Fórum: Jak nejlépe propagovat firmu? - služby pro koncové zákazníky (B2C) 8

Adam 06.11.2014 *.ip.client.rionet.cz

10

Pokud bych se rozhodl založit firmu, rád bych se zeptal, jaký je nejlepší nástroj na propagaci firmy? Billboard, online, inzerce?

Andrea Jiná 06.11.2014 *.telcel.cust.sloane.cz

10

já si myslím, že začínající podnikatel nemá dostatek finančních prostředků a snaží se efektivně vynaložit své prostředky. Billboard mi příjde příliš drahý. To se spíše vyplatí u známých společností, které už mají propagaci a billboard používají spíše jako něcé navíc.

Nejvýhodnější mi příjde inzerce v tisku nebo online na webových portálech. Je to levné, dlouhotrvající a navíc to má uživatel neustále na očích. Na internetu stráví člověk více času než všímáním si reklam na ulicích, který v dnešní domě skoro každý přehlíží.

Klára V 06.11.2014 *.telcel.cust.sloane.cz

10

Zdravím, aby bylo možné vám poradit, je samozřejmě potřeba vědět, v jaké oblasti firma působí. Jiná strategie bude platit pro výrobní firmu, jiná pak pro například obchod s oděvy. Já osobně mám zkušenosti z oblasti kosmetického byznysu. Jako majitelka kosmetického salonu na menším městě vím, že ideální je zaměřit se na regionální média, a to jak online, tak i tištěná. V případě, že chcete mít celostátní dosah, tak pak využít zase online i tištěná periodika. Billboardy jsou podle mne zbytečné výdaje - jsou drahé a řidiči snad více koukají na cestu než na billboardy.

Jakub Gorgol 06.11.2014 *.94-180-99-82.static.bluetone.cz

1

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a denně u počítače s permanentně otevřeným oknem prohlížeče internetu, a jinak seniorům čítajících noviny, případně poslouchajíc rádio.
Samozřejmě důležitá je finanční stránka věci. Zviditelnit se na sociálních sítích, popřípadě v jiných placených inzercích, není tak nákladné jako televizní reklama, kde si nedovedu představit že by na ní měla většina začínajících podnikatelů rozpočet.
Pokud člověk nemá znalosti marketingu a cílí svoje výroby či služby přímo na koncové zákazníky, možná není od věci oslovit jednu ze specializovaných firem které vám tyto služby, či lépe řečeno průzkumy, poskytnou, a pak se na jejich základě zaměřit na oslovování zákazníků. V případě cílení prodejů na případné distributory je zajímavou možností účastnit se různých společenských akcí, a dát tak o sobě vědět distributorům.

Lucie Kratochvílová 10.11.2014 *.prg-3-155.static.adsl.vodafone.cz

1

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým zákazníkům něco navíc, např. odborné články a konzultace na vašich stránkách. Ideálně krátké, výstižné s atraktivním nadpisem, pak je nasdílet na Facebooku a pokud budou stát za to a budou třeba i vtipné, rozšíří se už samy. Je to reklama, při které nikomu neplatíte a buduje dobrý vztah se zákazníkem.

Určitě využijte Google Analytics, poznáte své klienty a budete jim moci přizpůsobit Vaši prezentaci na webu.

Zuzana Pitříková 28.10.2018 *.185.151.252.239

1
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě. Určitě je dobré si jej nechat nějakým způsobem optimalizovat. Dále pak sociální sítě (Facebook, Instagram). Další věc kterou jsem řešila konkrétně já, pronajala jsem si virtuální sídlo ve velkoměstě, což mi také přilákalo nové zákazníky. Moc doporučuji. Adriana

Ostatní kategorie

PROFIT system franchise services s.r.o. prohlašuje, že nenese odpovědnost a nezasahuje do obsahu příspěvků zadaných uživateli prostřednictvím Fóra. Budou odstraněny příspěvky s reklamním sdělením, zjevně protiprávním obsahem či obsahem odporujícím dobrým mravům.

Přispívat mohou pouze zaregistrovaní uživatelé. IP adresa autorů příspěvků je přístupná všem uživatelům. Konto uživatele bude zablokováno v případě uveřejňování reklamních sdělení, odporujících dobrým mravům či poškozujících dobré jméno. V případě, že se s takovýmto obsahem setkáte, prosím, kontaktujte: redakce@franchising.cz.

Redakce si vyhrazuje právo využít část či celé příspěvky uveřejněné na Fóru portálu Franchising.cz v článcích, které bude na tomto portálu publikovat.