Lomax

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Největší český výrobce garážových vrat a přední výrobce stínící techniky
Historie firmy LOMAX sahá až do roku 1992, kdy jsme nastartovali naši činnost v oboru garážové a stínící techniky. V současnosti jsme největším českým výrobcem garážových vrat a předním výrobcem předokenních rolet a venkovních žaluzií. V roce 2017 jsme úspěšně zavedli vlastní výrobu hliníkových vchodových dveří. Naší vizí je být významnou českou firmou, která se výrazně odlišuje od konkurence nejen svými výrobky a službami, ale také maximální péčí o zákazníky a zaměstnance. Předpokladem plnění vize je vysoká odbornost pracovníků, přesná výroba na CNC strojích s využitím nejmodernější techniky a renomovaní dodavatelé komponentů splňující normy a legislativu EU. Naše výrobky vynikají spolehlivostí, precizním zpracováním a nadstandardními zárukami.
Díky tomu našim zákazníkům pod značkou LOMAX zaručujeme rychlou výrobu, precizní montáž a snadno dostupné náhradní díly. Vše na míru. Rádi si vše vyrábíme sami, bez dodavatelů některých komponentů se ale neobejdeme. Pečlivě si ale vybíráme evropské firmy splňující normy a legislativu EU.
Proč podnikat s námi?
- JEDNIČKA NA TRHU
- Jsme největší český výrobce garážových vrat
- ZÁRUKA 10 LET
- Jsme si jisti kvalitou našich výrobků, a proto poskytujeme dlouholeté záruky
- VÝROBA NA MÍRU
- Všechny naše výrobky děláme přesně na míru podle přání zákazníků
- 80 POBOČEK PO CELÉ ČR A SR
- Najdete nás také v Rakousku, Švýcarsku, Německu, Slovinsku a Polsku
- RYCHLÝ SERVIS
- Díky vlastní výrobě máme vždy dostupné náhradní díly
- ŠIROKÝ VÝBĚR PŘÍSLUŠENSTVÍ
- Nabízíme množství bezpečnostních prvků i způsobů ovládání
- ČESKÝ VÝROBEK
- Vše vyrábíme sami a používáme kvalitní materiály ze zemí EU
- ZKUŠENOSTI A TRADICE
- 27 let na trhu, 153 708 zpracovaných zakázek
Co očekáváme od Partnera:
Zastupování značky LOMAX v regionu. Prodej, montáž a servis výrobků: vrata, venkovní rolety a žaluzie, vchodové dveře. Prezentace výrobků značky LOMAX na showroomu s funkčními vzorky. Prezentace akcí a služeb značky LOMAX se zaměřením na koncové klienty. Spolupráce na marketingové propagaci v regionu a vytváření referencí.
Vlastní provozovny
Brno, Bořetice, Praha (tyto provozovny přímo vlastníme).
Ostatní regiony vč. Slovenska a zahraničí formou partnerské systému.
Franšízové provozovny
40 v České Republice, 25 na Slovensku, 20 v zahraničí (Rakousko, Německo, Švýcarsko, Slovinsko a Polsko).
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Poskytnutí kompletního „know how” LOMAX
- Plnou regionální podporu - spolufinancování vzorků, polepů a marketingových aktivit
- Partnerský web LOMAX
- Kontakty na koncové klienty
- Technické a obchodní školení LOMAX v zázemí společnosti
- Péče regionálního manažera
- Technická podpora
- Pravidelné akce
Potřebná počáteční investice
- Nájem vzorkovna.. cca 30.000,- Kč/ 3 měsíce
- Vybavení vzorkovna.. cca 50.000,- Kč
- Dodávka příp. vozík.. cca 150.000,- Kč
- Nářadí.. cca 20.000 Kč
- Počítač, telefon, tiskárna aj. cca 30.000,- Kč
- Ostatní.. cca 10.000,- Kč
CELKEM počáteční investice..cca 290.000,- Kč
Základní požadavky
- Showroom o velikosti cca 40m2 s výlohou, sociálním zařízením (WC, umyvadlo)
- Širší centrum/ mimo centrum
- Dobré parkování pro dva vozy zákazníků aj.
- Ideálně se skladem cca 25m2 s možností příjezdu kamionu
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Miroslav Kubík
jednatel
Více informací
Správcem osobních údajů je LOMAX & Co s.r.o. (Bořetice 417, 691 08, Česká Republika). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Lomax a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na lomax.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
K podnikání pod hlavičkou franšízové sítě Lomax v Rakovníku se Michal Šperl dostal vlastně náhodou. Jak se mu daří?
Přemýšlíte o rozjetí vlastního byznysu, ale investovat více jak 1 milion Kč se vám nechce? I tak si svůj podnikatelský sen můžete splnit – díky franšíze.
„Hledáme lidi, kteří mají odvahu se postavit na vlastní nohy a mají touhu budovat své podnikání," říká Miroslav Kubík, jednatel společnosti Lomax.
Další rozšiřování sítě a dobudování nové výrobní haly. Takové jsou letošní plány společnosti Lomax. Jaké jsou podmínky spolupráce?

Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
Výrobce dveří a oken VPO Protivanov rozvíjí svou síť poboček i prostřednictvím franšízových licencí. Konceptu se daří i v menších městech.
Franšízanty Maxeco se stávají podnikatelé hledající nové příležitosti i spokojení zákazníci. Co všechno ovlivňuje jejich byznys?

„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Zkušenosti s franšízovým podnikáním Radek Chalupník měl. S franšízou Maxeco se však pustil do zcela nového oboru.
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
„Svou prodejnu Solodoor jsem otevřela v březnu. Pak přišel koronavirus a vládní opatření. I přesto se mi podařilo úspěšně byznys rozjet," prozrazuje franšízantka Linda Andrlová.
Celkem 7 nových franšízantů se letos podařilo začlenit do své sítě konceptu Extra Služby. Většinu zájemců v současné době tvoří hlavně živnostníci a majitelé malých firem.
„Lidé v současnosti více investují do úprav svého bydlení. To je příležitost i pro naše franšízanty,“ říká Jaroslav Kubiesa, zakladatel a obchodní ředitel franšízového konceptu Maxeco.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.