Kaliforňan

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Kaliforňan misky jsou čerstvé, barevné, sezónní, chutné, zkrátka dobré.
Naší misí je přinášet lidem radost z jídla.
Kaliforňan byl jeden z prvních bowl konceptů, který vznikl v Bratislavě. V zemi, která je přesycena tradičním fast-foodem Kaliforňan ukázal, že ani rychlé jídlo to-go nemusí být špatné – bowl misky představují zdravější alternativy klasických obědů. Jsou kvalitní, přísady kreativně barevné, saláty čerstvé a omáčky dodávají každé misce chuť dle přání jednotlivého hosta, od svěží chimichurri, krémového blue cheese nebo štiplavého mango habanera. Na své si přijdou také vegani díky pestré nabídce zeleninových variant i bezmléčných omáček. Kaliforňan je dnes pojem který nepotřebuje vysvětlení. Všichni už vědí, že když se jede na Kaliforňana, jde se na bowl misku.
Kaliforňan vznikl v roce 2019, kdy přinesl na Slovensko kus západního pobřeží Ameriky a to právě prostřednictvím chutí jedinečných a pestrých misek. Během pěti let se tato oblíbená miskárna rozrostla o dalších devět provozů, včetně tří foodtrucků. Ty lidé najdou na statických centrálních místech, ale i na pop up eventech a streetfood festivalech na Slovensku. Od roku 2023 najdou zákazníci miskárnu Kaliforňan také na dalších třech provozovnách v České republice v Brně.
Misky fungují na principu mix and match, lidé si vybírají z nabídky:
- Základ
- Přísady
- Saláty
- Maso
- Omáčky
Denní menu se mění sezónně a obsahuje takové chuťovky jako glazovaná mrkev, hummus se sušenými rajčaty, pyrečka od výmyslu světa, různé druhy coleslawu a čerstvých salátů. Jídlo je zdravé, rozmanité a kompatibilní s téměř jakýmkoli stylem výživy. Samozřejmě nemůžeme zapomenout na kaliforňanské speci omáčky, na kterých stojí i jeho slogan: It's all about the sauce.
Proč franchisa Kaliforňan?
- Silná známá značka
- Moderní a rostoucí segment zdravého stravování
- Flexibilní formát (kamenná provozovna nebo foodtruck)
- Ověřený model s 12 otevřenými provozy
- Široká zákaznická základna – „na misku ke Kaliforňanovi“ se už stalo pojmem
Staňte se součástí příběhu Kaliforňan a přineste „radost z misky“ i do vašeho města.
Vlastní provozovny
6 x SR - Bratislava
Franchisové provozovny
- 3 x SR - Bratislava, Trnava
- 3 x ČR - Brno
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Kaliforňan je jako rodina! Když se k nám přidáš budeš mít podporu nejen od centrály, ale také ostatních provozů. Naše podpora zahrnuje konzultace a poradenství před otevřením, při otevření a samozřejmě i průběžně během celé spolupráce.
- Poskytnutí metodiky a základních údajů pro vypracování podnikatelského záměru;
- Analýza vhodnosti uvažované lokality a regionální tržní situace;
- Spoluúčast při tvorbě vizuálu, projektu, výběru technologie a zařízení;
- Zajištění výhodného centrálního nákupu technologie, zařízení a důležitých surovin;
- Poskytnutí kompletního manuálu franchisingového provozu a poradenství při jeho aplikaci, kontrola a hodnocení kvality při jeho realizaci;
- Systematická metodická podpora franchisantů, školení spolupracovníků a vstupní praxe ve stávajících provozech;
- Zajištění výhodného centrálního poskytování marketingových a reklamních služeb a podpora regionálních reklamních aktivit.
Potřebná počáteční investice
- cca 750 tis. Kč - 1,125 tis. Kč
- Částka závisí na velikosti provozu a vybavenosti kuchyně.
Základní požadavky
Výběrové řízení na franchisanta se provádí pro každý konkrétní provoz zvlášť, přičemž se zohledňují její specifika. Kaliforňan je obědové bistro a proto by se provozy měly nacházet ve vysoce frekventovaných oblastech v blízkosti kancelářských nebo obytných budov.
U zájemce o franchisu Kaliforňan jsou důležité všechny jeho schopnosti, které jsou předpokladem pro úspěšné řízení franchisingového provozu - od vzdělání, praxe až po osobnostní charakter.
- Franchisantem Kaliforňan může být fyzická nebo právnická osoba;
- fanchisant se ztotožňuje s filozofií a podmínkami konceptu Kaliforňan;
- Schopnost podnikatelského myšlení, rozhodování a odpovědnosti;
- Osobní předpoklady pro týmovou práci a vůli dosáhnout společného podnikatelského úspěchu;
- Počáteční kapitál na zřízení a rozjetí provozu.
Informace o franchisorovi
Kaliforňan HQ s.r.o.
Astrová 763/46, 821 01 Bratislava-Ružinov
+421 918 980 858
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Michaela Smrtičová
Více informací
Správcem osobních údajů je Kaliforňan HQ s.r.o. (Astrová 763/46, 821 01 Bratislava-Ružinov ). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Kaliforňan a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na kalifornan.sk.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.

Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.