Lomax
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Největší český výrobce garážových vrat a přední výrobce stínící techniky
Historie firmy LOMAX sahá až do roku 1992, kdy jsme nastartovali naši činnost v oboru garážové a stínící techniky. V současnosti jsme největším českým výrobcem garážových vrat a předním výrobcem předokenních rolet a venkovních žaluzií. V roce 2017 jsme úspěšně zavedli vlastní výrobu hliníkových vchodových dveří. Naší vizí je být významnou českou firmou, která se výrazně odlišuje od konkurence nejen svými výrobky a službami, ale také maximální péčí o zákazníky a zaměstnance. Předpokladem plnění vize je vysoká odbornost pracovníků, přesná výroba na CNC strojích s využitím nejmodernější techniky a renomovaní dodavatelé komponentů splňující normy a legislativu EU. Naše výrobky vynikají spolehlivostí, precizním zpracováním a nadstandardními zárukami.
Díky tomu našim zákazníkům pod značkou LOMAX zaručujeme rychlou výrobu, precizní montáž a snadno dostupné náhradní díly. Vše na míru. Rádi si vše vyrábíme sami, bez dodavatelů některých komponentů se ale neobejdeme. Pečlivě si ale vybíráme evropské firmy splňující normy a legislativu EU.
Proč podnikat s námi?
- JEDNIČKA NA TRHU
- Jsme největší český výrobce garážových vrat
- ZÁRUKA 10 LET
- Jsme si jisti kvalitou našich výrobků, a proto poskytujeme dlouholeté záruky
- VÝROBA NA MÍRU
- Všechny naše výrobky děláme přesně na míru podle přání zákazníků
- 80 POBOČEK PO CELÉ ČR A SR
- Najdete nás také v Rakousku, Švýcarsku, Německu, Slovinsku a Polsku
- RYCHLÝ SERVIS
- Díky vlastní výrobě máme vždy dostupné náhradní díly
- ŠIROKÝ VÝBĚR PŘÍSLUŠENSTVÍ
- Nabízíme množství bezpečnostních prvků i způsobů ovládání
- ČESKÝ VÝROBEK
- Vše vyrábíme sami a používáme kvalitní materiály ze zemí EU
- ZKUŠENOSTI A TRADICE
- 27 let na trhu, 153 708 zpracovaných zakázek
Co očekáváme od Partnera:
Zastupování značky LOMAX v regionu. Prodej, montáž a servis výrobků: vrata, venkovní rolety a žaluzie, vchodové dveře. Prezentace výrobků značky LOMAX na showroomu s funkčními vzorky. Prezentace akcí a služeb značky LOMAX se zaměřením na koncové klienty. Spolupráce na marketingové propagaci v regionu a vytváření referencí.
Vlastní provozovny
Brno, Bořetice, Praha (tyto provozovny přímo vlastníme).
Ostatní regiony vč. Slovenska a zahraničí formou partnerské systému.
Franchisové provozovny
40 v České Republice, 25 na Slovensku, 20 v zahraničí (Rakousko, Německo, Švýcarsko, Slovinsko a Polsko).
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Poskytnutí kompletního „know how” LOMAX
- Plnou regionální podporu - spolufinancování vzorků, polepů a marketingových aktivit
- Partnerský web LOMAX
- Kontakty na koncové klienty
- Technické a obchodní školení LOMAX v zázemí společnosti
- Péče regionálního manažera
- Technická podpora
- Pravidelné akce
Potřebná počáteční investice
- Nájem vzorkovna.. cca 30.000,- Kč/ 3 měsíce
- Vybavení vzorkovna.. cca 50.000,- Kč
- Dodávka příp. vozík.. cca 150.000,- Kč
- Nářadí.. cca 20.000 Kč
- Počítač, telefon, tiskárna aj. cca 30.000,- Kč
- Ostatní.. cca 10.000,- Kč
CELKEM počáteční investice..cca 290.000,- Kč
Základní požadavky
- Showroom o velikosti cca 40m2 s výlohou, sociálním zařízením (WC, umyvadlo)
- Širší centrum/ mimo centrum
- Dobré parkování pro dva vozy zákazníků aj.
- Ideálně se skladem cca 25m2 s možností příjezdu kamionu
Informace o franchisorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Miroslav Kubík
jednatel
Více informací
Správcem osobních údajů je LOMAX & Co s.r.o. (Bořetice 417, 691 08, Česká Republika). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Lomax a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na lomax.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
K podnikání pod hlavičkou franšízové sítě Lomax v Rakovníku se Michal Šperl dostal vlastně náhodou. Jak se mu daří?
Přemýšlíte o rozjetí vlastního byznysu, ale investovat více jak 1 milion Kč se vám nechce? I tak si svůj podnikatelský sen můžete splnit – díky franšíze.
„Hledáme lidi, kteří mají odvahu se postavit na vlastní nohy a mají touhu budovat své podnikání," říká Miroslav Kubík, jednatel společnosti Lomax.
Další rozšiřování sítě a dobudování nové výrobní haly. Takové jsou letošní plány společnosti Lomax. Jaké jsou podmínky spolupráce?
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
Výrobce dveří a oken VPO Protivanov rozvíjí svou síť poboček i prostřednictvím franšízových licencí. Konceptu se daří i v menších městech.
Franšízanty Maxeco se stávají podnikatelé hledající nové příležitosti i spokojení zákazníci. Co všechno ovlivňuje jejich byznys?
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Zkušenosti s franšízovým podnikáním Radek Chalupník měl. S franšízou Maxeco se však pustil do zcela nového oboru.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.