Až 30 Pytlounů
Firma Pytloun, která provozuje stejnojmennou značku ubytovacích zařízení, působí na trhu již osm let. Z malé rodinné firmy, která poskytovala ubytování dělníkům pouze v jedné bytové jednotce, se stal jeden z největších poskytovatelů ubytování v severních Čechách. „Každých 14 měsíců otevíráme jednu novou pobočku. Z důvodu rychlejší expanze naší značky jsme se rozhodli pro franchising,“ míní Lukáš Pytloun, zakladatel firmy.
V současné době se ubytovací zařízení pod značkou Pytloun nacházejí v Libereckém a Ústeckém kraji, kde působí šest vlastních a jedna franchisová pobočka. Plánem je expandovat i do dalších lokalit České republiky za pomoci franchisantů. Celkový předpoklad pro český trh odhaduje Lukáš Pytloun na 30 poboček.
Výhody franchisingu
Jak dále Lukáš Pytloun uvedl, partneři, kteří ke značce přistoupí, získají například jednotný systémem řízení s roční vytížeností přesahující 75 %, on-line rezervační systém, on-line anketový dotazník, CRM modul a vlastní slevový portál. Výhodou síťového podnikání je také snížení nákladů na marketing, množstevní slevy u partnerů a zajištění SEO optimalizace.
Investice do podnikání
Výše vstupní investice se odvíjí od počtu pokojů, přičemž činí obvykle 3 000 Kč na 1 pokoj. Investice do úprav dle standardu franchisora stojí do 2.000 Kč na 1 pokoj a smlouva se uzavírá na dobu 5 let.
Základní požadavky
Hotel či penzion nesmí patřit k žádné jiné marketingové organizaci v Česku nebo jiné mezinárodní značce. Zařízení musí odpovídat alespoň tříhvězdičkovému standardu s 25 - 30 pokoji o minimálním počtu 50 lůžek. Zařízení by se mělo nacházet v turisticky atraktivní lokalitě s 50 tis. a více obyvateli.
PŘEČTI ČLÁNKY
Naše franšízy chybí v podstatě všude
/24.03.2025
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...