Varšavský veletrh Franchising 2011 skončil
Franchisoři opouštějí místo se spoustou kontaktů a budoucí franchisanti mají hlavy plné nápadů pro své vlastní podnikání. „Veletrh překonal naše očekávání. Zájem o licenci McDonald´s je velmi vysoký,“ říká Monika Dabrowska, managerka franchisové sítě pro Polsko. „Na veletrh přichází stále více uvědomovělých kandidátů, kteří přesně vědí, co hledají. Je to skvělé místo pro získání nových obchodních partnerů,“ dodává Dabrowska.
Letošní ročník veletrhu Franchising 2011 zaznamenal hned několik rekordů, a to nejen kvůli počtu vystavovatelů, který činil 65 podnikatelských nápadů, ale především z řad návštěvníků, kteří dorazili ze všech částí země. Veletrh Franchising 2011 je největší událostí v Polsku, která sdružuje pod jednou střechou nejvýznamnější rozvíjející se franchisové společnosti.
„Navštívili nás manželé až ze Slezska, kteří přišli na výstavu jen proto, aby se setkali s námi. V loňském ročníku se nám podařilo získat jednoho franchisanta, vše naznačuje, že tento rok bude ještě úrodnější," tvrdí Margaret May, manažerka lidských zdrojů ze společnosti AXA.
Pro mnoho lidí znamená návštěva veletrhu možnost, jak se setkat se zástupci předem vybraných firem, jiní jen hledají inspiraci k zahájení svého podnikání. „Nemám čas obejít všechny stánky, ale dorazil jsem sem proto, abych se setkal s jedním konceptem, který mě skutečně zajímá,“ říká Adam Kozlowski z Lodže. Mnoho lidí již má vyhlédnutý podnikatelský záměr a hledají společnost, která jim bude oporou na nejistém trhu.
Značný zájem zaznamenalo také diskuzní fórum, v němž se návštěvníci mohli blížeji seznámit s koncepty. Mezi pozvanými hosty byl mimo jiné také Brian Smart, Piotr Kuczynski a Michal Wisniewski, ředitel nadnárodní poradenské společnosti PROFIT system. Brian Smart vysvětlil, že cílem není v případě dobrého franchisora rychlý zisk z prodeje licencí, ale úspěch franchisantů, protože jen tímto způsobem se může síť co nejlépe rozvíjet. Piotr Kuczynski varoval o druhé vlně krize, která možná brzy zasáhne také Polsko, a Michal Wisniewski představil základní informace o konkrétních franchisových systémech./
Mnoho společností již naznačilo, že se bude účastnit také příštího ročníku veletrhu, protože je to účinný způsob, jak navázat kontakty s budoucími partnery.
PŘEČTI ČLÁNKY
Chutě světa pod jednou střechou
/24.11.2025
Známý chorvatský fast-casual řetězec Koykan hledá franšízanty s vášní pro světovou gastronomii. Po otevření dvou pražských restaurací chce expandovat i do krajských měst.
Přírodní kosmetika se těší stále větší oblibě. Kdo využije příležitost a získá exkluzivní licenci na budování obchodů oblíbené značky L’Erbolario v ČR?
Do regionu míří americké řetězce, Vodafone řeší spor a EG Group prodává část sítě čerpacích stanic. Franšízing potvrzuje svou sílu napříč obory.
Do polské metropole dorazí 23. a 24. října desítky franšíz a tisíce podnikatelů. Varšavský veletrh představí značky úspěšné v Polsku i mířící do střední a východní Evropy.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI