City Calendar

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Z Dánska přichází na český trh velmi promyšlený, vysoce lukrativní franšízový koncept s minimálními podnikatelskými riziky a nízkými investicemi, který zde hledá nové master-franchisové partnery pro jeho realizaci. Jedná se o inovativní způsob získávání zákazníků pro lokální business.
CITY CALENDAR zajišťuje tvorbu, výrobu a distribuci lokálních Adventních kalendářů, které jsou přizpůsobeny místním podmínkám a zvyklostem, a které obsahují atraktivní nabídky firem a různých podnikatelských subjektů formou dárkových poukazů – voucherů od lokálních dodavatelů ve spádové oblasti měst, kde budou působit budoucí franšízoví partneři.
Adventní kalendář CITY CALENDAR má 24 dárkových poukazů - voucherů, které mohou zákazníci uplatnit u lokálních firem, které tyto slevy z cen za jejich zboží nebo služby nabízí.
Tento nový marketingový nástroj vytváří přidanou hodnotu pro všechny zúčastněné strany. Profitovat s tímto konceptem mohou všichni jeho účastníci:
- Firmy, protože jim jejich dárkové poukazy přivedou v dalších měsících nové zákazníky do jejich prodejen a provozoven.
- Zákazníci, kteří uvítají a budou se radovat z různých slev při zakoupení zboží nebo služeb, které budou tyto adventní kalendáře nabízet
- Franchisoví partneři v jednotlivých městech, kteří budou pomáhat připravovat Adventní kalendář, protože docilují společně s master-franchisantem při jejich prodeji zajímavé obchodní marže a výnosy.
Franchisový systém CITY CALENDAR nevyžaduje od budoucích franchisových a master-franchisových partnerů téměř žádné investice a tato činnost se dá vykonávat například i při jiném zaměstnání, při studiu a nebo z domova. I když se jedná o sezónní produkt – Vánoce jsou jen jednou v roce – tak je to práce pro franchisového partnera na celý rok. Každý franchisant může začít činnost s jedním kalendářem v prvním roce, v dalších letech pak se 3-4 kalendáři v jeho spádové oblasti za jednorázový franchisový poplatek pouhých 2.500 EUR za každý nový kalendář.
CITY CALENDAR hledá pro český trh 1-2 master-franchisové partnery, kteří by celý tento lukrativní business dále organizovali v dohodnutém regionu.
Vlastní provozovny
1 Dánsko (centrála)
Franchisové provozovny
33 Evropa – Dánsko, Německo 2x Master Franchisanti, Norsko, Švédsko, Holandsko, Francie
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Pro master franchisanta nabízíme velmi kvalitně připravený franchisový balík, včetně příruček a manuálů, který kromě jiného obsahuje:
- Zdokumentované know-how franchisora pro master-franchisové a franchisové partnery.
- Pomoc při vyhledání vhodné lokality a její analýzu
- Velmi kvalitní systém přípravy a vzdělávání před zahájením činnosti.
- Kvalitní a praxí prověřenou marketingovou strategii, nástroje na její realizaci a podporu ze strany franchisora.
- Koncept prověřených marketingových aktivit na regionální i celostátní úrovni, finanční plánování, poradenství a controlling, modelový business plán pro master-franchisanta a franchisanty.
- Praxí prověřené know-how, které je zdokumentováno ve franchisových příručkách a manuálech.
- Velmi kvalitní IT-systém.
- Další průběžnou péči o master-franchisanta a podporu jeho aktivit na českém a slovenském trhu.
- Pravidelná setkávání všech master-franchisantů a franchisantů s cílem výměny zkušeností a optimalizaci celého franchisového konceptu.
- Celou řadu dalších služeb centrály franchisora.
Potřebná počáteční investice
- Jednorázový vstupní master-franchisový poplatek 70.000 EUR za celou Českou republiku
- Průběžný poplatek 3 - 5 % z obratu bez DPH
Další minimální finanční investice master-franchisanta a franchisantů, struktura výnosů, nákladů a očekávaných zisků pro období nejbližších 3-5 let budou projednány po podpisu NDA (Dohody o zachování důvěrných informací) s franchisorem.
Návratnost investice je možná již po prvním roce od zahájení činnosti, pokud se adventní kalendáře pro daný rok začnou připravovat včas, tj. již cca. v březnu daného roku.
Základní požadavky
- Ochotu nabízet tento koncept na národní, regionální a lokální úrovni v České republice.
- Znalosti v oblasti národních a lokálních tradic pokud jde o vánoční a adventní kalendáře, kulturu a nákupní zvyklosti zákazníků.
- Schopnost získávat a motivovat franchisanty, organizovat jejich vzdělávání a průběžný trénink, základní předpoklady pro vedení a motivaci malého týmu spolupracovníků.
- Podnikatelského ducha – nadšení pro vlastní podnikání.
- Zájem neustále se zdokonalovat a učit se.
- Hlavním úkolem franchisantů bude kontaktovat lokální firmy a potenciální dodavatele dárkových poukazů pro adventní kalendáře.
- Veškerou přípravu, výrobu a logistiku těchto kalendářů pak zajišťuje franšízor ve spolupráci s master-franchisovým partnerem pro danou zemi nebo region.
- Dále očekáváme schopnost vytvořit po zaškolení vlastní plán expanze a rozvoje značky na českém trhu.
- Ochotu zařadit se do mezinárodního franchisového systému a společně budovat silnou a úspěšnou značku na trhu.
Informace o franchisorovi
AVEX systems s.r.o. - exkluzivní zastoupení pro ČR
Písnické zahrady 441, 142 00 Praha 4
+420 724 007 505
Více informací
Správcem osobních údajů je AVEX systems s.r.o. - exkluzivní zastoupení pro ČR (Písnické zahrady 441, 142 00 Praha 4). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému City Calendar a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na avexsystems.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.

Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
TAB Board rozšiřuje své portfolio služeb programem pro strategickou transformaci firmy. Co nyní franšízanti mohou firmám nabízet?
Máte rádi přesnost a pořádek v číslech? Právě to může být start vašeho nového franšízového podnikání se Synergy Stocktaking.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.