Burger King

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Burger King® – Globální značka, místní příležitost
Rozjeď svůj byznys se značkou, kterou znají miliony lidí!
Burger King® je jednou z nejznámějších sítí restaurací na světě – proslulá burgery grilovanými na ohni a nezaměnitelnou chutí Whopperu®. Od roku 1954 značka dobývá srdce hostů ve více než 100 zemích a provozuje již přes 19 000 restaurací po celém světě.
V regionu střední a východní Evropy (Česko, Polsko, Rumunsko) je za rozvoj značky zodpovědná společnost REX Concepts CEE, výhradní Master Franchisor značky Burger King®. Hlavním investorem společnosti REX Concepts je fond McWin, světový lídr v oblasti gastronomických investic.
Naším cílem je dynamický rozvoj sítě – plánujeme otevřít více než 200 restaurací Burger King v regionu střední a východní Evropy (Česko, Polsko, Rumunsko) během příštích 10 let.
Staň se součástí globální značky a rozvíjej své podnikání ve spolupráci se silným a zkušeným lídrem trhu QSR (Quick Service Restaurant).
Vlastní provozovny
77
Franchisové provozovny
95
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Prestiž značky a silný partner – Burger King je vysoce rozpoznatelná značka; spolupráce se společností Rex Concepts jakožto master franšízorem je založena na partnerství se zkušeným a kapitálově silným subjektem, který má prostředky a know-how pro dynamický rozvoj sítě.
Know-how a provozní podpora – Společnost Rex Concepts poskytuje komplexní podporu v každé fázi: od výběru lokality, návrhu a následné adaptace a vybavení restaurace, až po školení personálu, provozní podporu a poradenství po celou dobu trvání franšízové smlouvy.
Digitální inovace – Všechny restaurace jsou vybaveny moderními technologiemi: samoobslužnými kiosky pro objednávání, mobilní aplikací, obsluhou u stolu (table service) a plnou integrací s doručovacími platformami – s možností objednání jídla až domů.
Marketing a lokální adaptace – Poskytujeme podporu při realizaci marketingových kampaní přizpůsobených specifikům českého trhu a preferencím zákazníků na národní i lokální úrovni.
Logistika – Zajišťujeme kompletní logistický servis prostřednictvím našich partnerů a nabízíme atraktivní obchodní podmínky u našich dodavatelů produktů a služeb.
Potřebná počáteční investice
- 10letá franšízová smlouva
- Předpokládaná minimální výše investice – v závislosti na konceptu (Food Court, Drive Thru, In-Line) od 600 000 EUR
- Franšízant hradí také měsíční franšízový a marketingový poplatek
Základní požadavky
Rex Concepts hledá místní partnery – franšízanty se zkušenostmi s podnikáním, kteří jsou připraveni na dynamický rozvoj sítě.
Ideální kandidát má:
- Znalost místního trhu a schopnost rychle škálovat podnikání,
- Kapitál nebo přístup k financování potřebnému k otevření a provozování restaurace Burger King,
- Schopnost řídit tým a každodenní provoz restaurace,
- Soulad s hodnotami značky – kvalita, zkušenost hosta, inovace.
- Vhodnou lokalitu (vlastní nebo pronajatou); je také možné využít projekty připravované společností Rex Concepts CEE,
- Fyzická nebo právnická osoba,
- Před podpisem smlouvy kandidát na franšízanta absolvuje výběrové řízení a praktické i teoretické školení, které pokrývá všechny aspekty provozování restaurace Burger King.
Informace o franchisorovi
REX Concepts S.A.
ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, 18 pietro. Poland
+48 571 339 047 , +48 571 338 332
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jacek Jółkowski (Franchise & Buisness Projects Manager)
Více informací
Správcem osobních údajů je REX Concepts S.A. (ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, 18 pietro. Poland). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Burger King a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na rexconcepts.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Franchising je termín pro jistý druh licenčních smluv, které se stávají čím dál oblíbenějšími v řadě oblastí podnikání.

Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.