery pro podnikání. Úspěšný rok 2011.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI